|

واکنش سحر قریشی به سوووختن دستِ تتلو؛ خوشگذرونی تو حیاط پُر خاطره!

sahar ghoreyshi  amir tataloo shayanews

سحر قریشی و امیر تتلو بعد از دعوا و قهری که کرده بودند این روزها دوباره باهم گرم و صمیمی شدن و خودشون رو برای کنسرت و عروسی محیا می کنن

لینک کوتاه کپی شد
5

امیر تتلو و سحر قریشی دو سه ماهی می شود که باهم نامزد کردند. این زوج در ترکیه ساکن هستند این روزها پرحاشیه ترین چهره های فضای مجازی به حساب می آیند و اینستاگرام پر شده از عکس ها و ویدیوهای آنان.

به گزارش «شایانیوز» چندی پیش رابطه تتلو و سحر کمی شکراب شده بود و گویا کار به جرو بحث و قهر هم کشیده شده بود اما سحر کوتاه آمد از امیر خان مقصودلو عذرخواهی کرد و تتلو هم انتظارات و توقعی که از همسر آینده اش داشت را توضیح داد و به نوعی سحر خانوم را کامل توجیح کرد.

سحر قریشی در این خصوص تو صفحه شخصی خودش نوشت:

امیرخان من واقعا اشتباه کردم که به اهمیت کنسرت شما و دل این همه هوادار واقعیتون توجه نکردم و سر مسائل جزئی با شما حتی بحث کردم و باعث این شدم که شما از کارتون دور شین و کلماتی روی صفحه تون بنویسین که درخور شخصیت من و شما و مردم ایران نیست. 
 
من میتونستم با یک لبخند و یه چَشم گفتن ساده و با کش ندادن مسئله و عوض کردن بحث، قضیه رو کاملا برعکس کنم امّا اون لحظه واقعا مغزم کار نکرد.

درخواست-عجیب-امیر-تتلو-از-سحر-قریشی-780x470

بعد از این ماجرا ها و عذرخواهی خانم قریشی حالا دیگه همه چی بین تتلو و سحر گل و بلبل شده و این دو نفر دوباره با هم خوب شدند و خودشون رو محیا می کنند برای کنسرت و احتمالاً جشن عروسی! جشنی که صحبت درباره اون زیاده و اول گفته شد قرار است در حاشیه کنسرت دوازده اردیبهشت تتلو برگزار بشه که گویا این موضوع با مخالفت تتلو کلاً کنسل شد. سناریو دومی که برای جشن عروسی تتلو و سحر چیده شد برگزاری مراسم ازدواج در متاورس است. ماجرا هم از آنجا شروع شد که تتلو اعلام کرده بود دوست دارد برای جشن عروسی اش همه تتلیتی ها و طرفدارانش حضور داشته باشند. از آنجایی که امکان حضور تتلو در ایران نیست تنها جایی که میشه همه سحرلیتی ها و تتلیتی ها را دور هم جمع کرد متاورس است که این روزها هم بسیار رو بورس است.

277814881_2425916268255890_8741980151191829566_n

دورهمی تتلو و رفقا تو حیاط لاکچری!

امیر تتلو خیلی به حیاط خونه اش علاقه داره و تایم بسیار زیادی رو اونجا می گذرونه. سحر هم اصلاً از همین حیاط بود که داستان عشق و عاشقیش با تتلو لو رفت. این روهزا هم که امیر تتلو به خاطر کنسرت سرش حسابی شلوغه و همش درگیر تمرین و تتو زدنه بازهم اوقات بیکاری خودش رو تو این حیاط و پای منقل و آتیش می گذرونه به تازگی هم ویدیو از تتلو منتشر شده که سرگرم منقل و آماده کردن آتیش و بساط چای هست و دستش می سوزه که سحر خانم واکنش جالبی نشون میده!

ابراز عشق و علاقه تتلو و سحر با خالکوبی!

سحر قریشی تا چند روز پیش زیر دست تتو کاره خفن تتلو خالکوبی های خود را میزد البته با نظارت همسرش که جدیدا شدید غیرتی شده! اما از اونجایی که خود تتلو هم گفته بود میخواد تتوکار سحر رو دختر بیاره به حرفش عمل کرد و اینبار خانومی جوان و حرفه ای تتو دست سحر قریشی رو کامل کرد. این تتو ست شده با تتلو می باشد که معنی خاصی هم دارد که طرح قلب و کلید است و گویا این زوج پرحاشیه می خوان به همه نشون بدن پایبند به یک قلب و یک کلید هستن.

وقتی سحر خانوم دوست داره همه جا تتل خان کنارش باشه!

سحر قریشی از وقتی که به ترکیه رفته و در منزل تتلو ساکن شده به گفته تتلو و البته تائید خودش خیلی کم از خونه خارج شده و بیشتر وقت وتایم خودش را در کنار امیر می گذراند. البته سحر خانوم به رسم تازه عروس و دامادها عکسی از تتلو را روی بکگراند گوشی خود گذاشته تا هیچ وقت دلش برای امیر تتلو تنگ نشود!

ezgif.com-gif-maker

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها