|

تبلیغات نجومی "فریبا نادری" واسه یه فروشگاه؛ چه وضعشه سلفی تو تخت خواب؟!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر معروف ایرانی است که با کلی پول و مایه دار بودن همسرش استایل هایی نه چندان جالب میزند.

لینک کوتاه کپی شد
3

فریبا نادری بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که البته به لطف عمل های زیبایی و پول آقای شوهر به این چهره رسید. وی با بازی در سریال پر بیننده "ستایش" شهرتش چندین برابر شد اما تا مدت ها بعد از این سریال به گفته خودش مردم دید بد و ناجوری نسبت به او در فضاهای عمومی داشتند.

به گزارش«شایانیوز» فریبا نادری از فعالین اینستاگرام با کلی طرفدار است که اغلب هم تصاویر خود را با فیلتر های اینستایی به طور سلفی می گیرد. وی بعد از حضور در برنامه "شام ایرانی" که خانه خفنش را نشان داد مشخص شد مایه دار است و وضع مالی خوبی دارد.

این ها به کنار برنامه اینستاگرام برای خیلی ها راه درآمد شده حالا اگر بازیگر هم باشی که صد هیچ جلوتری و به راحتی با نرخ های بالا معرفی پیج ها را قبول کنی. فریبا خانم هم به تازگی برای تبلیغ یک فروشگاه لوازم کودک رفته اما چیزی که توجه کاربران را به خود جلب کرد شال خرسی خانوم بازیگر است که به همراه یک مانتوی نه چندان زیبا پوشیده. 

فریبا نادری

فریبا نادری

فریبا نادری قطعا این مانتو را گران هم تهیه کرده اما واقعا جای سوال است که چنین تیپ های اَجق وجقی رو از کجا خلق می کنند؟

در نظرات عکس خانم بازیگر خیلی ها گفته بودند پایین مانتو شبیه به ریش ریش های پرده می باشد که تازه دفرمه هم وایساده! ظاهرا در میان هنرمندان هرچه بدتیپ تر باشی با کلاس تری که البته هنوز هم هستند بازیگرانی مثل خانم نیکی کریمی و لیلا حاتمی و... که با استایل هایی ساده اما شیک دیده می شوند.

فریبا نادری

فریبا نادری شاخ اینستا!

فریبا خانم نادری بعد از اینکه مدتی پیش لایو بدون فیلتری که گذاشته بود و صحبت هایی که در خصوص صورت اش شده بود حاشیه ساز شده بود این بار برای اینکه از دیگر شاخ های مجازی عقب نیوفتد و همچنان در کانون توجه فالوورها باشد یک استوری در تخت خواب منتشر کرد.

فریبا نادری این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

فریبا نادری

فریبا نادری و همسرِ پولدار

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

فریبا نادری و همسرش

مواردی جالب از فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش معروف در سینما تلویزیون مطرح گردید.

فریبا نادری

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. وی پس از گذشت چند سال با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و در حال حاظر این زوج دختری به نام یارا نیز دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی بد لباس پوشیده من کلا از فریبا نادری خیلی بدم میاد اصلا بدل نمی شینه

  • فاطمه ارسالی در

    چه توپول شده دوباره

  • 민영 ارسالی در

    هزاربار گفتم زندگی اونا به هیچکس ربطی نداره

  • ماهک ارسالی در

    ولله که فقط اینا خوشن

  • 🤗💖۱۲ ساله هستم ستایش ارسالی در

    ۱۰۰ بار اون عکس تو رختخوابش گذاشتیند الان چی کار دارید😂😩😷🍡

  • سبحان ارسالی در

    فقط تو سریال ازسرنوشت با ستایش خوب بازی کردی
    اونم گریم کرده بودن خوشگل شده بودی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها