|

"نفیسه روشن" زد زیر همه چی؛ "من مجردم و عروس نشدم"

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن که شایعاتی درباره ازدواج دومش مطر شده بود حالا با انتشار یک استوری زد زیر همه چی گفت مجردم

لینک کوتاه کپی شد
3

نفیسه روشن از بازیگران سینما و تلویزیون که تو این یکی دو سال اخیر بیشتر از اینکه تو سینما و تلویزیون او را دیده باشیم در اینستاگرام به دنبال حاشیه سازی است.

به گزارش «شایانیوز» خانوم بازیگر استوری منتشر کرد و اعلام کرد که نامزد ندارم و مجرد هستم. این در حالی بود که نفیسه خانوم در یکی دو هفته اخیر زمزمه های ازدواج دومش مطرح بود.

ezgif.com-gif-maker (4)

نفیسه روشن از سلاطین حواشی نامنظمه که اگه مدتی ازش خبری نشه و جنجالی به صدا درنیاد باید نگرانش شد! خانم بازیگر به چند ماهی می شود که برای بار دوم ازدواج کرده اما هنوز به طور کامل حاجی جان رو به کاربران معرفی نکرده است. خب از اونجایی که نمیشه خوشبختی رو نشون نداد خانم روشن نیز فیلم و عکس هایی از آقای شوهر میزاره اما به گونه ای که شاید چندان متعارف نباشد! در ادامه بیشتر درموردش صحبت خواهیم کرد.

نفیسه خانوم بعد از اینکه با کلی حواشی و سر و صدا از شوهرش جناب کاپیتان جدا شد دوباره انگار عاشق شده بود.

نفیسه خانوم اخیراً ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرده بود که تو ماشین در حال عشق بازی با نامزدش بود. این ویدیو به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و بسیار دیده شد. خیلی از کاربران به خانم بازیگر انتقاد کردند که چرا نفیسه روشن برای قضیه طلاقش گفت به کسی مربوط نیست اما موارد زیادی از عشق و عاشقی هایش در فضای عظیم مجازی منتشر می کند! اگر این را هم مردم انتقاد کنند میخواهد بگوید به کسی مربوط نیست؟! پس چرا چنین مواردی رو تو این فضا به اشتراک میزاره تا همگان ببینند!

خانوم بازیگر یهو مدیر سالن زیبایی شد!

خانم بازیگر در این چند ماه بارها تصاویر خود را از شمال کشور منتشر کرد اما خیلی ها در این فکر بودند که وی برای سفر رفته تا اینکه نفیسه روشن با انتشار استوری ای همه را سورپرایز کرد و از سالن زیبایی تازه افتتاج شده اش رونمایی کرد.

276020235_544788640167095_1820933252287551420_n

البته خیلی ها هم به خانوم بازیگر انتقاد کردند که با پول شوهر دومش رفته سالن زیبایی باز کرده که البته با واکنش تند خانم بازیگر مواجه شد و نفیسه خانم نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد و با یک استوری حسابی از خجالت منتقدانش درآمد!

Untitled

همسر نفیسه روشن پولداررر و مقام دار!

ظاهرا آقای شوهر که خیلی هم پایه رفتار های همسرشون هستند، شغلی مقام دار و یا مدیریتی هم دارند چرا که خانم بازیگر به نحوی ریز با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید به بهانه بازی از جایگاه همسرش نوشت! با توجه به مواردی که دیده شده احتمالا آقای شوهر بسیار پولدار هم هستند اما دلیل این همه خودنمایی این هنرمند هنوز مشخص نیست!!!

5

وقتی نفیسه خانوم خودش رو ملکه می دونه!

همان طور که گفتیم نفیسه خانم روشن خودش رو از هیچ حاشیه ای عقب نمی اندازد او چندی پیش تصاویری از خود منتشر کرد که با آرایشی غلیظ و خاص بود و جدای از میکاپ سنگین و عروس واری که کرده لباس و تاج جالب و طراحی شده ای هم دارد که نظر کاربران را به خود جلب کرد.

نفیسه روشن در کپشن این پست نوشت: ملکه ها ملکه می سازند!

خانم بازیگر با این همه میکاپ و روتوش و عکاسی حرفه ای باید هم خود را ملکه بداند. ناگفته نماند یکی از کاربران به شوخی در نظرات این پست نوشته بود: کربلایی نفیسه!

چنین شوخی هایی بیشتر حالت تمسخر دارند که البته مقصر اصلی آن هم خود بازیگر است که به طور مثال ابتدا با هدف کربلا و زیارت میرود و بعد از کلی خودنمایی می آید و از عشق و عاشقی بین راهش توضیح می دهد ان هم با کلی آب و تاب!

zp.wedding_1635869638_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی