|

میانرده جدید iPhone احتمالا در سه ماهه اول 2022 عرضه خواهد شد

New iPhone SE mid-range 5G phone could be launching in Q1 2022

براساس اخباری که به تازگی منتشر شده است نسل سوم میانرده ی اپل iPhone SE در اوایل سال جدید به بازار عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به نقل از Gizmochina اپل در حال کار روی میانرده ی جدید خود iPhone SE می باشد. به تازگی اطلاعات تازه ای توسط یک شرکت تحقیقاتی از تایوان به نام TrendForce منتشر شده است که انتظار می رود نسل سوم iPhone SE در سه ماهه اول سال 2022 عرضه شود.

iPhone SE2022

این شرکت تحقیقاتی ادعا کرده است که اپل علاوه بر عرضه ی میان رده ی خود در اوایل سال جدید, چهار مدل دیگر را نیز هم در سه ماهه ی دوم سال در پیش خواهد داشت. همچنین در ادامه می گوید که انتظار میرود حجم تولید اپل در سال آینده به 25 تا 30 میلیون دستگاه برسد.

انتظار میرود که iPhone SE نسل سه با پشتیبانی از اتصال به شبکه 5G وارد بازار شود.

مینگ چی کو, تحلیلگر معتبر اپل فاش کرد که ظاهر iPhone SE جدید شبیه به مدل فعلی iPhone SE 2020 خواهد بود, از این رو انتظار می رود که شاهد صفحه نمایش 4.7 اینچی باشیم. تنها تغییر عمده ای که به احتمال زیاد صورت خواهد گرفت, گنجاندن یک پردازنده ی جدید است که بتواند از شبکه 5G پشتیبانی کند.

iPhone SE2020

نسل قبلی iPhone SE ویژگی های زیادی را از iPhone 8 در خود جا داده است و دارای چیپست Apple Bionic A13 می باشد. این احتمال وجود دارد که iPhone SE 2022 نیز از چیپست Apple A15 Bionic بهره ببرد که توانست به سری iPhone 13 که امسال معرفی شد, قدرت خوبی ببخشد.

شایعات از وجود iPhone SE Plus نیز خبر میدهند اما گزارش هایی که تا به حال منتشر شده اند هیچ اطلاعاتی را در این رابطه به اشتراک نگذاشته اند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها