|

موتورولا

رندر های رسمی, طراحی پنل پشتی Moto Edge X30 را فاش کردند

 Motorola Moto Edge X30's rear design and color options revealed through official renders

درحالی که موتورولا برای رویداد فردا آماده می شود, تصاویری رسمی از Moto Edge X30 منتشر شده اند که طراحی پنل پشتی را به نمایش می گذارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که بی صبرانه در انتظار روز آینده و رویداد موتورولا برای رونمایی از پرچمدار آن هستیم, امروز رندر هایی رسمی از این گوشی هوشمند منتشر شد که ظاهر آن را به نمایش می گذارد.

به گزارش GSMArena موتورولا هفته ی گذشته با انتشار یک تصویر واقعی از Moto Edge X30 حضور دوربین سلفی در مرکز و با طراحی سوراخ پانچ همچنین حاشیه های باریک صفحه نمایش را تائید کرده بود و اما حالا این شرکت یک تصویر رسمی از پنل پشتی این گوشی هوشمند ارائه کرده است و در عین حال نیز رنگ های انتخابی آن را فاش نموده.

MOTO-EDGE-X30-MOTOROLA1

همانطور که از اخبار گذشته می دانستیم Moto Edge X30 دارای دوربین سه گانه در پنل پشتی می باشد, تنها تفاوتی که تصاویر جدید با دانسته های قبلی ما دارند:

  1. بر روی جزیره دوربین دو عبارت 50 مگاپیکسل و OIS ثبت شده است
  2. آرم رسمی شرکت موتورولا دقیقا در مرکز پنل پشتی و کمی دورتر از ماژول دوربین ها قرار گرفته است
  3. نام موتورولا در قسمت پایینی پنل هک شده است

MOTO-EDGE-X30-MOTOROLA2

هرچند که موتورولا مشخصات زیادی را فاش نکرد, اما الان میدانیم که حضور تراشه Snapdragon 8 نسل 1 همچنین دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی زیر صفحه نمایش, دو دوربین اصلی و اولتراوایلد 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپری با شارژ 68 واتی, قطعی خواهد بود.

همچنین موتورولا تائید کرد که صفحه نمایش این گوشی هوشمند از نرخ تازه سازی 144 هرتز, گواهی HDR10+ و 1 میلیارد رنگ بهره می برد. به علاوه بنر رسمی موتورولا برای حساب کاربری خود در Weibo دوربین سلفی با طراحی سوراخ پانچ را نشان میدهد که تائید می کند احتمالا Moto Edge X30 در دو مدل عرضه خواهد شد, یکی با دوربین سلفی سوراخ پانچ ( به صورت استاندارد), و دیگری با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش (نسخه محدود).

MOTO-EDGE-X30-MOTOROLA3

به هر حال دیگر نیازی نیست که بیشتر از این انتظار پرچمدار پیشرو موتورولا را بکشیم چرا که فردا, 9 دسامبر و در ساعت 19.30 دقیقه به وقت چین, رویداد معرفی آن آغاز خواهد شد و فروش نیز از 15 دسامبر استارت می خورد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها