|

مهم ترین ترفند های آرایشی

هفت قانون آرایشی که فوت کوزه گریَن؛ از مرطوب کننده تا رُژ همه رو حرفه ای وار برو جلو

آرایش کردن هم درست مثل هر حرفه ی دیگه ای یک سری نکات و ترفند داره که اگر بلد باشی می تونی خیلی حرفه ای وار بری جلو و خودت و خوشگل کنی.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خیلی از افراد هستند که فکر می کنند خانم ها برای این که بیشتر به چشم بیان و مرکز توجه قرار بگیرند میرند سراغ آرایش کردن اما واقعیت امر اینه که بیشتر وقت ها خانم ها برای دل خودشونه که آرایش می کنند و یا وقتی که خیلی می خوان توی حاضر شدنشون سنگ تموم بگذارند میرند سراغ آرایش کردن. حالا یه نکته ای که هست اینه که آرایش خوب و حرفه ای مسلما جذابیت بیشتری داره و هر خانمی هم دوست داره که جوری آرایش کنه تا زیباییش دو چندان بشه. حالا تا به حال دقت کردید که وقتی میرید آرایشگاه، انگار اصلا چهرتون زمین تا آسمون فرق می کنه، ولی تو خونه هرچقدر هم که تلاش می کنید اونی نمیشه که می خواید؟

چیزی که اکثر خانم ها بهش توجه نمی کنند اینه که هر حرفه ای یکسری فوت کوزه گری داره که اگر بلد باشی می تونی دقیقا کار رو اون جوری پیش ببری که می خوای و اگر هم بلد نباشی به این راحتی ها نمی تونی با چیز دیگه ای جایگزینش کنی. حالا در ادامه ما به شما چند مورد از ترفند ها و قانون های مهم آرایشی رو یاد میدیم که می تونید به کمک اون ها شما هم خودتون یه پا کوزه گر بشید و مثل حرفه ای ها آرایش کنید.

مهم ترین ترفند های آرایشی

1.قانون اول آرایش حرفه ای، مرطوب کننده

به گزارش شایانیوز، اهمیتی نداره که شما جنس پوستتون چیه، اگر می خواید که محصولات آرایشی مثل کرم پودر و پرایمر و چی و چی همه رو صورتتون خوب بشینند باید قبل از هر محصول دیگه ای از مرطوب کننده برای پوستتون استفاده کنید.

2.قانون دوم آرایش حرفه ای، سایه سفید

پشت چشم بلند داشتن باعث میشه تا شما هم امکان استفاده از چند رنگ سایه رو داشته باشید و هم صورت شما رو جوان تر و شاداب تر نشون میده؛ حالا جدای از اینکه طبیعت صورت شما چطوریه، باید حتما زیر ابروتون رو سایه سفید بزنید تا به این ترتیب پشت چشم شما بلند تر دیده بشه، البته بعضی از افراد دقیقا زیر خط ابروشون از مداد سفید استفاده می کنند و بعد اون رو محو می کنند.

مهم ترین ترفند های آرایشی

3. قانون سوم آرایش حرفه ای، سایه تیره

به طور کلی در آرایش کردن سایه زدن مرحله مهمی است که باید بهش توجه ویژه ای داشته باشید. بعد از سایه سفید ترفندی که میتونه خیلی به کارتون بیاد اینه که بدونید اگر پشت چشمتون پف داره بهتره از سایه تیره استفاده کنید تا پف پلک شما رو کم تر نشون بده.

4. قانون چهارم آرایش حرفه ای، سایه روشن

حالا اگر چشم های ریزی دارید دقیقا باید برعکس عمل کنید یعنی چی؟ یعنی این که به جای سایه های تیره بهتره که برید سراغ انواع سایه های روشن و حتا براق. یه ترفند خیلی خفن و درجه یک دیگه ای که شما باید ازش استفاده کنید اینه که داخل پلک پایینتون رو مداد چشم کرم بکشید تا چشم هاتون بزرگ تر دیده بشه. می تونید از خط چشم سفید هم استفاده کنید اما رنگ های کرم و نود ظاهر طبیعی تری به چشم های شما میدند.

مهم ترین ترفند های آرایشی

5. قانون پنجم آرایش حرفه ای، کانتور

کانتور از اون دست محصولات آرایشی ایه که غالبا در استفاده روزمره و مهمونی های کوچیک و دورهمی مورد استفاده قرار نمی گیره اما به هر حال هر زمان که دوست داشتید از کانتور استفاده کنید به خاطر داشته باشید که برای کوچیک نشون دادن یک قسمت باید از کانتور تیره و برای برجسته نشون دادن یک قسمت هم از کانتور رنگ روشن استفاده کنید.

6. قانون ششم آرایش حرفه ای، پنکیک

تا به حال براتون پیش اومده که سایه چشم هاتون بعد از گذشت زمان نه چندان زیادی پخش بشه و از ریخت بیوفته؟ خب برای این که از این اتفاق جلوگیری کنید راحت ترین راه ممکن اینه که زیر سایه از پنکیک استفاده کنید تا هم سایه راحت پخش بشه و هم فیکس بشه، البته می تونید به جای پنکیک از کانسیلر هم استفاده کنید.

مهم ترین ترفند های آرایشی

7. قانون هفتم آرایش حرفه ای، رُژ

داشتن لب های بزرگ و برجسته یکی از جذاب ترین مواردی است که خانم ها همیشه به دنبالش هستند. برای این کار پیشنهاد ما به شما اینه که حتما دور لب هاتون رو با مداد تیره به سمت داخل فید کنید و رژ بزنید، حالا یعنی چی؟ یعنی این که به کمک مداد دور لب هاتون رو تیره تر کنید و وسط رو روشن تر.

عکس ها از صفحه: melinataj

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها