|

آیا سامسونگ از آخرین نسخه ی اندروید برای A13 امتناع خواهد کرد؟

Samsung A13 will not Support Android 12

جدید ترین میانرده سامسونگ Galaxy A13 قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 12 را نخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی های هوشمند میانرده ی سامسونگ از محبوب ترین محصولات در بازار های جهانی گوشی های هوشمند هستند. سامسونگ قصد دارد تغییراتی را برای محصولات سری A خود, که به خاطر پشتیبانی از تجهیزات با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب شهرت زیادی دارند, اعمال کند. Galaxy A13 که قرار است در نسخه 5G و LTE به فروش برسد, آغاز کننده این مسیر خواهد بود. هرچند که شرکت سامسونگ به طور رسمی در ارتباط با این گوشی هوشمند اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما گواهی بلوتوث A13 خبر از معرفی این محصول, آن هم به زودی, می دهد.

Samsung-GalaxyA13

گمانه زنی ها حاکی از آنند که این محصول با باطری قوی 5000 میلی آمپر بر ساعت و شارژ سریع 25 وات به بازار معرفی خواهد شد, همین امر باعث شده است که حتا پیش از معرفی رسمی, این گوشی هوشمند محبوبیت زیادی را بدست بیاورد.

با این وجود نکته ی ناامید کننده این جاست که سامسونگ احتمالا قصد ندارد از اخرین نسخه ی آندروید برای این محصول استفاده کند در نتیجه A13 سامسونگ به جای تکیه بر اندروید 12, به نسخه قبلی آن که در سپتامبر 2020 منتشر شد, متکی خواهد بود.

این گوشی هوشمند احتمالا در چهار رنگ مشکی, سفید, آبی و نارنجی عرضه خواهد شد. Galaxy A13 مجهز به پردازنده Dimensity 700 خواهد بود که بسته به مدل گوشی از 4 گیگابایت, 6 گیگابایت و 8 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد. برای فضای ذخیره سازی نیز دو حافظه ی 64 گیگابایتی  و 128 گیگابایتی در نظر گرفته شده است.  

GalaxyA13

زمان نشان خواهد داد که آیا سامسونگ تمام رنگ ها و مدل ها را در همه ی بازار ها عرضه خواهد کرد یا نه. نهایتا باید تا زمان معرفی رسمی این محصول منتظر بمانیم, شاید سامسونگ تصمیم بگیرد که اخرین میانرده ی خود را قدرتمند تر از همیشه به بازار جهانی عرضه کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها