|

سامسونگ Galaxy S21 FE را در سال جدید رونمایی خواهد کرد

پس از انتظار طولانی سامسونگ قصد دارد تا آخرین عضو خانواده Galaxy S21 را به بازار معرفی کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز_ سامسونگ مدت هاست که خبر از ارائه عضو جدیدی از خانوادی Galaxy S21 میدهد, عضوی که نسبت به نسخه های دیگر قیمت کمتری خواهد داشت. با این حال این محصول به خاطر شکست های متعددش هنوز منتشر نشده است. احتمال می رود که سرانجام در اوایل سال 2022 و در اولین رویداد Galaxy Unpacked  سامسونگ از این گوشی هوشمند رونمایی کند.

به لطف گزارشی که gizmochina به تازگی منتشر کرده است حالا از برخی جزئیات مهم این گوشی هوشمند مطلع شده ایم. این محصول از طراحی مشابه Galaxy S20 FE بهره می برد و دارای یک پنل تخت 6.4 اینچ AMOLED می باشد. قسمت پشتی دارای یک برآمدگی دوربین با سه ماژول است که دریک قاب و در کنار دستگاه قرار گرفته اند همچنین برخلاف اعضای دیگر سری Galaxy S21 برآمدگی دوربین پشتی با پوشش پلاستیکی پشت گوشی مطابقت رنگ دارد. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است. به علاوه گمانه زنی ها خبر از سیستم عامل اندروید 11 برای این گوشی هوشمند میدهند.

Samsung-Galaxy _S21-FE

البته متاسفانه هنوز جزئیات کلیدی این محصول نه تنها تایید نشده است بلکه حتا به طور رسمی اعلام هم نگردیده با این حال احتمال می رود که Galaxy S21 FE با باطری 4500 میلی آمپر بر ساعت, امکان شارژ با سیم 25 وات, شارژ بی سیم 15 وات و برخورداری از چیپست اسنپدارگون 888 یا اگزینوس 2100 به بازار عرضه شود.

هرچند که هنوز تایید رسمی وجود ندارد اما به احتمال زیاد اولین رویداد Galaxy Unpacked سال 2022 در اواسط ژانویه برگزار خواهد شد.

Galaxy-S21-FE-Samsung

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها