|

"نفیسه روشن" با سیسِ عقاب پشت میز لوکس و مدیریتی؛ خودزنی خانم برای جلب توجه!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن که این روزها مشغول نشان دادن شوهرش بود به یکباره کلینیک دار هم شد و ازین پس خودنمایی های عظیم وی با کلینیک را هم در مجازی داریم!

لینک کوتاه کپی شد
4

نفیسه روشن چهره شناخته شده در سینما و تلویزیون می باشد که حالا تبدیل به یکی از چهره های معروف در اینستاگرام هم شده البته با حاشیه و موارد نه چندان جالب! اما نفیسه روشن در دهه به خصوص هشتاد فعالیت زیادی در تلویزیون داشت و سریال هایی بازی می کرد که بیننده زیادی رو به خود جذب میکرد اما ظاهرا فضای مجازی روی خانم بازیگر هم تاثیر گذاشت و ازین رو به اون رو شد.

به گزارش«شایانیوز» نفیسه روشن در گذشته از چهره های محبوب در این عرصه بود که همیشه هم نقش هایی مثبت و مظلوم داشت تا اینکه صفحه اینستاگرامش چهره ای دیگر از او را نشان داد. خانم بازیگر تا به حال دو بار ازدواج کرده که هنوز آقای همسر دوم را نشان نداده و به نحوی با این روش قصد دیده شدن دارد! اما خب نمیشه که هیچی از حاجی جان نگه، به همین دلیل گاهی تصاویری از بازو و دست و پا و... آقای شوهر نشون میده و حسابی ابراز عشق میکنه! که البته نوع این ابراز هم چندان جالب نیست! در این باره بیشتر توضیح خواهیم داد اما نفیسه روشن از اونجایی که به گفته خودش همسری مقام دار و مایه دار دارد کلینیک زیبایی افتتاح کرده اما با کدام دانش و تخصص خدا داند!

خانم بازیگر تا به حال با همسرش خودنمایی میکرد و در چشم کاربران و همکاران فرو کرده بود از این به بعد کلینیک و شعار مستقل بودن هم اضافه شد و راه به راه تصاویر خود را با سیسِ کاری منتشر میکنه با متن هایی که همین موضوع را برساند!

در ادامه نفیسه روشن را با استایل مدیترانه و قرمز و پاشنه بلند مشاهده می کنید که در کپشن نوشت: 

جایی خوندم:
اگر زنی در چهل سالگی هنوز جوان است
به این دلیل است که شوهرش او را هنوز هم عاشقانه دوست دارد . . .
این حرف از دید من محال است!!!!
همه زن هایی که روی پای خود می ایستن و با هر درد و رنجی باز
لبخند میزنن و با سختی ها میجنگند و هیچ حقارتی رو نمیپذیرن …
در هر سنی
با هر صورت و سیرتی تا ابد زیباتریننننن
درسته عشق انگیزه ادمیزاده!!!!
ولی یک زن مستقل و پر انگیزه همیشه راهی خواهد یافت….
و این به یک بانوی زیبا تبدیلش میکنه

276020235_544788640167095_1820933252287551420_n

جالبه که خانم بازیگر از اونجایی که میدونه داره فخر فروشی می کنه و کاربران ممکنه بهش نظراتی منفی بدن، کامنت هارو بست تا یکطرفه به بازی بره! این را هم در نظر بگیریم که پیج خودشه و دوست داره یکطرفه بره و کسایی که علاقه ای به دیدن خودنمایی نفیسه روشن ندارن آنفالوش کنن چرا که وی به عنوان یک سلبریتی و هنرمند چندان رفتار جالبی با فالوور ها و مردم ندارد!

Untitled

نفیسه روشن با این حرکات نامتعارف عشق تزریق میکنه!

اما از ابراز عشق ناجور نفیسه روشن صحبت کردیم دقیقا از چه بابت بود؟ از این لحاظ که خانم بازیگر به تازگی در جاده کنار همسر جان لایو میزارن و از اونجایی که نمیخواد تصویر واضحی از چهره ایشون نشون بده و از طرفی هم عشق بینشون رو باااید نشون بده، دست آقای شوهر رو میگیره و هی ورز میده!

این ویدیو با واکنش های بدی مواجه شد چرا که نفیسه روشن در این لایو کاری جز ورزیدن دست همسرش نمیکنه و این حرکات از شخصیت یک هنرمند به دوره! البته که گرفتن دست که خودتون بهتر میدونین در حد نرمال زیبایی خودش رو داره اما وقتی از حدش بگذره و به این شکل تبدیل بشه با نظرات منفی همراهه!

نفیسه روشن خودزنی میکنه واسه جلب توجه!

این تنها کار ناشایست نفیسه روشن نبود و خانم بازیگر مدتی پیش هم تصویر بوسیدن همسرش رو منتشر کرد و باری دیگر هم متنی استوری گذاشت که از جملاتی تعجب دار استفاده کرده بود. نفیسه روشن در این متن نوشته بود : چه خوبه یکی بیاد تو زندگیت که بفهمی، انسانی و... قطعا چنین مواردی برای یک خانم و کاربر عادی هم باعث حرف حدیث هایی میشه چه برسه به یک سلبریتی!

نفیسه روشن با این گفته و مورد دیگر اینکه چند ماه پیش عکس کبود شده اش را منتشر کرد و نوشت خشونت علیه زنان، انگاری دوست داره تا جنجالی بشه و بعد هم از مردم شاکی شه! این گفته ها به نوعی خود زنی دیده میشه که شخص خودش رو خراب میکنه تا تو چشم باشه!

انگاری فقط خانم نفیسه روشن شاخ غول را شکسته و شوهر کرده اند!!!

Untitled+(4)

263115919_346716450595456_5134967279010578867_n

اما اینطور که معلومه خانم بازیگر خیلی درباره ازدواج صحبت کردن رو دوست داره چرا که مدتی پیش هم نفیسه روشن از خواستگارهای زیادش می گوید که به دلایلی عجیب و شرطهایی که آنها می گذاشتند آنها را رد می کرد.

نفیسه روشن همانطور که گفتیم رو آورده به اینستاگرام و از این طریق با مخاطبین ارتباط داره البته که ارتباطی نه چندان دوستانه! زیرا خانم بازیگر اصولا اهل خودنمایی هستند و گاهی ریز به ریز زندگی خود را پهن اینستا میکنند و اگر کاربران هم انتقاد کنند بِهشون بر میخوره و با لحن و کلماتی بسیار تند و ناجور جواب میدهند.

242080167_632929618093885_6387715828969353113_n

خانم بازیگر حالا به کنار، ظاهرا همسرشون هم پایه رفتار ایشون هستند و همراه خوبی هم در این راه! وی به تازگی با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید قصد گفتن شغل مدیریتی و مقام دار حاجی جان رو داشتند که همون دستای پر قدرت رو داره نشون میده! عکس هارو ببینید متوجه موضوع خواهید شد!

Untitled

خانه و زندگی مرفه!

همسر پولدار نفیسه روشن خانه مرفه و زندگی خوبی را هم برای خانم بازیگر ایجاد کرده. نفیسه روشن مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که گویا قصد این رو داشته که کبوتر های لب پنجره رو نشون بده اما انقدر از دور گرفته شد و ریز و مجلسی دوربین رو میچرخونه که زندگی لاکچریشونم مشخص بشه! این رفتار تقریبا از نفیسه روشن بعید بود اما ظاهرا بلاگری و شاخ شدنُ البته چشم و هم چشمی روی ایشون هم تاثیر گذاشته! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها