|

استایل غلیظ و گرووون "نفیسه روشن" تو مهمونی کلینیک؛ نابلدی تو کارشون ناجور تابلو شد!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر حاشیه دار ایرانی می باشد که دیگر به خانوم مدیر کلینیک دار تبدیل شده با کلی جنجال و خودشیفتگی!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر معروف و فعال ایرانی می باشد که ظاهرا دیگه از حرفه و عرصه بازیگری بیرون آمده و حالا در فضای مجازی و شوهر کردن و البته کلینیک زدن اکتیو است و فعالیت دارد.

خیلی از هنرمندان هستند مثل نیکی کریمی که هنوز هم در سینما هستند و گرچه ایفای نقش نمی کنند اما به سراغ کارگردانی و اینجور موارد در همان تخصص خود رفته اند. اما خانم هایی مثل بهاره رهنما و نفیسه روشن در شاخه هایی پا گذاشته اند که پول خوبی دارد اما زمین تا آسمان با حرفه ای که آن ها داشته اند فرق دارد. البته که قطعا این روزها برای خیلی ها پول فراوون مهمتره. مثلا اگر سری به پیج صبا راد بزنید با حجم سنگینی از تبلیغات و معرفی هررر چیزی روبرو می شوید و خب این موارد چندان جالب نیست چرا که این افراد از شهرت خود استفاده کرده و با تبلیغات درآمد بالایی دارند! اون هم بی زحمت!!

265892755_632026508112527_35939799485704803_n

سوتی نفیسه روشن در خدمات زیبااایی

اما برگردیم سراغ نفیسه خودمان که این روزها به خانوم مدیر تبدیل شده و بعد از ازدواج دومش آقای شوهر او را صاحب کلینیک کرد. نفیسه روشن عکس و فیلم های بسیاری در پیج سالن خود منتشر می کند و این روزها هم به مناسبت افتتاحیه هم تخفیف گذاشته و هم در حال تبلیغاته. اما نکته ای که هست اینه که خیلی ها به نفیسه روشن گیر میدن که چجوری بدون تخصص چنین کاری کردی و برخی هم میگن اصلا تخصص نیاز نداره!

به تازگی ادمین پیج ویدیویی جهت تبلیغ برای لاین فیشال منتشر کرد که ظاهرا ابتدا نوشته بوده فیشیال و بعد با کامنت و تذکر یکی از کاربران آن را درست کرده. سوال اینجاست که تیم فیشال کار خانوم بازیگر حتی هنوز تلفظ درست این کلمه رو نمیدونن! و بعد کلینیک هم میزنن! و این موضوع در کامنت ها ایجاد حاشیه کرده بود.

Untitled

اما خانوم روشن به تازگی افتتاحیه ای مجلل داشتند که باز هم خبری از آقای شوهر نبود. ظاهرا این بازیگر زن تنها از عشق و عاشقی هایشان منتشر می کند و علاقه ای به فاش همسرشون نداره.

نفیسه روشن که علاقه زیادی به تیپ و لباس های پر زرق و برق و گل گلییی داره در بیشتر عکس های کلینیک نیز چنین هستش. در ادامه تصویر خانوم بازیگر رو همراه با برادر و مادرش مشاهده می کنید، و البته ویدیویی از تشریفات و خوردنی های این مهمانی!

campec.ir_2835081444558827717_1315567878

Untitled (1)

استوری "نفیسه روشن" با یه نصف شوهر

نفیسه روشن در این چند ماه هر بار که از همسر جدیدش گفت، عکسی از دست یا پا یا بازوی وی گذاشت و حسابی قربون صدقش رفت به طوری که خیلی ها بر این نظر بودند کمی آرام تر رفتار کند بد نیست تا آقای شوهر هم هوا برش نداره! برخی دیگر هم درباره رفتار او در فضای مجازی گفتند که ریز به ریز زندگی رو وارد این فضا کرده و بعد هم تا حاشیه و قضاوتی میبینه ناراحت میشه و الفاظی ناجور به کار میبره!

نفیسه روشن به تازگی هم تصویری اینچنینی استوری گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

nafisehroshan_2810355385589945219_710128517

از این ها گذشته نفیسه روشن در تصویری که مشاهده کردید لگ بسیار کوتاااه و جذبی به پا دارد همراه با یک شومیز کوتاه تر کگه خب کاربران این سوال رو دارند مگه خانم بازیگر همسرشون رو حاجی خطاب نمی کنند؟ چنن پوششی برای همسر حاجی چندان متعارف نیست و از طرفی هم نفیسه روشن چه خوب و چه بد از سلبریتی ها و چهره معروف جامعست و چنین استایلی زیاد پسندیده نیست! البته که خانومای بازیگر وقتی به راحتی با پافر تا کمر و شلوار جذب میان تو اکران و مراسمات سینمایی، پس چنین تیپی هم در زندگی شخصی و مجازی زیاد بعید نیست !

نفیسه روشن با اینهمه شوهر شوهر کردن آخر گفت مجردم!

حالا جدا از این ها نفیسه روشن انگاری علاقه زیادی به مرموز بودن دارد چرا که خانم بازیگر دم به دقیقه از عشق جدیدش میگه و عکس و فیلم میزاره در آغوش آقای شوهر و از طرفی دیگر حلقه ای به دست نداره و میاد استوری میزاره من عروس نشدم و مجردم!

بعد هم با این تفاسیر انتظار داره تا میلیون ها کاربر با نظرات و عقاید مختلف قضاوتی نکنند!

ezgif.com-gif-maker+(4)

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن برای اولین بار در سال 1391 وقتی دختر 30 ساله ای بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام «بهنام» ازدواج کرد.

279762728_463079028925121_1285590354491342593_n (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها