|

"نفیسه روشن" تو تشکیلات مدیریتی با شلوار سَنبادی و کفش سیندرلایی؛ عجب تولد شاخی!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن حسابی با شوهر پولدارش خوش می گذرونه و با کمک ایشون تونسته کار و کاسبی جدیدی به راه کنه و البته کمی از حاشیه فاصله بگیره

لینک کوتاه کپی شد
5

نفیسه روشن بازیگر جذاب و پرحاشیه سینما و تلویزیون است که به تازگی وارد کسب و کاری جدید شده. خانم بازیگر این روزها تو بابل یک سالن و کلینیک زیبایی تاسیس کرده و انگار دیگه خیلی قرار نیست به سمت بازیگری و سینما و تلویزیون برود.

به گزارش «شایانیوز» نفیسه خانم تو اینستاگرام کلی حاشیه داره و البته بیشتر این حواشی مربوط به رابطه های پرتعداد خانم بازیگر است. نفیسه تا حالا دو بار ازدواج کرده دفعه اول شوهرش یه کاپیتان خلبان بود و کلی هم تو ظاهر باهم خوش و خرم بودند اما به یکباره و خیلی غیرمنتظره  مدتی بعد از اینکه نفیسه ویدیویی از مراسم عروسی ش منتشر کرد از هم جدا شدند.

نفیسه اما به قول معروف خیلی رو زمین نموند و خیلی سریع دوباره وارد رابطه عاشقانه تازه ای شد. خانم بازیگر در مسیر کربلا عاشق شد. البته هیچ وقت هم به صورت کاملا از عشق تازه اش رونمایی نکرد! اما گویا آقای شوهر خانم بازیگر شخصی مقام دار هستند. چرا که نفیسه چندی پیش پستی منتشر کرده بود و به بهانه کلافه شدن از بازی های همسرش لو داد که آقاشون مقام و منصبی مهم دارند اونم در حد وزیر!

Untitled

کلینیک دار شدن خانم بازیگر به لطف شوهر دوم

انگاری آقای مقام دار چندان به حجاب خانم بازیگر هم توجه خاصی ندارند و نفیسه روشن همانطور که در تصویر بالا مشاهده کردید با لگ بسیار جذب و بسیار کوتاه عکس خود را منتشر کرد!

اما در عوض همسر پولدار باعث شد تا نفیسه روشن کلینیک زیبایی بزند اما انکه چه تخصصی ر این زمینه دارد مشخص نیست! قطع این روزها شغلی که پول توش فراوونه و شیک و خوشگلم هست انجام خدمات زیباییه که خب نفیسه روشن به لطف ازدواج دومش به این جایگاه رسید!

ezgif.com-gif-maker (22)

وقتی نفیسه و تیمش اسم خدمات زیبایی شون رو هم بلد نیستن!

نفیسه روشن عکس و فیلم های بسیاری در پیج سالن خود منتشر می کند و این روزها هم به مناسبت افتتاحیه هم تخفیف گذاشته و هم در حال تبلیغاته. اما نکته ای که هست اینه که خیلی ها به نفیسه روشن گیر میدن که چجوری بدون تخصص چنین کاری کردی و برخی هم میگن اصلا تخصص نیاز نداره!

به تازگی ادمین پیج ویدیویی جهت تبلیغ برای لاین فیشال منتشر کرد که ظاهرا ابتدا نوشته بوده فیشیال و بعد با کامنت و تذکر یکی از کاربران آن را درست کرده. سوال اینجاست که تیم فیشال کار خانوم بازیگر حتی هنوز تلفظ درست این کلمه رو نمیدونن! و بعد کلینیک هم میزنن! و این موضوع در کامنت ها ایجاد حاشیه کرده بود.

Untitled (2)

کبوتر بهونه نفیسه خانم واسه خودنمایی!

همسر پولدار نفیسه روشن خانه مرفه و زندگی خوبی را هم برای خانم بازیگر ایجاد کرده. نفیسه روشن مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که گویا قصد این رو داشته که کبوتر های لب پنجره رو نشون بده اما انقدر از دور گرفته شد و ریز و مجلسی دوربین رو میچرخونه که زندگی لاکچریشونم مشخص بشه! این رفتار تقریبا از نفیسه روشن بعید بود اما ظاهرا بلاگری و شاخ شدنُ البته چشم و هم چشمی روی ایشون هم تاثیر گذاشته! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها