|

اوپو

اوپو و گوشی هوشمند منحصر به فرد با دوربین جمع شونده!

اوپو در حساب رسمی توییتر خود به تازگی از گوشی با دوربین منحصر به فرد جمع شونده رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر ساله, برند های معتبر گوشی های هوشمند, دستگاه های پرچمدار درجه یک خود را که دارای فناوری پیشرفته هستند, به بازار عرضه می کنند. این فناوری های پیشرفته معمولا شامل مشخصات درجه یکی مانند بهره مندی از آخرین چیپست ها یا سیستم عامل هاست. از طرف دیگر یک سری از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند سعی می کنند که ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی را که قبلا دیده نشده است طراحی کنند و به بازار عرضه کنند. و حالا اوپو در حال کار بر روی یکی از همین دستگاه های خارق العاده است.

این سازنده ی چینی گوشی های هوشمند, در حساب رسمی توییتر خود تیزر کوتاهی را از یک دستگاه جدید و بسیار جالب به اشتراک گذاشت. نام این محصول در ویدئو مشخص نیست اما عمدتا تمرکز این ویدئو بر روی ماژول دوربین پشتی این گوشی هوشمند است. این طور که نشان داده می شود در پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین جمع شونده قرار دارد که شرکت آن را دوربین جمع شونده اوپو می نامد, و این جمله به خوبی نمایان می کند که اوپو از یک دوربین توسعه یافته منحصر به خود صحبت می کند.

Oppo tweet

با نگاهی به ویدئو تازه منتشر شده, سنسور تصویر را میبینیم که از ماژول دوربین خود بیرون آمده است. در این توییت, اوپو, پاپ آپ ها را آزاردهنده خوانده است و در ماژول دوربین این گوشی هوشمند مرموز برخلاف ماژول های پاپ آپ که به صورت عمودی بالا می روند, سنسور به صورت افقی گسترش می یابد و همچنین بر روی یک سیستم مکانیزه قرار می گیرد که به احتمال زیاد زمانی که کاربر حالت عکاسی خاصی را در برنامه دوربین فعال میکند, شروع به کار می کند.

جالب اینجاست که اوپو حتا در این ویدئو دوام ماژول دوربین را با یک تست سقوط به نمایش گذاشته است همچنین نشان می دهد, در حالتی که لنز مربوطه باز است چند قطره آب به آن پاشیده می شود; به احتمال زیاد این شرکت با انجام این آزمایش ها قصد داشت است که هرگونه سوالی را در ارتباط با عملی بودن این طراحی از بین ببرد.

Oppo New Camera

متاسفانه هنوز خیلی زود است که بخواهیم در ارتباط با این دوربین تازه خلق شده صحبت بکنیم چرا که هنوز این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد این فناوری ارائه نداده است. با این حال گمانه زنی ها بر این است که می توانیم انتظار داشته باشیم تا اطلاعات بیشتر و محکم تری را در ارتباط با این فناوری در رویدادی که 14 دسامبر برگذار می شود بشنویم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها