|

تتلو واسه کنسرت اینبار تتویی عجیب رو مغزش زد؛ لباس عروس جواهردوزی سحر!

amir tataloo shayanews

تا چند روز دیگه تتلو کنسرتی دیگر در ترکیه ترکیه دارد اما اینبار با سورپرایزی جدید همراه با سحر قریشی که در همین جهت تتو جدیدش رو هم زد.

لینک کوتاه کپی شد
30

شایانیوز- فقط چند روز دیگه به دومین کنسرت امیر تتلو مونده که قراره تو اردیبهشت ماه اجرا داتشه باشه. آخرن کنسرت تتلو تو مهر سال گذشته یعنی چند ماه پیش بود که با حجم وحشتناکی از هواداران تتلو و البته تتلیتی های شیش آتیشه همراه شد و با مشکلات ناجوری همراه بود اما خب برخلاف تصور بیش از اندازه ترکوند!

سحر قریشی و تتلو دو ماهی میشه که علنی شده رابطشون و به گفته خودشون ازدواج کردن و در حال حاضر هم تو خونه آقای خواننده زیر یک سقف زندگی می کنند اما چندان جرئت بیرون اومدن ندارن چرا که نمیخوان فیلم و عکسی ازشون یواشکی گرفته شه و منتشر شه و همه چیز طبق برنامه خودشون جلو بره. 

اما جدا از همه این ها تتلو همش در حال تتو زدنه و سحر قریشی رو هم به این راه کشونده به طوری به طوری که احتمالا خانم بازیگر رو تا چند روز دیگه با چهره خالکوبی شده می بینید! آقای رپر خودش هم که به قول خودش رنگی ترین پسر دنیاست تتویی جدید روی مغزش زده که نقش و نگار جلب دارد و از بینشون چشمای شیر مشخصه. امیر تتلو از اونجایی که به گفته خود همه تتوهاش با منظور و معنی خاصیه درباره تتویی که در ادامه مشاهده می کنید هم نوشت:

اکنون میتوانی به چشمان شیری که درون من است خیره شوی ...! هُنرِ تتو با خشی

unnamed (1)

تور کم خرج واسه تتلیتی های عشقِ کنسرت!

تتلو هرچی که داره از هواداراشه چرا که هیچ خواننده و سلبریتی در ایرانی نیست که اینچنین طرفدار داشته باشه که حتی بهشون فحشم بدی باز بیشتر عاشقت بشن! تتلیتی ها انگاری این سبک و مدل رو اصلا دوست دارن و یجورایی واقعا تتلو رو سلطان میبینن!!!

تتو هم اگر حمایت این هوادارا نبود شاید اصلا به چنین جایی نمیرسید که به خودش اجازه تونی به هودار رو بده! اما از این ها گذشته تتلو تو این چند وقته حسابی در حال تبلیغ و هماهنگ کردن کارای کنسرتشه که خب انبار سحر خانم هم هست و قطعا هیجان کار بالاتره. در همین راستا برای تتلیتی هایی که شرایط خوب مالی برای رفتن ندارن و دفعه قبلم نشد بیان یه تور زمینی هماهنگ کرده و نوشت:

برای اونایی که پول ندارن و میخوان کنسرت باشن و از ایران میخوان بیان ! یه تور زمینی با هتل ارزون و بلیط کنسرت گذاشتن !! که کلا هفده میلیون میدین و پول بلیط کنسرت و اتوبوس و هتل همه ش باهمه !! خوب نیست ؟ هفده میلیون جور کنید میتونین تو کنسرت باشین  حتی از هتل تا سالن کنسرت هم با همون اتوبوس ها میبرنشون !! دیگه چی بهتر از این ؟

unnamed+(2)

تتو برای این کنسرت جهت اصلاح اشتباهی که دفعه پیش داشت و خیلی از هوادارای با بلیط بیرون جا موندن و یکسری بدون بلیط با هول و فشار وارد شدن، حرکتی جدید زد. امیر تتلو اینبار برای کنسرتش که به گفته خود خانوادگی تره دیگه بادیگارد نیاورد و اینبار به طور رسمی با پلیس ترکیه همانگ کرد تا کسی اگه بخواد بدون بلیط بره و حق بقیه رو بخوره بره بازداشتگاه و جریمه شه!

تغییر چهره تتو وقتی تتلو میخوره!

تتلو که دائما در حال صحبت و لایو با هواداراشه و بعضی وقتام ناز میکنه یا قاطی میکنه و فحش میده انبار با انتشار تصویری دیده نشده از خودش حالشو نشون داد!

unnamed (3)

اما این وسط مسطا تتلو جملاتی هم مینویسه که زیادی خودپسندیش رو نشون میده. بعد هم میاد و قربون صدقه زنش یعنی خانم سحر قرشی میره تا همه بدونن رابطه این زوج خوبه! دو سه روز پیش هم البته دعوایی سخت داشتن که حالا مشخص نیست واقعی بود یا برای جو دادن و جذب مخاطب! اما هرچی که هست تتلو خوب راه کشوندن تتلیتی ها و حتی مخاطب معمولی به سمت خودش رو بلده!

تتلو اینبار از دخترای تتلیتی خواست تا با لباس درست فیلمای یوتیوبی بسازن که در حال یوگا و ورزش های مختلف هستن با تیشرتای باحال و...اما نه با باس نامتعارف! از طرفی هم هواداراش کامنت هارو ترکوندن و جوری نوشتن که انگاری واقعا سلطان اونور گوشیه!! تتلو خودش رو بزرگترین آرتیست ایران میدونه و هر روز هم بیش از پیش به خودش مینازه!

unnamed (4)

کنسرت تتلو همان جشن عروسی ش با سحره؟

شاید خیلی از طرفداران امیر تتلو و حتی سحرلیتی ها (طرفداران سحر قریشی) منتظر یک مراسم باشکوه بودند اما سحر و تتلو تا به حالا خیلی ساده مراسم هاشون رو برگزار کردند. حالا خیلی ها منتظر هستند تا روز کنسرت امیر خان فرا برسه و ببینن سورپرایزی که تتلو از مدت ها قبل وعدع ش رو داده چیه؟

خیلی ها معتقدند که امیر و سحر قراره تو کنسرت رسماً باهم ازدواج کنن و زن و شوهر بشن و سورپرازی هم که تتلو وعده ش رو داده همین موضوع هست. البته خود تتلو این مسئله رو رد کرد و نوشت: به نظر من ازدواج نمیتونه سورپرایز خوبی باشه!!!؟ یارو میخواد کنسرت ببینه و شاید نخواد زن گرفتن منو ببینه.

این در حالی است که قبل تر تتلو اعلام کرده بود تتلو اعلام کرده که دوست دارد تمام تتلیتی ها و هوادارانش در مراسم عروسی او حضور داشته باشند. اینجا یک تناقض بزرگ به وجود می آید چجوری میشه که از یک طرف تتلو میگه که دوست دارم همه تتلیتی ها تو مراسم ازدواجم باشن و از طرفی اعلام می کنه که کنسرت جای جشن عروسی نیست!

شایعاتی مطرح شده که با توجه به حضور تتلو در خارج از ایران قرار است با همکاری یکی از فعالین حوزه متاورس مراسم عروسی تتلو و سحر قریشی در متاورس برگزار شود تا ضمن دعوت از همه هوادارانش، هر شخصی از هر کجای دنیا بتواند فارغ از همه محدودیت ها در این مراسم شرکت کند.

277814881_2425916268255890_8741980151191829566_n

سحر خانوم با تتوی آتیشی محیای کنسرت و عروسی!

سحر خانم بعد از لایویی که با امیر گذاشت و حسابی طرفدارانشان را سر ذوق آوردند یک سورپرایز ویژه هم داشت و آنهم تتو روی صورتش بود. سحر خانم اعلام کرد که علاوه بر دست هایش قصد دارد روی صورتش هم تتلو بزنه! البته سحر خانوم گفت که صورت فعلی اش را هم بسیار دوست داره اما با این تصمیم می خواهد زیبا تر و جذاب تر بشه! گویا قرار است تتو آرتیست های تتلو صورت تازه عروس خانوم و برای کنسرت و احتمالاً جشن عروسی این دو نفر آماده کنن.

maxresdefault-3-1

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها