|

ال سی دی گوشیت شکسته و سیاهه نمیدونی چطور عکسا و فیلماتو انتقال بدی؟ تو سه سوت ردیفه

برخی از مواقع ال سی گوشی های هوشمند ما میشکنه و ما رو با این سوال که الان عکسا و فیلمامون چی میشه تنها میذاره که خب جواب این سوال رو دادیم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی هامون به گوشی هامون وابستگی داریم و لحظه ای اون رو از خودمون جدا نمیکنیم و انگار تبدیل شده به یه عضوی از بدن ما مثل دست و پامون و حتی شاید بهتر از دست و پامون ازش نگهداری هم کنیم ولی خب در برخی از مواقع حتی با نگهداری درست هم میتونه یه سری از حادثه ها برای گوشی های هوشمند ما بیفته مثلا ممکن هست که از دستمون بیفتن و یا در اثر برخورد یه شی به اون ها صفحشون بشکنه و اینجاست که خرج یه ال سی دی بیفته گردنمون که شانس بیاریم یه ال سی دیه خوب گیرمون بیاد که بعد از تعمیر کردن دیگه یهو با یه ضربه ی کوچیک هم نشکنه چرا که میدونید که هیچی ال سی دیه اورجینال گوش نمیشه.

ولی وقتی ال سی دی گوشی هوشمند ما شکست حالا از هر طریقی باید برای بازیابی اطلاعاتمون چیکار کنیم؟ احتمالا اگر تا به الان با مشکل شکستن صفحه ی گوشیتون مواجه شده باشید اولین سوال پیش روتون این خواهد بود که حالا عکسا و فیلم هام چی میشه و چه بلایی سرشون میاد که خب در اینجور مواقع با غصه خوردن کاری نمیشه کرد و شما باید برای این منظور اقدامات لازم رو انجام بدید البته که میدونید که شکستن صفحه نمایش گوشی شما هیچ ارتباطی با پاک شدن اطلاعات از روی گوشی شما نداره ولی ممکن هست که یه فایلی داشته باشید که شدیدا بهش نیاز داشته باشید پس در این مواقع باید چیکار کنید؟ حالا در ادامه بهتون توضیح میدیم که چطور اطلاعات لازم رو از گوشی های هوشمند خودتون که شکستن بازیابی کنید.

گوشی های هوشمند

برای بازیابی اطلاعاتتون از گوشی شکسته از OTG  استفاده کنید

در صورتی که صفحه نمایش گوشیتون رو میشه دید اما به علت خرد شدن اون و جلوگیری از آسیب به دست و یا نبود امکان برای لمس اون به هر دلیلی میتونید برای کار کردن با اون از یه آداپتور OTG کمک بگیرید که با استفاده اون میتونید با کمک یه موس توی بخش های مختلف گوشی اسکرول کنید؛ این آداپتور دو تا انتها داره که یکی به قسمت یو اس بی گوشیه شما وصل میشه و اون یکی طرف رو به موس وصل میکنید و بعد خیلی شیک و مجلسی بدون این که گوشی رو لمس کنید از منوهای مختلف اون استفاده میکنید. اما حالا باید برای انتقال اطلاعات گوشی با این وسیله چیکار کنیم؟

اول که با این کابل به گوشی وصل شدید، قفل اون رو باز کنید و بعد فایل ها و اطلاعاتی که لازم دارید رو با اپ هایی مثل واتساپ و یا از طریق بلوتوث منتقل کنید. البته که ذکر این نکته واجب هست که بگیم شاید همه ی گوشی ها قابلیت استفاده از این کابل رو نداشته باشن بنابراین باید مطمئن بشید که گوشیتون دارای این قابلیت هست.

گوشی های هوشمند

برای بازیابی اطلاعاتتون از گوشی شکسته از پشتیبان گیری ابری استفاده کنید

در صورتی که از گوشی های اندرویدی استفاده میکنید میتونید از قسمت گوگل درایو (Google Drive) برای پشتیبانی فایل هاتون استفاده کنید. چرا که این ویژگی در گوشی های اندرویدی به شما این امکان و قابلیت رو میده که از فایل های خودتون به طور خودکار بک آپ داشته باشید بنابراین برای روز مبادا این امکان رو در گوشیه خودتون فعال کنید تا با استفاده از اون بتونید به اطلاعات گوشیتون دسترسی پیدا کنید از طریق کامپیوتر؛ برای این منظور باید ایمیلتون رو روی کامپیوتر داشته باشید و بعد وارد گوگل درایو میشید و بعد هر فایلی رو که میخواهید با یه کلیک راست دانلود میکنید. 

این نکته رو هم یادتون باشه که این ویژگی گوشی های اندرویدی تنها پونزده گیگ فضا در اختیارتون قرار میده و در صورتی که بهش اجازه ندید و یا نخواهید از چیزی بک آپ نمیگیره و به طور کلی چیزهایی که میتونه ازشون در صورت اجازه ی شما بک آپ بگیره عبارتند از: پیامک ها، سابقه ی تماس ها، عکس  و فیلم ها، مخاطبین و اطلاعات برنامه.

گوشی های هوشمند

برای بازیابی اطلاعاتتون از گوشی شکسته از کارت SD استفاده کنید

بیشتر گوشی های اندرویدی دارای کارت حافظه های جانبی هستن که میشه اون رو توی همون بخشی که سیم کارت قرار داره مشاهده کرد و در صورتی که اطلاعاتتون روی کارت اس دی ذخیره شده باشه میتونید اون رو دربیارید و خیلی راحت به اون دسته از اطلاعاتی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید. همچنین میتونید اون رو توی آداپتور microSD بذارید و بعد به لپ تاپ و کامپیوتر وصلش کنید و فایل های لازم رو کپی کنید.

البته که از این طریق نمیشه همه ی اطلاعات شما رو بازیابی کرد چون تنها اون هایی که اجازه اش رو دادید روی این کارت ذخیره شدن بنابراین در صورتی که موراد مهمی در گوشیتون هست اون رو در این کارت ذخیره کنید برای روز مبادا ولی این رو هم در نظر بگیرید که در صورت مفقود شدن گوشی امکان دسترسی به فایل های روی کارت اس دی برای هر کسی فراهم خواهد بود!

گوشی های هوشمند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها