|

اپل

iPhone 13 Pro ساخته شده از بدنه تسلا مدل 3

iPhone 13 Pro made out of a Tesla Model 3

Caviar طراح خاص ترین گوشی های هوشمند, در مجموعه ی رویاپردازان شکوه اپل و تسلا موتورز را در نهایت زیبایی ادغام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرکت روسی Caviar به دلیل غنی سازی مدل های گوشی های هوشمند موجود با مواد کمیاب و منحصر به فرد بسیار مشهور است. این شرکت اغلب از آخرین مدل های iPhone برای ساخت مدل های خود استفاده می کند, مدل هایی که در تعداد بسیار محدود طراحی و تولید می شوند.

و حالا Caviar در مجموعه ی رویاپردازان (Visionaries)  خود مدل جدیدی را طراحی کرده است که به مخترعان و خالقان مدرن اختصاص دارد. طرح جدید به نام iPhone 13 Pro Electo یک گوشی هوشمند بسیار مجلل است که به ایلان ماسک مدیر عامل تسلا موتورز اختصاص یافته است.

iPhone13-Caviar

نسخه محدود iPhone 13 Pro از Caviar تا حدی از بدنه ی یک ماشین الکتریکی تسلا ساخته شده است, تسلا مدل 3. علاوه بر گوشی هوشمند, این مجموعه شامل نیم تنه رومیزی بنیانگذار تسلا می باشد که از فلز مذاب یک ماشین الکتریکی ساخته شده است.

tesla-model3

طراحی جسورانه ی این گوشی هوشمند رویکرد کلی و عملکرد تسلای خلق شده توسط ماسک را بازتاب می دهد. این نسخه ی محدود iPhone 13 Pro دارای یک محفظه تیتانیومی با پوشش مشکی PVD است. قسمت مرکزی مدل (که به رنگ فولاد است) از بدنه مجدد ذوب شده ی ماشین الکتریکی تسلا ساخته شده است.

به علاوه طراحی های روی پنل آلمینیومی نیز پرتره ای از ایلان ماسک, طرح کلی یک خودرو الکتریکی و آرم تسلا را نشان می دهد. درج نام Caviar بر پشت این گوشی از آلیاژ مس ساخته شده است که جز کلیدی باطری خودروهای الکتریکی است و این قطعه مسی علاوه بر ایجاد یک تضاد آشکار با مواد, نماد عمیقی از رویکرد نوآورانه ایلان ماسک در صنعت خودروسازی است.

apple-iphone-13-pro-Caviar

ویژگی جالب دیگر این مجموعه نیز نیم تنه ی رومیزی ایلان ماسک است که تماما از قطعات ذوب شده ماشین مانند کاپوت, درها و ... ساخته شده است.

Elon Musk-Caviar

این شرکت پر زرق و برق روسی تنها 99 نسخه از این گوشی هوشمند را در سرتا سر جهان عرضه خواهد کرد و مشتریان می توانند iPhone 13 یا iPhone 13 Pro Max را با ارسال رایگان در سر تا سر جهان دریافت کننند.

بدون شک مجموعه Visionaries یکی از جذاب ترین و مجلل ترین طراحی های شرکت Caviar است و Caviar iPhone 13 Pro Tesla Electo هدیه ای ایده آل برای یک فرد موفق و مدرن خواهد بود که به فناوری های پیشرفته و ایده های پیشرو علاقه مند است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها