|

استایل سلبریتی ها؛ ویکتوریا بکام الهام بخش استایل و از بهترین ها در دنیای مد و فشن

ویکتوریا بکام از محبوب ترین ها در دنیای فشن است ما می خواهیم استایل هایی از او را که همسر دیوید بکام فوتبالیست معروف است رو با هم ببینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایا نیوز- ویکتوریا بکام همسر دیوید بکام از محبوب ترین زوج های هالیوود هستند. ویکتوریا متولد آوریل 1974، یک طراح و خواننده و شخصیت تلویزیونی انگلیسی است او در سال 1990 در یکی از گروه های خوانندگی دختران بود که از پرفروش ترین گروه های زن در تمام دوران بوده است. ویکتوریا از سال 1999 با دیوید ازدواج کرده و صاحب 4 فرزند هستند.

b486f41624b81f7c11455246ef100366 (1)

او در حال حاضر کالکشن لباس خود را با طراحی منحصر به فردش دارد که بسیار میان مردم محبوب است به تازگی در ارائه کالکشن بها و تابستان با پای شکسته برای ارائه لباس های محبوبش حاضر شد چرا که این همه محبوبیت رو می دونه که نمی تونه بدونه جواب بذاره در ادامه استایل هایی از این شخصیت محبوب و خوش تیپ با هم می بینیم.

3b35ded6d0d93850429a0b6ead8bc6d4

 

استایل اولی که از این شخصیت محبوب و خوش استایل با هم می بینیم یکی از استایل های محبوب از دید منتقدان است و در لیست 20 استایل برتر ویکتوریا قرار گرفته به خاطر جسارت در ترکیب رنگ ها و دانش این بانو بر روی ترکیب رنگ می بینید که رنگ های پر رنگ چقدر زیبا کنایر هم اومدن و زیبایی چشم گیری رو به او دادن. شما می تونید این استایل رو با یک شلوار جین زرد و کیف سبز و بلوزی به رنگ رمز به همین زیبایی داشته باشید و گرمای تابستون رو در استایل و رنگ های انتخابی نشون بدید.

30eb5a33b36e55ee9806e7b978986ffbفغفغفغفغفغث

استایل دومی که با هم دنبال می کنیم استایلی بسیار زیبا و چشم گیر در عین سادگی است که با ترکیب فوق العاده دو رنگ طوسی و جیگری زیبایی بصری فوق العاده ای به این تیپ بخشیده است البته انتخاب آیتم ها و جنس آن ها خالی از لطف نیست ترکیب یک شلوار پارچه ای از بالا راسته همراه با یک شومیز کلاسیک و کیف و کفش ورنی به رنگ جیگری می تونه شما رو بیشتر از اون که فکر می کنید زیبا و خاص نشون بده.

یث

این استایل هم یکی دیگر از استایل های زیبای این بانوی همیشه خوش تیپ است که بار دیگر چشم ها رو به خودش خیره کرده و لذت زیادی رو برای بیننده به ارمغان میاره شما هم می تونید با استفاده از آیتم های این استایل مثه ویکتوریا بانوی مد و استایل بدرخشید. شاید اگه بدون دیدن چشم گیری این استایل به ترکیب رنگ هایی که اینجا می بینید فکر کنید به نظرتو یه استایل جالبی نباشه ولی اینجا می بینید که اینطور نیست و چشم نوازی این تیپ اندازه نداره شما می تونید با استفاده از یک شومیز بنفش یک شلوار سبز و یک کت چهارخونه به همراه کیف و کفشی زیبا به رنگ جیگری یک ست عالی دیگه برای روزمره و حتی مجلس هاتون داشته باشید.

طیلقغقبذا

و استایل آخر هم مثه بقیه استایل ها شیک و زیباست . بی خود نیست که بانوی فشن دنیا نامیده میشه و به خوش تیپ ترین انگلیس معروفه چون حتی تو ساده ترین استایل ها و تیپ هاشم زیبایی منحصر به فرد خودش رو ادغام می کنه و امضاشو پای اون استایل می زنه شما می تونید این استایل رو با یک شلوار پارچه ای مام استایل در کنار یک بلور بیسیک و ساده داشته باشید که هم با کفش پاشنه بلند زیبا به نظر می رسه هم با کفش های اسنیکرز و اسپرت در کنار همه ی اینا یک کیف چرم سرمه ای بحث رو تموم میکنه.

ذر طذبطیذ

سخن آخر با شما عزیزان

این استایل ها از خوش پوش ترین بانوی هالیوود برای شما جمع آوری شده تا ازشو ایده بگیرید برای به روز بودن و درخشیدن و این لزوما به این معنی نیست که شما دقیقا همین آیتم هارو باید تهیه کنید می تونید از آیتم های هم رنگ و هم کپ این لباس ها استفاده کنید و درخشش رو به خودتون هدیه بدید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها