|

میخوای شومیز بخری هرچی دستت اومد نخر یچی بخر اینجوری نابِ خودت؛ کلی نکته کار راه بنداز

تو این مقاله قصد داریم درباره شومیز های مجلسی صحبت کنیم که بانوان برای مجالس و مهمانی های رسمی و غیررسمی استفاده می کنند.

لینک کوتاه کپی شد
2

کاربرد بسیار زیاد شومیز مجلسی سبب شده است که همه خانم‌ های شیک پوش حتما یک یا چند نوع از آن را در کمد خود داشته باشند.

به گزارش «شایانیوز» این نوع شومیز به دلیل راحتی و شیک بودن جزو اولین انتخاب برای مهمانی‌ ها و دورهمی‌ ها به شمار می ‌رود، بنابراین اگر آن را با یک دامن یا شلوار ساده ست کنید استایل مجلسی ایده آل و جذابی خواهید داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا درخصوص این شومیزهای مجلسی چیزهای مهم و مفیدی به شما بگوییم.

1990002397-2

نکاتی که هنگام انتخاب شومیز باید دقت کرد

تنگ یا آزاد بودن یقه و سرآستین شومیز زنانه بسیار مهم است در واقع هر چه یقه و سرآستین‌ ها سفت و خشک باشند لباس شما بیشتر در چشم است و باید آستین ها و یقه به خوبی در جای خود باقی بمانند و تکان نخورند.

پارچه استفاده شده برای شومیز بسیار مهم است که باید از کیفیت بسیار خوب و مقاومت بالا برخوردار باشد. همچنین کیفیت پارچه به جنس و ساختار آن بستگی دارد.

توصیه می ‌کنیم از خرید شومیز زنانه با جنس پارچه مصنوعی، اجتناب کنید چرا که باعث تعریق زیاد می ‎شوند.

مورد مهم برای بررسی هنگام خرید شومیز زنانه، قد لباس است که بستگی به محل پوشیدن آن دارد. اگر قصد دارید رسمی‌ باشید یک شومیز که قد بلند دارد و برای داشتن یک ظاهر معمولی، شومیز کوتاه تر را انتخاب کنید.

girl-stylish-outfit-red-beret-sits-chair-thoughtfully-reads-pink-background-with-shiny-clothes-shoes-1

چه نوع شومیزهایی مناسب مجالس و مهمونی هاست؟

اینکه بگیم چه مدل شومیزی مناسب جشن و مهمونی هستش شاید خیلی گزاره درستی نباشه چرا که اصولاً درباره لباس ها یک قاعده کلی وجود نداره اما برای انتخاب شومیز مجلسی یک سری نکات و اصولی و مهمی وجود داره خوبه که بدونید تا تو انتخاب لَنگ نمونید.

-شومیز حریر یه انتخاب لطیف برای خانوم های خوش پوش

یکی از پر طرفدار ترین مدل های شومیز زنانه شومیز حریر است. حریر به واسطه جنس لطیفی که دارد، برای دوخت شومیز گزینه ای بسیار مناسب است و به علت خنکی و راحتی گزینه بسیار مناسبی برای استفاده روزمره و یا مهمانی های فصل بهار می باشد. شومیز حریر طرح دار در رنگ‌ های کمرنگ و پاستیلی انتخاب خوبی برای مهمانی ‌ها و دورهمی ها به حساب می ‌آید که می توانید آن را با یک دامن یا شلوار چسبان تیره‌ ست کنید.

60

-شومیز گیپور نمایان گر جلوه‌های زیبا

برای مهمونی ها و مجالس فصل گرم بهار و تابستان می توانید شومیزهای گیپور را در ابتدای لیست انتخاب لباس خود قرار دهید. اغلب بخش های بالایی و نزدیک به گردن این لباس را از جنس گیپور طراحی می کنند که روی تن جلوه ویژه ای ایجاد می کند. همچنین می توانید شومیزهایی را بیابید که در قسمت آستین نیز دارای گیپور هستند که اتفاقا این مدل یکی از جذاب ترین مدل ها محسوب می شود. شما می توانید شومیز گیپور را با شلوار جین لوله ای که مد بوده و بسیار چشم نواز می باشد، ست کنید.

با شومیز یقه کرواتی یه جذاب و منحصر به فرد شو

اگر از دسته خانم‌هایی هستید که یقه‌های فانتزی و کرواتی را دوست دارید، در سال های اخیر طراحان مد از این مدل از شومیز‌ها برای زیر پالتو و کت‌های زنانه استفاده نموده‌اند؛ شما می‌توانید از یک شومیز با یقه کرواتی ظریف برای زیر مانتوی خود استفاده کنید.

m2r2-2-min

تو جشن و مهمونی شومیز با دامن بپوشیم یا شلوار؟

خُب شومیز از اون دست لباس هایی که همه جوره میشه ست باهاش زد و خوش تیپ شد هم با شلوار و هم با دامن البته پیشنهاد ما اینه که تو فصل گرما شومیز رو با دامن بپوشید تا راحت تر باشید. 

ست دامن و شومیز مناسب خانم‌ هایی است که به استایل‌‌ های منحصر به‌ فرد کژوال علاقه دارند و می‌ خواهند در مهمانی متفاوت و جذاب باشند بنابراین دامن‌ هایی که با شومیز استفاده می‌ شوند هم باید دامن های مجلسی باشند. به طوری که جنس آنها با جنس شومیز همخوانی داشته باشد. شما می توانید دامن جین کوتاه بهاری را که بسیاری از خانم‌ های خوش سلیقه به این لباس علاقه خاصی دارند را با یک‌ شومیز طرح دار و یک صندل زنانه ست کنید. همچنین برای استایل کمی رسمی تر می توانید شومیز ساده حریر را با یک دامن مجلسی شیک و کفش پاشنه بلند ست کرد.

mezon_banoo91_290356999_5185909491488057_90101669313694179_n

توجه؛ شومیز بلند رو رو دامن نندازید!

هرگز شومیزهای بلند یا گشاد را روی دامن‌تان بیندازید، این کار ظاهر ناخوشایندی برای شما می‌­سازد. سعی کنید از کمربند در این ترکیب غافل نشوید و همزمان شومیز را داخل دامن بگذارید. اگر دامن‌تان گل‌­دار است، مثلا گل­‌های صورتی دارد می­‌توانید شومیزتان را با یکی از رنگ­‌های روی دامن‌تان هماهنگ کنید. اگر دوست دارید شومیز را روی دامن بیندازید، دامن‌تان را با یک شلوار جایگزین کنید. 

03

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها