|

سامسونگ

Galaxy S22 Ultra اوایل فوریه با تراشه نسل جدید کوالکوم رونمایی خواهد شد

Samsung S22 Ultra Lunched on 8th Feburary

سامسونگ تصمیم دارد تا سال آینده را با سنت شکنی آغاز کند. S 22 Ultra به صورت مجزا از دیگر مدل ها در تاریخ 8 فوریه رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طرفداران سامسونگ بی صبرانه در انتظار سال جدید و رونمایی سامسونگ از نسل جدید پرچمداران خود هستند. به طور معمول روند کاری سامسونگ تا به حال به این صورت بوده است که تمام اعضای یک سری را همزمان و در یک رویداد بزرگ به بازار جهانی معرفی می کند اما طبق گفته ی Gizmochina  به نقل از افشاگر معروف Ice Universe اوضاع برای Galaxy S22 جور دیگری پیش خواهد رفت و سامسونگ قصد دارد که S 22 Ultra را مجزا از دیگر اعضا و در تاریخ 8 فوریه رونمایی کند. به گفته ی این افشاگر دیگر مدل های این سری تا پیش از این تاریخ معرفی خواهند شد ولی تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

samsung-galaxy-s22

از طرف دیگر غول فناوری کره ای معمولا دستگاه های پرچمدار خود را در هر دو نوع تراشه Snapdragon و تراشه انحصاری Exynos عرضه می کند و به در پی حفظ سنت, به طور معمول نوع مجهز به تراشه Exynos به بازار هند عرضه می شود با این حال بر اساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است این امکان وجود دارد که سنت قدیمی شکسته شود و سری Galaxy S22 با تراشه ی Snapdragon 8 نسل 1 به بازار هند عرضه شود.

این در حالی است که پیش تر اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ تصمیم دارد تا ظرفیت تولید تراشه های اختصاصی خود را افزایش دهد و در نتیجه ظرفیت گوشی هایی را که با این تراشه به بازار عرضه می شوند دو تا سه برابر نیز افزایش دهد. از طرف دیگر این روز ها باید منتظر رونمایی سامسونگ از Exynos 2200 باشیم که در بنچمارک ها توانسته است آمار بسیار خوبی را از خود به جا بگذارد.

exynos-2200

برای کسانی که از اخبار این تراشه خیلی آگاه نیستند باید یادآور شد که Exynos 2200 سامسونگ دارای گرافیک Radeon Team Red خواهد بود و انتظار می رود که قدرت گرافیکی بهتری را در کنار سایر بهبود های کلی عملکرد نسبت به نسل قبل ارائه دهد.

با این وجود به نظر می رسد برخلاف چیزی که انتظارش را می کشیدیم سامسونگ برای پرچمداران 2022 خود بیشتر به کوالکوم متکی خواهد بود. البته باید در نظر داشت که این خبر برای کاربران هندی نسبتا خوشایند است چرا که نسخه Snapdragon معمولا نسخه ی برتر دیده می شود.

نهایتا به خاطر داشته باشید که سامسونک هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در این باره منتشر نکرده است و ما باید در انتظار یک خبر رسمی از طرف این شرکت بمانیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها