|

مراسم پر زرق و برق "نفیسه روشن" با سلف سرویس خفنِ خوشمزه جات؛ از شوهرش رونمایی شد؟!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن که به تازگی کلینیکی به نام و مدیریت خود به راه انداخته بود حالا با افتتاحیه ای پر زرق و برق از آن رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر معروف اما پر حاشیه ایرانی می باشد که البته تا همین چند سا پیش محبوبیت زیادی داشت و فیلم و سریال های خوبی هم ایفای نقش میکرد تا اینکه فضای مجازی و اینستاگرام از خیلی ها چهره ای دیگر ساخت و نفیسه خانوم هم یکی از پررنگ ترینا در این زمینه بودن!

شاید بگین یعنی چی! نفیسه روشن تا همین چند وقت پیش با شوهر اول و خلبانش چپ و راست قیافه میگرفت و فخر فروشی داشت حالا که جدا شده با شوهر دومش که به گفته خود وزیر است زمین و زمان رو یکی کرده و دائما در حال شوهر شوهر کردن است! البته که قطعا نشون دادن عشق تا حدود در فضای مجازی باعث انرژی خوب به هواداران میشه اما وقتی بیش از حد شه و به درگیری و حسادت تبدیل شه اسمش دیگه چیز دیگست!!

نفیسه روشن به لطف شوهر وزیرش تونست کلینیک زیبایی هم افتتاح کنه. اینطور که معلومه خانومای بازیگر تا کم میارن به سرعت سمت خدمات زیبایی و یا مدل شدن میرن. انگاری همگی استعداد و زیبایی و تخصصش رو دارند!!

نفیسه روشن برای افتتاحیه دو ویدیو منتشر کرد که یکی از میز لاکچری غذاشون بود و دیگری از سالن های لوکس و خدماتشون. اما باز هم اثری از همسرشون نبود و انگار نه انگار که ایشون خانوم بازیگر رو به اینجا رسوندن!

Untitled

نفیسه خانم خوبی ام داره؟!

اما از خوبی های نفیسه روشن در میان خانم های بازیگر این است که علاقه زیاد به میکاپ و عکاسی با دوربین حرفه ای دارد اما حاقل راه به راه عکس هایش را با فیلتر های پلنگ اینستا تغییر نمی دهد و از چهره های نچرال جامعه خانم های بازیگر نیز هست.

خانم های بازیگر در ایران خیلی علاقه دارند تا آرایش ها غلیظ داشته باشند، حالا اینکه هر کدام چقدر عمل زیبایی دارن به کنار! البته هنرمندانی هم هستند مثل خانم لیلا حاتمی که دارای چهره ای نچرال و ساده هستند اما در عوض جایگاهی درخشان دارند.

279189185_1807175572811150_4536715573072652648_n

اما نفیسه روشن یک علاقه بسیار خوب هم دارد و آن این است که خیلی دوستدار حیوانات می باشد و به حیوانات آسیب دیده کمک می کند. در ادامه استوری جدید او را مشاهده م کنید و بعد هم ویدیویی که پست کرده است.

nafisehroshan_2718003696140159202_710128517

فحاشی نفیسه خانم به فالوور ها

نفیسه روشن آن طور که باید روی اعصاب خود کنترل ندارد و گاهی حرف هایی ناجور به کاربران میزند و حتی فحاشی می کند( البته درست است که برخی از کاربران حرف های بسیار زشتی به سلبریتی ها می زنند اما هنرمندانی هم هستند که این قضیه را جوری دیگر مدیریت می کنند).

خانم بازیگر امسال جنجال های زیادی داشت که هم باعث خبرسازی شد و هم تنش هایی نیز برای خود داشت که البته مقصر همه شان هم خودش است. در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید.

توهین نفیسه روشن و شفاف سازی شغل همسر سن بالا!

نفیسه روشن از همان زمان همسر خلبانش سوژه زیادی به دست کاربران داده بود طوری که نگار میخواهد همیشه تو چشم باشد و بجنگد با مردم! به همین دلیل کاربران همیشه در صحنه هم که کم نمیارن و نظرات زیادی برش میزارن. اما در این میان یکی از کامنت ها کاملا شفاف مسخره کرده بود که خانم بازیگر از شغل همسرش شفاف تر رونمایی کرد!!!

البته که این رفتار احتمالا برای سوزاندن همسر قبلی هم میتونه باشه اما از اونجایی که خیلی از کاربران با او و این رفتار ها مخالف هستند نظرات زیاد نه چندان جالبی هم گذاشتند که بینشون یکی هم گفته بود: ایشون وزیر نیست و قبلی حداقل جوان بود این پنجاه و هفت سالشه

Untitled (2)

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

nafisehroshan_2810355385589945219_710128517

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها