|

نوشابه باز کردن سحر واسه تتلو تو لایو؛ خانوم بازیگر هم صورتش آتیشی شد!

سحر قریشی از طرح اولیه تتوی صورتش رونمایی کرد و عکسی از امیر تتلو را هم روی بکگراند موبایلش گذاشت تا همیشه تلو همراهش باشد

لینک کوتاه کپی شد
18

امیر تتلو و سحر قریشی حالا رسماً زن و شوهر هستند و انگار برای آینده کاری شان هم کلی طرح و برنامه ریختن. سحر خانوم انگار به کل قید بازیگری و حضور در ایران را زده و قصد دارد به همسرش کمک کند و تو زمینه موسیقی و ساخت موزیک ویدیو با تتلو همکاری کند.

به گزارش «شایانیوز» چند روز پیش و به مناسب 500 هزارتایی شدن کانال یوتویب امیر تتلو و سحر قریشی لایو گذاشتن و برای نخستین بار زنده با فالوورها و طرفدارانشان که کم هم نیستند صحبت کردند. تتلو تو این لایو از همه چیز گفت از حجاب سحر خانوم تا آینده کاری خودش و سحر قریشی. البته تتلو خیلی هم قربون صدقه همسرش رفت به اصطلاح برای سحر نوشابه باز کرد!

سر قریشی هم همرنگ تتلو شد!

سورپرایز تتلو و سحر خانم انگاری تمامی ندارد بلافاصله بعد از این لایو پرحاشیه سحر عکسی منتشر کرد که طرح اولیه تتویش بود و اعلام کرد که حالا علاوه بر دست هایش قصد دارد روی صورتش هم تتلو بزنه! البته سحر خانوم گفت که صورت فعلی اش را هم بسیار دوست داره اما با این تصمیم می خواهد زیبا تر و جذاب تر بشه!

unnamed+(1)

سحر قریشی در توضیح طرح تتوی صورتش در صفحه شخصی خود نوشت:

اینم طرحِ اولین تتوى صورتم همین الان طراحیش تموم شد ولى خیلی تصمیم سختیه چون من واقعا صورتمو دوست دارم ولى خب اینجورى به نظرم منحصر به فرد تره و شاید بتونم بیشتر دوست داشته باشمش! امیدوارم هرچه زودتر این تتو رو بزنم که با این تغییر بتونم پر قدرت تر و پُر حرارت تر در راه اهدافم قدم بردارم. حالا نظر شما چیه بزنم ؟!؟ البته نظر شما هرچى باشه من تصمیمو گرفتمو به زودی میزنمش

واکنش تتلو به ایده تتو سحر خانوم

امیر تتلو هم در صفحه شخصی خود با تعریف وتمجید از طرح صورت سحر نوشت:

خودشون که صورت خودشونه دوست دارن و میخوان بزنن! من که شوهرشم مشکلی ندارم بعد شما که نه سر پیازین و ته پیاز جرأت دیدنشم حتی ندارید؟!؟ حاج خانم تتوی صورتشونو میزنن!! پس خودتونو خراب نکنید جای نکن نکن و نزن نزن یکم خجالت بکشین و انرژی خوب بهشون بدین !! اینم طرح اولیه شونه که به تتوی نهایی بیشتر شبیه هستش!! به نظرم بسیار زیبا و متفاوته و همچین دختری نه تو ایران بلکه تو کل جهان من ندیدم !!

unnamed

وقتی سحر خانوم دوست داره همه جا تتل خان کنارش باشه!

سحر قریشی از وقتی که به ترکیه رفته و در منزل تتلو ساکن شده به گفته تتلو و البته تائید خودش خیلی کم از خونه خارج شده و بیشتر وقت وتایم خودش را در کنار امیر می گذراند. البته سحر خانوم به رسم تازه عروس و دامادها عکسی از تتلو را روی بکگراند گوشی خود گذاشته تا هیچ وقت دلش برای امیر تتلو تنگ نشود!

ezgif.com-gif-maker

همان طور که مشاهده می کنید زاویه عکس جوری است که به دلیل نوع نور خالکوبی های تتلو مشخص نیست.

تتلو و سحر چرا اینقدر ساده باهم ازدواج کردند؟

شاید خیلی از طرفداران امیر تتلو و حتی سحرلیتی ها (طرفداران سحر قریشی) منتظر یک مراسم باشکوه بودند اما سحر و تتلو خیلی ساده مراسم عقد و عروسی شان را برگزار کردند.

تتلو در پاسخ به چرایی این موضوع گفت: 

شاید از نظر خیلیا امیر تتلو و سحر قریشی باید گرون ترین عروسی دنیا رو میگرفتن!!امّا خب این کار چی به اجتماع اضافه میکرد؟ جز اینکه همه ی جوونا به هم سرکوفت میزدن که ببین فلانی چه عروسی ای گرفته و تو بی عرضه ای و این داستانا و کلی حسادت ایجاد میشد و کلی توقع ها اول ازدواج از هم میرفت بالا؟ کار ما سخت کردن مسائل نیست!! ما برای آسون کردن اوضاع و حل مشکلات اومدیم به این دنیا نه برای خود نمایی و چشم و هم چشمی و فخر فروختن!! امّا این دلیل نمیشه که من به واسطه ی این مراسم عروسیه ارزون که چه عرض کنم یه جورایی مجانی، قدر حاج خانم رو ندونم و بعدا جور دیگه این بزرگیشو جبران نکنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی