|

اوپو

(عکس) هوشمند تاشو اوپو هم گوشی هم تبلت!

OPPO foldable smartphone

افشاگر معروف Digital Chat Station یکسری از ویژگی های پرچمدار جدید اوپو را منتشر کرد. گوشی هوشمند تاشو اوپو در ماه دسامبر .....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از مدت ها پیش شایعاتی مبنی بر طراحی و تولید گوشی های هوشمند تاشو شرکت اوپو به گوش می رسد اما  سرانجام چند روز پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی هوشمند که قرار است پرچمدار آینده اوپو باشد در ماه دسامبر عرضه می شود, و حالا نیز یک سری از ویژگی های این دستگاه به بیرون درز پیدا کرده است.

باتوجه به اخباری که Digital Chat Station  افشاگر معروف منتشر کرده است اولین گوشی تاشو اوپو دارای طراحی تاشو به سمت داخل خواهد بود که به هنگام باز شدن به شکل یک تبلت در می آید, مانند طراحی Galaxy Z Fold3 و Huawei Mate X2 ,همچنین صفحه نمایش این محصول دارای لبه های نسبتا خمیده و نرخ تازه سازی 60 هرتز خواهد بود, البته صفحه نمایش می تواند تا نرخ تازه سازی 120 هرتز را پشتیبانی کند.

Oppo

طبق اخباری که در گذشته از این دستگاه منتشر شده است ما میدانیم که این گوشی هوشمند با پشتیبانی از ColorOs مبتنی بر اندروید 11 اجرا می شود همچنین از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 پشتیبانی خواهد کرد.

به علاوه ویبو یک پست جدید را  در اوایل امروز منتشر کرده است که می گوید این گوشی دارای حسگر اثرانگشت در کناره خواهد بود. همچنین در ادامه ی پست خود نوشته است که ماژول دوربین پشتی این دستگاه شبیه به دوربین سری اوپو Reno 6 خواهد بود.

مشخصات دیگری که از این گوشی فاش شده اند به دوربین آن اشاره می کنند, بر اساس این اطلاعات به نظر می رسد که این گوشی دارای یک دوربین سه گانه پشتی تشکیل شده از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX481 سونی, سنسور 16 مگاپیکسلی IMX481 سونی و سنسور 13 مگاپیکسلی ISOCELL S5K3M5 سامسونگ می باشد. همچنین در قسمت جلو نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

Oppo-Foldable

با وجود تمامی اطلاعاتی که تا کنون از این محصول منتشر شده است ما انتظار داریم که در روزهای آینده و پیش از عرضه رسمی گوشی هوشمند تاشو اوپو اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها