|

"فریبا نادری" بی فیلتر و آرایش تو لایو؛ خانم خانوما چه خوشگل و باوقاره!

fariba naderi shayanews

فریبا خانم نادری در لایو اینستاگرام بدون هیچ فیلتر و آرایشی چهره واقعی خود را نشان داد

لینک کوتاه کپی شد
5

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون که با حضور در سریال ستایش معروف شد از بازیگران فعال در اینستاگرام است.

فریبا نادری که همیشه نقش های خنثی و معمولی داشت تا اینکه در سریال پربیننده «ستایش» بازی کرد. او در این مجموعه نقشش آنقدر منفی بود که همین موضوع باعث شد تا مردم از این بازیگر بدشان بیاید و حتی به گفته خود وقتی او را در خیابان می دیدند فحش و ناسزا هم بارش می کردند!

 فریبا نادری بازیگری بی حاشیه بود تا اینکه در برنامه «شام ایرانی» از خونه لوکسش رونمایی کرد. وی تاکنون دو ازدواج داشته است و شوهر دومش بسیار ثروتمند نیز می باشد. خانم بازیگر علاقه زیادی به عکس گرفتن از نوع سلفی دارد و اکثر تصاویرش در اینستاگرام از نمای بسیار نزیک است.

اینبار اما فریبا خانم نادری به سراغ لایو اینستاگرامی رفت و در وسط لایو به درخواست فالوورهایش فیلتر اینستاگرام را برداشت تا مردم فریبا خانم را بدون فیلتر و آرایش و در واقع همان طور که هست ببینند.

فریبا نادری و همسرش

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

فریبا+نادری

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش معروف در سینما تلویزیون مطرح گردید.

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. وی پس از گذشت چند سال با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و در حال حاظر این زوج دختری به نام یارا نیز دارند.

فریبا-نادری-و-همسرش

فریبا نادری و همسر اولش مسعود رسام

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آبکار اصفهانی ارسالی در

    انگار همه رد دادن
    همه دارن دیوونه میشن
    ببین دولت با مردوم‌ چیکار کرده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها