|

بهترین نرم افزار های ادیت عکس

هفت برنامه ادیت عکس که باهاش از صد تا بلاگر حرفه ای تر میشی؛ با این اپلیکیشن ها بترکون

اگر بهترین برنامه های ادیت عکس و فیلم و داشته باشی می تونی صد تای یک بلاگر، محتوای خفن و درجه یک تولید کنی و تو اینستاگرام بترکونی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها یکی از رایج ترین و پر طرفدار ترین شغل هایی که افراد به دنبالش هستند بلاگری است، حالا بعضی ها بلاگر مد و استایل اند، بعضی ها آشپزی، بعضی ها تکنولوژی و کلی زمینه دیگه که مطمئنا با باز کردن اینستاگرام انواع مختلفش رو می بینید. حالا در بلاگری یکی از مهم ترین بخش های تولید محتوا، شاید هم بتونیم بگیم با اهمیت ترینش، تولید عکس و فیلم خوب و با کیفیته؛ جدای از بحث افرادی که بلاگری می کنند تعداد زیادی از مردم عادی هم به یک شبکه اجتماعی پویایی مثل اینستاگرام علاقه وافر دارند و همیشه سعی می کنند به بهترین نحو ممکن در اون فعالیت کنند، خب همون طور که می دونید بیس اصلی همچین برنامه ای هم به اشتراک گذاشتن فیلم و عکس است، پس خیلی مهمه که شما بتونید تصاویر با کیفیت و درخور توجهی رو از سوژه ای که در نظر دارید به ثبت برسونید.

ادیت عکس

دنیای تکنولوژی انقدر گسترده و پیشرفته است که شما برای هر مبحثی که بخواید می تونید با کمک تکنولوژی، نرم افزارها و برنامه های مختلف خودتون رو مجهز و پیشرفته کنید، فیلم و عکس گرفتن هم یکی از همین مباحثه که اتفاقا خیلی هم پر طرفدار است.

مطمئنا برای گرفتن عکس هایی که خیلی خوب و با کیفیت هستند هرچقدر که شما بیشتر با هنر عکاسی آشنا باشید و هر چه قدر که تجهیزات حرفه ای تر و قوی تری داشته باشید مسلمه که می تونید قوی تر و درجه یک تر عمل کنید اما از اونجایی که ما که همه عکاس نیستیم تا برای چند تا عکس پروفایل یا مثلا چند تا عکس اینستاگرمی انقدر تجهیزات و علم داشته باشیم پس بهترین راه ممکن اینه که به کمک برنامه های کاربردی ای که برای ادیت عکس وجود دارند عکس های خودمون رو کن فیکون کنیم. در ادامه ما به شما هفت اپلیکیشنی رو معرفی می کنیم که اگر اون ها رو روی گوشی هوشمند خودتون نصب کنید قطعا عاشقشون می شید.

1.برنامه Photoroom

برای اون هایی که مدام در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام وقت می گذرونند و براشون خیلی مهمه که مرتب پست و استوری های جذاب و چشم گیر منتشر کنند Photoroom مثل چوب جادوی فرشته سیندرا می مونه، چون امکاناتی رو درا ختیار شما قرا می ده که به کمک اون ها می تونید محتوا های بسیار جذابی رو تولید کنید اما مهم ترین و قابل توجه ترین ویژگی این برنامه اینه که شما می تونید خیلی راحت تصاویر پس زمینه عکس هاتون رو حذف کنید و با تصاویر دیگه ای جایگزین نمایید.

photoroom-ios-android

2.برنامه FLTR

تا حالا شده موقعیتی رو تجربه کنید که بیش از حد یک عکس رو دوست دارید اما یا نور خوب نبوده یا عکس تاریک افتاده و نهایتا جزئنیاتی که مد نظر شماست حالا ر عکس واضح نیست و نمیشه اون ها رو با کیفیت بالا دید؟! خب یه برنامه ای هست به اسم Presets For Lightroom که با ارائه فیلتر ها و امکانات متعددی شرایطی رو براش شما محیا می کنه تا اون طور که دوست دارید عکس های خودتون رو ادیت کنید و روشنایی و تاریکی اون ها رو هم تنظیم کنید.

LP

3.برنامه Meitu

یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس و فیلم که هر کسی می تونه روی گوشیش نصب کنه Meitu است. این برنامه به شما کمک می کنه تا عکس های و ویدئو های خودتون رو اون طور که دوست دارید شخصی سازی کنید و بعد در رسانه های اجتماعی منتشر کنید. به علاوه این که به شما این امکان رو میده تا جزئیاتی رو که دوست ندارید توی عکس هاتون باشند به راحتی حذف کنید. یکی دیگه از ویژگی های بسیار کاربردی این برنامه که باعث محبوبیت اون هم شده اینه که به شما این امکان رو می ده تا پوست صورتتون رو باهاش صاف کنید.

Meitu

4.برنامه Cymera

به گزارش شایانیوز، خب نوبتی هم که باشه نوبت میرسه به برنامه Cymera – Photo Editor Collage که یکی از پر طرفدار ترین و قدرتمند ترین برنامه های ویرایش عکس است. این برنامه هر اونچه رو که شما از یک اپلیکیشن ویرایش عکس انتظار دارید در اختیارتون قرا میده، اون هم به صورت رایگان.

cymera

5.برنامه Lightlip

برای اون هایی که بی وقفه در حال انتشار تصاویر مختلف در اینستاگرام هستند Lightlip یکی از برترین برنامه های ویرایشگری است که می تونند نصب کنند به خاطر این که این برنامه افکت های قدرتمند و متنوعی رو در اختیار شما قرار میده که قطعا استفاده از اون ها برای شما بسیار لذت بخش و رضایت آمیز خواهد بود. با کمک این  برنامه شما حتا می تونید برخی از موارد اضافی ای رو که در عکس هاتون وجود دارند به کمک فیلتر های مختلف حذف کنید و تصاویر بی نقصی رو به اشتراک بگذارید.

لایت

6.برنامه AirBrush: Easy Photo Editor

با وجود این که این روزها عکاسی به صورت سلفی خیلی محبوب و پرطرفدار شده است اما عده زیادی از مردم با به اشتراک گذاشتن تصاویر ثبت شده از خود به صورت سلفی ارتباط خوبی ندارند که عمده دلیل آن هم این است که معمولا از وضعیت پوست، دندان ها یا موارد این چنینی خود راضی نیستند. AirBrush این امکان رو برای شما محیا می کنه تا به سادگی عکس های  خودتون رو هم روتوش کنید و هم ادیت بزنید و از فیلتر های مختلف و متنوع استفاده نمایید.

ایربراش

7.برنامه AvaToon

این برنامه بیشتر مناسب اون افرادی است که از ثبت تصاویر عجیب و غیر معمول به خصوص از نوع فانتزی و کارتونیش لذت می برند. با استفاده از AvaToon شما می تونید تصاویر خودتون رو به صورت آواتار کارتونی در بیارید و با انتخاب آیتم های استایلی متفاوت یک عکس جذاب و خاص تولید کیند، به علاوه این که می تونید اون ها رو به صورت استیکر هم ذخیره کنید.

آوا

برای دانلود هر یک از برنامه ها کافیه روی اسم برنامه که به رنگ قرمز دراومده کلیک کنید تا لینک دانلود برای شما باز بشه.

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال از این برنامه ها استفاده کرده اید؟ تجربیات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها