|

بارانی های دخترانه ای که به عنوان یه خانوم باید توی کمدتون باشه / پاییز خزونه با تیپت

شما میتونید توی پاییز و اوایل بهار سراغ بارونی های دخترانه برید که جنس های مختلفی دارن و هر کدوم میتونن استایل شما رو به یه شکل جلوه بدن.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا افراد شدیدا به استایل خودشون بها میدن و دوست دارن که در زیباترین شکل ممکن ظاهر بشن چرا که در لحظه ی اول چیزی که خیلی از ما به چشم میاد تیپ و استایل ماست یعنی یه جورایی لباس های شما زبون شما خواهند بود و به جاتون حرف میزنن مثلا در صورتی که برای یه مصاحبه ی کاری میرید لباس های شما حتی میتونن در خصوص این که چقدر با دقت و جزئی نگر هستید هم اطلاعاتی در اختیار فرد مقابل قرار بدن بنابراین وسواس و دقت فراموش نشه! یکی از آیتم هایی که در این فصل بسیار مورد استقبال افراد هستش  بارانی های دخترانه ست که میشه یه جزء جدانشدنی از استایل های بانوان در این فصل محسوبش کرد.

به طور کلی توی پاییز این پادشاه فصل ها شما انتظار بارون رو خواهید داشت ولی حتی اگر بارون هم نیاد بارانی های دخترانه میتونن انتخاب مناسبی برای هر خانومی در این فصل باشن و البته که شما حتی میتونید از این لباس رو در اوایل بهار هم استفاده کنید بنابراین با یه تیر و دونشون شما میتونید برای دو تا از فصل های سال یه انتخاب شیک داشته باشید که حسابی به ترند دیده شدن استایل شما کمک کنه. حالا ما در ادامه میخواهیم چند تا از بارانی های دخترانه ترند رو که باید تو کمد هر خانومی باشه رو براتون معرفی کنیم تا بتونید ایه انتخاب حسابی شیک و اسپند لازم داشته باشید.

بارانی های دخترانه

بارانی های چرم دخترانه، شیک و رسمی بودن در یکجا

در انتخاب کردن بارانی های دخترانه شما باید به سری از فاکتورها حسابی دقت کنید تا بتونید یه خرید حسابی لذت بخش و خوب داشته باشید که برخی از این فاکتورها عبارتند از: سایز، جنس، رنگ، مدل و... مثلا در صورتی که میخواهید بارونی شما تنها زیبایی داشته باشه میتونید سراغ هر جنسی برای این لباس برید ولی در صورتی که مایل هستید که در مقابل بارون مقاومت خوبی از خودش نشون بده میتونید به سراغ جنس چرم برید که علاوه بر مقاومت بالا در مقابل بارون میتونه حسابی استایل شما رو شیک و مجلل جلوه بده و فرقی نمیکنه که چرمش طبیعی و یا مصنوعی باشه فقط باید از کیفیت بالایی برخوردار بشه.

یکی از خوبی هایی که این جنس از بارانی های دخترانه داره اینه که به علت این که اغلب تک رنگ هستن میتونن شما رو لاغرتر نشون بدن البته که برای خانوم های قد کوتاه باید این نوع بارونی نهایتا تا زانوشون باشه و کنارش میتون از بوت های ساق بلند هم استفاده کنن تا قدشون بلندتر دیده بشه.

بارانی های دخترانه

بارانی های کلاه دار دخترانه، یه تیر و دو نشون

در اغلب موارد خانوم ها بیشتر علاقمند هستن که بارانی های کلاه دار دخترانه رو به جای مدل بی کلاه خریداری کنن که در برخی از موارد میشه این کلاه رو جدا و دوباره نصب کرد که این مدل ها بهتر هستن چرا که شما هم میتونید اون رو در مواقعی که شالتون بافت هست بدون کلاه بپوشید و یا در مواقعی که شالتون نازکه و احساس سرما میکنید با پوشیدن کلاه خودتون رو گرم کنید. توی بعضی از مدل های بارانی های دخترانه ممکن هست که جنس کلاه با جنس تنه ی بارونی متفاوت باشه و یا از دو رنگ متفاوت برای اون ها استفاده بشه.

در صورت دو رنگ شدن بارونی شما باید بقیه ی آیتم ها رو مثل بوت، کیف و... تک رنگ و باتوجه به یکی از رنگ های تنه ی بارونی و یا کلاه انتخاب کنید. در خصوص بلندی و کوتاهی هم باز تاکید میکنیم با توجه به قد خودتون میتونید اون ها رو انتخاب کنید و در صورت قد بلند بودن بارونی های بلند برای شما بسیار مناسب هستن و در صورت داشتن قد به نسبت کوتاه هم بهتره که بارونی کوتاه تر باشه و به هیچ وجه از زانو پایین تر نیاد و نکته ی دیگه اینه که بارونی ها در مدل های جلوباز و جلوبسته دوخته میشن که در صورت خریدن مدل های جلوباز اونها میتونید بافت های زیبا که رنگ های نزدیک به بارونی داشته باشن رو بپوشید.

بارانی های دخترانه

بارانی های دخترانه

بارانی های اسپرت دخترانه، پایین آووردن سن فقط با یه آیتم

این روزا بارانی های اسپرت دخترانه بسیار پر طرفدار شدن چرا که با این مدل از بارونی ها شما میتونید استایل های خلاقانه بزنید که در عین زیبایی سن و سال شما رو هم پایین میارن و برای موقعیت های مختلف از رسمی مثل سره کار تا روزمره مثل دورهمی با دوستان در یه کافه گزینه ی مناسبی هستن. نکته ای کعه این مدل بارونی ها رو خیلی خاص میکنه وجود طرح ها و رنگ های مختلف از اون هاست که خب شاید در جنس ها و مدل های دیگه ی بارونی به چشم نیاد. مدل های اسپرت این روزا به شکل فری سایز طراحی میشن و شما میتونید در صورتی که اون ها جلوباز بودن از زیرشون هودی ها و ژاکت های اسپرت بپوشید.

بارانی های دخترانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی