|

بهترین گوشی ها تا 5 میلیون / یه وقت نگی با 5 تومن چی میدن اینا رو ببین بعد اینو بگو

در این لیست چندتا از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید یه انتخاب مناسب بین اون ها داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا گوشی ها تبدیل شدن به غول های بزرگ که شاید جثه ی کوچیکی دارن ولی توی زندگی همه ی ما نقش های تعیین کننده ای دارن چه برنامه ریزی ها و کارهایی که به علت مشغول بودن با این وسیله و بالا و پایین کردن توی اپ هایی مثل اینستاگرام، عقب نیوفتادن چه دعواهایی که به خاطر بازی کردن با گوشی و گوش ندادن به حرف طرف مقابلمون اتفاق نیفتادن! ولی با همه ی این ها گوشی یه عالمه خوبی هم در زندگیه ما داره که نمیشه منکرش شد و این روزا هم دیگه ماشالا قیمتاشون داره سر به فلک میکشه و در این بین خیلی ها دنبال بهترین گوشی ها تا 5 میلیون هستن که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت بالایی هم داشته باشه.

البته که شاید این روزا خیلی ها فکر کنن که با این قیمت نمیتونن گوشیه مناسب پیدا کنن و یا اگر هم پیدا کنن احتمالا کیفیت بالایی نداشته باشه در حالی که در این مقاله میخواهیم بهترین گوشی ها تا 5 میلیون رو بهتون معرفی کنیم که میتونید با اطمینان و خیال راحت بخریدشون و از اون ها استفاده کنید، پس با این حساب هنوز هم میتونید گزینه های زیادی برای انتخاب و خرید داشته باشید چرا که کمپانی های سازنده برای جلب رضایت مشتری در هر بازه ی قیمتی گوشی تولید میکنن تا بتونن کاربرای زیادی رو جذب محصولاتشون کنن. حالا در ادامه بریم برای معرفی بهترین گوشی ها تا 5 میلیون در بازار امروز، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

موتورولا موتو G13 نسخه 128/4 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

شاید با این پیش فرض به سراغ گوشی هایی در این بازه ی قیمتی برید که به نظرتون گوشی هایی با این قیمت ظاهر و طراحی خوبی ندارن در حالی که این موضوع در خصوص این محصول موتورولا صدق نمیکنه چرا که این گوشی دارای طراحی جذابیه و از ارگونومیه خوبی هم برخورداره. کمپانی موتورولا برای این گوشی از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ بهره گرفته و رزولوشن اون اچ دیه و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون 90 هرتز هست و حداکثر میزان روشنایی در اون برابر با 400 نیت هست و این صفحه نمایش تونسته تقریبا 84 درصد از فضای روبرویی رو به خودش اختصاص بده.

از دیگر ویژگی های جذاب و منحصر به فرد اینم گوشی میشه به برخورداری اون از اندروید 13 اشاره کرد. بخش نرم افزاری این گوشی بسیار به روز و جدیده و توی این گوشی مثل مابقی محصولات موتورولا رابط کاربری موجود نیست و از اندروید خام استفاده شده. در خصوص قلب تپنده ی این محصول یعنی پردازنده ی اون باید بگیم که از یه تراشه ی هلیو G85 دوازده نانومتری بهره گرفته شده. در خصوص دوربین های این گوشی هم دوربین اصی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 8 مگاپیکسلی هست. ظرفیت باتری این گوشی 5000 ملی آمپر ساعتی هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

گلکسی A04s نسخه 128/4 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

نسل قبلی این گوشی یعنی A03s تونست جایگاه خوبی در بین کاربرها پیدا کنه و توجه خیلی ها رو به خودش جلب کرد که سامسونگ تصمیم به عرضه ی نسخه ی جدیدتر اون گرفت یعنی A04s این محصول با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه شد و از ویژگی های خوبی هم برخورداره که در این بازه ی قیمت میتونن بسیار منحصر به فرد باشن. صفحه نمایش این گوشی LCD هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتز و حداکثر میزان روشناییش هم 400 نیت هست. قاب و فریم پشتی گوشی از جنس پلاستیک و روی اون هم شیشه ایه. 

این محصول از کهکشانی های سامسونگ با اندروید 12 وارد بازار شد و از پردازنده ی اگزینوس 850 هشت هسته ای بهره گرفته و با حافظه های داخلی متفاوت عرضه میشه و از کارت حافظه ی جانبی هم پشتیبانی میکنه و دوسیم کارته هم هست. در خصوص دوربین اصلی این محصول هم باید بگیم که دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی که میتونه عکس هایی با کیفیت قابل قبول براتون ثبت کنه. برخورداری از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و حسگر تشخیص اثر انگشت از دیگر ویژگی های این گوشی به شمار میره.

بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

ردمی 12C نسخه 128/6 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

این محصول رو میشه از جدیدترین های کمپانیه چینی شیائومی به شمار آوورد که تونسته در زمینه های مختلف از خودش شایستگی بالایی نشون بده. اندازه ی نمایشگر این محصول 6.71 اینچ هستش و از وضوح اچ دی برخورداره و میشه گفت که حدودا 83 درصد از فضای روبه رو رو به خودش اختصاص داده و در قسمت بالایی اون شاهد دوربین سلفی این گوشی در ناچ قطره ایه اون هستیم که دارای یه سنسور 5 مگا پیکسلیه. در کل میشه گفت که این نمایشگر از کیفیت قابل قبولی برخورداره و برای مشاهده و مطالعه ی محتواهای مختلف مناسب هست. 

شیائومی برای این محصول خودش در قسمت پردازنده از یه تراشه ی مدیاتک هلیو G85 دوازده نانومتری بهره گرفته که تا حدودی نزدیک به تراشه ی  اسنپدراگون 680 عمل میکنه اما خب یه مقدار از اون ضعیف تره ولی خب برای انجام کارهای روزمره میشه روی اون حساب کرد خصوصا در این بازه ی قیمتی. دوربین اصلی این گوشی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی هست که با دوربین سلفی تنها دوربین های این گوشی به شمار میرن. این گوشی دارای یه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و در رم های شش و چهار عرضه میشه که رم چهار ارزون تره.

بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها