|

برنامه های کاربردی ایرانی

هفت اپلیکیشن ایرانی که بُمبیَن؛ اندروید و iOS هم نداره واسه همه جوابه + لینک دانلود

با چند تا برنامه خوب و کاربردی روی گوشی های هوشمند خودتون هم تو وقت و هزینه هاتون صرفه جویی کنید و هم کارتون رو چند برابر راحت تر کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به حال فکر کدید که شما به استثنای برقراری ارتباط تلفنی و پیامی چه استفاده های دیگه از گوشی های هوشمند خودتون دارید؟ یا مثلا با خودتون فکر کردید که با کمک گوشی همراهتون چه کارهایی رو می تونید انجام بدید که خیلی کارتون رو آسون تر کننه؟ شاید اولین چیزی که به ذهنتون میرسه گوش دادن به موسیقی باشه و احتمالا دومیش هم ثبت فیلم و عکس با کیفیت و ماندگار، و یا استفاده از برنامه های بانکی برای انتفال پول و پرداخت قبوض و موارد دیگه ای از این دست. خب دقیقا همینه که میگید یه گوشی هوشمند می تونه تو خیلی از زمینه های مختلف برای شما کاربرد های مفیدی داشته باشه که اون ها رو در قالب اپلیکیشن ها و برنامه های متنوع به شما ارائه میده.

بهترین اپلیکیشن های فارسی

یکی از سخت ترین قسمت های نصب اپلیکیشن اینه که معمولا برای هر کاری چندین برنامه مختلف وجود داره که می تونید به راحتی و رایگان اون ها رو دانلود کنید اما لزوما همشون عملکرد خوبی رو به شما ارائه نمیدند پس شما باید مدام به دنبال برنامه هایی باشید که می دونید مطمئن هستند و کارایی خوبی دارند.

برای اینکه کار شما راحت بشه ما می خوایم هفت مورد از بهترین اپلیکیشن های ایرانی رو که خیلی هم کاربردی هستند و نصب کردن اون ها روی گوشیتون می تونه حسابی به کارتون بیاد، به شما معرفی کنیم. افرادی که از دستگاه های اندرویدی استفاده می کنند می تونند خیلی راحت این برنامه ها رو مستقیما از پلی استور و یا نهایتا کافه بازار دانلود کنند، اما برای کاربران iOS متاسفانه اپل استور این نرم اپلیکیشن ها رو مستقیما ارائه نمیده و شما برای دانلودشون باید برید سراغ سیب اپ و سیبچه و برنامه های اینچنینی.

1.کرفس

مطمئنا برای همتون پیش اومده وقت هایی که دلتون خواسته کمی وزن کمی کنید اما وقتش رو ندارید که به متخصص تغذیه مراجعه کنید، یا حتا شاید دلتون بخواد که کمی وزن اضافه کنید و اما دنبالی این باشید که این کار رو اصولی انجام بدید تا بی خود چربی اضافه نکنید، برای یه چنین اهدافی هیچ برنامه ای نمی تونه مثل کرفس عمل کنه. حالا نکته جالبش اینه که کرفس فقط به کاهش و افزایش وزن محدود نمیشه و از دستور پخت غذا های مختلف گرفته تا حرکت های اصلاحی و قدم شمار هم پشتیبانی میکنه. فقط کافیه یک سری به کرفس بزنید تا از زیر و بم امکانات و خدماتش سر در بیارید.

بهترین اپلیکیشن های فارسی

2.دنج

به گزارش شایانیوز، اون وقت هایی که خسته و له و لورده از سرکار و بعد از یک روز سخت میرسی خونه و هر کار میکنی حالت جا نمیاد قطعا مدیتیشن جواب میده. حالا برای شروع چطور میشه میدتیشن کرد؟ با اپلیکیشن دنج که سرشار از روش ها و همین طور آهنگ های مختلف برای تمرکز ذهن و مدیتیشن است. قشنگ ترین ویژگی این برنامه هم اینه که همه توضیحات رو به فارسی داده.

بهترین اپلیکیشن های فارسی

3.تخفیفان

هیچی مثل یک خرید تو حراج و با یه تخفیف حسابی نمی چسبه. اپلیکیشن تخفیفان تمام اجناس، مکان های تفریحی و تجاری تخفیف خورده اطراف رو به کاربر نشون میده. ممکنه اسم تخفیفان براتون آشنا باشه که اصلا عجیب نیست چون این برنامه در واقع همون سایت تخفیفان است که حالا دسترسی بهش آسون تر شده.

بهترین اپلیکیشن های فارسی

4.بلد

شده روز هایی که احساس می کنید موقعیت یابی ذهنیتون به مشکل خورده و شما نمی تونید بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد رو انتخاب کنید؟ یا برای مثال به یه شهری سفر کنید که قبلا اون جا نبوید و حالا تو پیدا کردن مسیر ها به مشکل بخورید؟ این جور وقتا چی به کار میاد؟! یه برنامه مسیر یابی درست و حسابی که راهنماییتون کنه. بلد، یکی از معروف ترین برنامه های مسیر یابی و نقشه آنلاین است که تمام مسیر ها و کوچه پس کوچه های ایران رو دقیق بهتون نشون میده.

بهترین اپلیکیشن های فارسی

5.پذیرش 24

مطمئنا هیچ کس دوست نداره که کارش به بیمارستان  مراکز درمانی گیر بیوفته، اما واقعیت اینه که این مسئله یک امر اجتناب ناپذیره و هر زمانی ممکنه که ما نیاز داشته باشیم تا به پزشک و یا متخصص مراجعه کنیم؛ اما چطور می تویمی این کار رو برای خودمون راحت تر کنیم؟ با برنامه پذیرش 24. به وسیله این برنامه شما می تونید با تقویم کاری بسیاری از پزشکان و مراکز درمانی آشنا بشید و به صورت آنلاین و بدون پرداخت هزینه برای خودتون وقت رزرو کنید. این برنامه حتا امکان مشاوره پزشکی رو هم برای کاربران محیا کرده.

بهترین اپلیکیشن های فارسی

6.زبانشناس

برای کسانی که وقت کلاس زبان رفتن ندارند یا قبلا کلاس رفتند و الان دنبال یه راهی هستند که مهارت های خودشون رو تقویت کنند و مدام با زبان درگیر باشند تا یادشون نداره، زبانشناس یکی از بهترین اپلیکیشن های ممکن است که هم دوره های معتبر یادگیری زبان انگلیسی برگزار می کنه و هم کلی کتاب و فیلم و انیمیشن زبان اصلی به کاربر ارائه میده و کمک میکنه تا کاربر هر چهار مهارت اصلی خودشو رو تقویت کنه.

بهترین اپلیکیشن های فارسی

7.فیدیبو

اون هایی که عاشق کتاب خوندن  و مجله خوندن هستند و به فکر محیط زیست هم هستند قطعا از داشتن برنامه ای که بتونه هر کتابی رو که دلشون می خواد به صورت مجازی در اختیارشون قرار بده استقبال می کنند. فیدیبو یک مرجع بسیار خوب برای همه نوع کتابی است حتا اگر دلتون بخواد می تونید به صورت صوتی کتاب ها رو خریداری کنید. به علاوه این که فیبیدو در رابطه با هر کتاب توضیحات بسیار خوب و مفیدی هم ارائه داده که به شما در خوندن کتاب کمک می کنه.

بهترین اپلیکیشن های فارسی

برای دانلود هر یک از برنامه ها کافیه روی اسم برنامه که به رنگ قرمز دراومده کلیک کنید تا لینک دانلود برای شما باز بشه.

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال از این برنامه ها استفاده کرده اید؟ تجربیات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها