|

نفیسه روشن ده هیچ از رهنما جلو زد؛ "کلینیک بیوتیِ لاکچری" تو شمال!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن که این روزها مدام در حال خودنمایی با شوهر جانش است اینبار از شغل همسر و البته کلینیک تازه تاسیس شده خودش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

نفیسه روشن از بازیگران معروف کشور می باشد که سال هاست نقش آفرینی او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم که همیشه هم نقش دختر و یا زنی مثبت و مظلوم را داشته است چرا که چهره خانم بازیگر این گونه نقش ها را طلب می کند، درست برعکس خانم رویا نونهالی که به دلیل میمیک صورت و نحوه بازی که دارند همیشه نقش های منفی را به بهترین شکل بازی کرده اند.

به گزارش«شایانیوز» نفیسه روشن از سلاطین حواشی نامنظمه که اگه مدتی ازش خبری نشه و جنجالی به صدا درنیاد باید نگرانش شد! خانم بازیگر به چند ماهی می شود که برای بار دوم ازدواج کرده اما هنوز به طور کامل حاجی جان رو به کاربران معرفی نکرده است. خب از اونجایی که نمیشه خوشبختی رو نشون نداد خانم روشن نیز فیلم و عکس هایی از آقای شوهر میزاره اما به گونه ای که شاید چندان متارف نباشد! در ادامه بیشتر درموردش صحبت خواهیم کرد.

از این ها که بگذریم نفیسه روشن در چند ماه اخیر بیش از پیش مورد قضاوت قرار گرفت که البته مقصر خود نیز بود چرا که چندباری کاربران رو قلقلک داد و حاشیه هایی برای خود ساخت و در نهایت ناراحت هم شد! خانم بازیگر در این چند ماه بارها تصاویر خود را از شمال کشور منتشر کرد اما خیلی ها در این فکر بودند که وی برای سفر رفته تا اینکه نفیسه روشن با انتشار استوری ای همه را سورپرایز کرد و از سالن زیبایی تازه افتتاج شده اش رونمایی کرد. اما خب مثل همیشه این بازیگر معروغ نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد و تیکه ای هم به برخی انداخت!

Untitled

ظاهرا ازدواج دوم در خانم ها نفیسه روشن و بهاره رهنما به یک شکل بوده و هست. هر دو بازیگر با حاجی جان ازدواج کردند، هر دو علاقه بسیاری به انتشار تصاویر به دور از انتظار همراه با همسرانشان منتشر می کنند و هر دو بعد از ازدواج دوم شکوفا شدند و در شغل خدمات زیبایی فعالیت دارند. این یک جور، اون یک جور دیگر!

میگید نه؟ پس در ادامه عکس بهاره رهنما و ویدیو نفیسه روشن را مشاهده کنید.

Untitled (3)

برخی از کاربران هم بر این موضوع انتقاد داشتند که چرا نفیسه روشن برای قضیه طلاقش گفت به کسی مربوط نیست اما موارد زیادی از عشق و عاشقی هایش در فضای عظیم مجازی منتشر می کند! اگر این را هم مردم انتقاد کنند میخواهد بگوید به کسی مربوط نیست؟! پس چرا چنین مواردی رو تو این فضا به اشتراک میزاره تا همگان ببینند!

شاید بگین دوست داره تا تو صفحه خودش منتشر کنه و کسی نباید دخالت و یا قضاوت کنه اما مسئله اینجاست که برای یک سلبریتی انتشار چنین مواری چندان جالب نیست! در همین ویدیو خانم روشن تنها کاری که می کنند این است که هی دست آقای شوهر را ورز می دهند! خانم روشن دقیقا میدونن از چه راهی خود را بر سر زبان ها بی اندازند و خب از اونجایی که در فضای مجازی تنها تلنگری باعث حاشیه سازی میشه چرا این موارد منتشر بشه؟ یا کاملا همسر خود را معرفی کنند و یا اصلا چیزی نزارن یا حداقل بهتر بزارن نه فقط ورزیدن دست همسر!!!

Untitled (4)

نفیسه روشن بازم فالوراشو کفری کرد!

البته که قطعااا این آخرین مورد دیده شده از خانم بازیگر نیست و وی جنگولک بازی های دیگری هم با آقای شوهر دارد. نفیسه روشن که مدام از دست همسرش عکس منتشر میکنه (البته با تنوع که هم میزان عشقو برسونه هم برای کاربران تکراری نشه) اینبار در سایه قلب را یه تصویر کشیدند و به مانند همیشه عشق خود را فریاااد زد! ظاهرا خانم بازیگر فقط شوهر کرده اند و بقیه شوهر ندارند!!!

ناگفته نماند اینجوری که خانم بازیگر واقعییییه رو کِشیده نشان از هدفی غیرعادی دارد و احتمالا با توجه به استیکر چشم و نظر میخواد کاربران و برخی مثل همکاران و همسر سابق و فامیل بدانند که نفیسه روشن شوهر کرده آن هم از نوع عشق واقعییی و مدیرش!

Untitled

همسر نفیسه روشن پولداررر و مقام دار!

ظاهرا آقای شوهر که خیلی هم پایه رفتار های همسرشون هستند، شغلی مقام دار و یا مدیریتی هم دارند چرا که خانم بازیگر به نحوی ریز با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید به بهانه بازی از جایگاه همسرش نوشت! با توجه به مواردی که دیده شده احتمالا آقای شوهر بسیار پولدار هم هستند اما دلیل این همه خودنمایی این هنرمند هنوز مشخص نیست!!!

5

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن برای اولین بار در سال 1391 وقتی دختر 30 ساله ای بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام «بهنام» ازدواج کرد.

272769319_699389661252634_3947585503857485550_n

نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

نفیسه روشن: به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زند.

267626966_462220235448537_8369545729927725254_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها