|

تتلو آخر سحرو زد ترکوند؛ دلجووویی خانوم به سبک نهنگ آبی!

sahar ghoreyshi amir tatallo shayanews

امیر تتلو و سحر قریشی گویا باهم به اختلاف خوردند و کارشون به بحث کشد و تتلو انتظاراتش از همسر آینده ش رو شفاف و واضح گفت تا سحر بدونه

لینک کوتاه کپی شد
20

امیر تتلو و سحر قریشی دو سه ماهی است باهم در رابطه اند و گویا قرار است به زودی هم با هم رسماً ازدواج کنند. البته در خصوص ازدواج این دو نفر حواشی زیادی وجود دارد و حتی برخی می گویند سحر طعمه جدید قماربازان ساکن ترکیه شده و قرار است همان راهی را برود که مهرام جم رفت!

به گزارش «شایانیوز» امیر تتلو قرار است در اردیبهشت ماه دوباره کنسرت برگزار کند و همین موضوع باعث شده حواشی زیادی در فضای مجاز به وجود بیایید. یکی از این حواشی نصب پوسترها و تبلیغ کنسرت تتلو در خیابان های تهران و البته امکان خرید بلیط های کنسرت به صورت ریال است که در فضای مجازی و رسانه ها بازتاب زیادی داشت. البته گویا این خواسته خود تتلو بوده و از تتلیتی ها و هوادارانش خواسته بود که شهر را پر کنن از پوسترهای کنسترش!

سحر و تتلو چه زود کارشون به دعوا افتاد!

گویا رابطه سحر و تتلو آن طور که نشون می دهند گل و بلبل نیست و این دو نفر با هم اختلافاتی پیدا کرده اند. البته ریشه این اختلافات هم انگار دختران اطراف تتلو بوده که سحر رو حساس کرده. فعلا اما گویا دو طرف کوتاه آمده اند و با هم در صلح و صفایند.
 
سحر قریشی در این خصوص تو صفحه شخصی خودش نوشت:
 
امیرخان من واقعا اشتباه کردم که به اهمیت کنسرت شما و دل این همه هوادار واقعیتون توجه نکردم و سر مسائل جزئی با شما حتی بحث کردم و باعث این شدم که شما از کارتون دور شین و کلماتی روی صفحه تون بنویسین که درخور شخصیت من و شما و مردم ایران نیست. 
 
من میتونستم با یک لبخند و یه چَشم گفتن ساده و با کش ندادن مسئله و عوض کردن بحث، قضیه رو کاملا برعکس کنم امّا اون لحظه واقعا مغزم کار نکرد. وقتی یکیو زیادی دوست داری حساس میشی دست خودت نیست  من به شما و هواداراتون قول میدم که از این به بعد به آرامشتون بیشتر فکر کنم و یه امیرتتلوی آروم ولی اکتیو رو خواهید داشت راستی من پرستو هم که باشم مطمئن باشین پرستوی صلحم و جز عشق ورزیدن به شما تو این دوره از زندگیم چیز مهمی نمیبینم و شغلی ندارم!
 
سحر+قریشی+

انتظارت امیر تتلو از سحر خانوم!

بعد از متنی که سحر منتشر کرد امیر تتلو هم متن بلند بالای منتشر کرد و از انتظاراتش گفت و اینکه سحر باید تمام وجود و داشته هایش فقط برای تتلو باشه و جز او به هیچ کس و هیچ چیز فکر نکنه!

تتلو در این باره نوشت: 

یک: از شما توقع دارن هوادارا همونطوری که من بند موسیقی و همه ی عواملم رو تغییر دادم به احترام شما و پسر گذاشتم شما هم عواملتونو تغییر بدین و ادمین و ادیتور و تتو آرتیستاتونو دختر انتخاب کنید! 

دو: از شما توقع دارن به جای گشتن دنبال هندسفری و ویدئو کال با داداش و بابا و پست گذاشتن راجع بهشون تو اینستا از خودتون وشوهرتون صحبت کنید که بزرگترین آرتیست ایرانه و بزرگترین کنسرت رو پیش رو داره و به زندگی مشترک جدید و پرحاشیه تون فکر کنید که واقعا نیاز به فکر کردن و توجه بیشتر داره!! درضمن شما باید بدونید که دختر بعد ازدواج با داداش و پدرش نامحرم میشه !! 

سوم: از شما توقع داریم جای مشورت با وکیل مَردتون با شوهرتون مشورت کنید که یه دنیای جدید تو شعراشه!!

چهارم: از شما توقع دارن هوادارا وقتی یکی امیر تتلو دوست داره شما درک کنید و جای ناراحت شدن خوشحال باشین که شوهرتون انقد خفنه که همه عاشقشن و به جای شک به ایشون اعتماد کنید و بدونید آدمی که باهاش ازدواج کردین پرهوادارترین آرتیسته ایرانه و این چیزا عادیه و شما براش جایگاه ویژه ی خودتون رو دارین و در آخر دیگه هرگز وقتی میبینید من عصبانی هستم بحث رو ادامه ندین !!

 
درخواست-عجیب-امیر-تتلو-از-سحر-قریشی-780x470

وقتی سحر قریشی آهنگ جدید تتلو رو تبلیغ می کنه!

بعد از این ماجرا ها سحر قریشی سعی کرد به نوعی از دل تتلو دربیاره و حسابی برای او مایه گذاشت! در تازه ترین اقدام هم سحر خانم که پیج اینستاگرامی با بیش از 10 میلیون دنبال کننده داره پوستر آهنگ جدید تتلو رو را منتشر کرد و به نوعی برای نامزدش تبلیغ کرد.

در تصویر تازه منتشر شده سحر قریشی، نهنگ هایی در بخش بالا دیده می شود که الهام گرفته از بازی خطرناک نهنگ آبی است. در بخش های دیگر شخصیت های دیده می شوند که به عقیده کاربران بسیار ترسناک هستند.

ezgif.com-gif-maker (11)

سحر یک به یک پل های پشت سرش رو خراب می کنه!

سحر در ابتدای حضورش در استانبول به طرق مختلف اعلام کرد که قصد ترک ایران و بازیگری را ندارد و به ترکیه رفته تا شوهر کند و برگردد ایران و فعالیت خود را به عناوان بازیگر ادامه دهد. اما شرایط به گونه ای پیش رفت که به نظر سحر خانم قریشی دیگر شانسی برای ادامه حضور در سینما و تلویزیون ایران به عنوان بازیگر نخواهد داشت.

چرا که باوجود اینکه سحر خانوم کشف حجاب نکرده و کاملاً پوشیده است اما همان نشستن در کنار تتلو و منتشر کردن عکس و ویدیو خودش گناه بزرگی است که قطع به یقین برای خانم بازیگر دردسرساز خواهد شد. از طرف دیگر سحر اعلام کرد که به زودی قصد دارد روی بخشی از صورت خود تتو بزند و ظاهر جدیدی داشته باشد. قطعاً در سینمای ایران امکان حضور و فعالیت برای بازیگر زنی با شمایل تازه سحر امکان پذیر نخواهد بود.

maxresdefault-3-1

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها