|

معرفی چند مدل لباس مجلسی و عقد

سرنوشت سازترین روز زندگی چی بپوشیم؟! رونمایی از جدیدترین مدل های لباس مجلسی و لباس عقد

لباس مجلسی

رونمایی از جدیدترین لباس مجلسی و عقد در دنیای مد و انواع لباس عقد در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های لباس شب، لباس نامزدی و مدل لباس عقد محضری

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر عروس خانم شیک پوشی برای مهم ترین روز زندگی خود قطعا به دنبال انتخاب مدل های جدید و ترندی در دنیا مد می باشد، زیرا او قرار است این لباس را در سرنوشت سازترین روز زندگی خود به تن کند. البته این موضوع هم مهم است که سال های بعد وقتی به عکس های مراسم عقد خود نگاه می کند استایلی دِمُده و عجیب و غریب نداشته باشد که البته این موضوع با طراحی های جذاب و ساده دنیای مد در این روزها کاملا حل شده است. فراموش نکنید که انتخاب مدل این لباس عقد هم مانند لباس های دیگری که برای روزمره استفاده می کنید، بستگی به نوع و مکان برگزاری جشن شما دارد. اگر در روزهای آینده مراسم عقدتان را در پیش دارید و نمی‌ دانید چه نوع لباسی برای مراسم عقد شما مناسب است نگران نباشید، زیرا ما در این مقاله شما را در انتخاب مدل درست راهنمایی کرده ایم.

طبق آداب رسوم و فرهنگ ایرانیان لباس عقد چه از نوع محضری چه از نوع مجلسی با لباس عروسی بسیار متفاوت است. لباس عروسی عمدتا سفید رنگ بوده و معمولا هیچ عروس خانمی به غیر از رنگ سفید برای مراسم عروسی لباس انتخاب نمی‌ کند. اما برای لباس عقد جهت عقد محضری می توان از هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید. البته جدا از رنگ مدل های متنوعی هم می توان برای لباس عقد نسبت به لباس عروس انتخاب نمود که آن هم نسبت به نوع استایل و فرم اندام شما متفاوت خواهد بود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های لباس مجلسی و لباس عقد به سبک دنیای مد امروز آشنا شوید.

لباس مجلسی و لباس عقد

لباس مجلسی و لباس عقد

لباس عقد به سبک فانتزی و سال 2024

اگر می خواهید از ترندهای جدید و جذاب دنیای مد در سال اخیر خبر داشته باشید باید بدانید که دنیای مد امسال مدل های فانتزی و جذابی را معرفی کرده است که می توان گفت با ذهنیت ما و آنچه در سال های پیشین دیده ایم متفاوت است. در دنیای امروز لباس ها دارای طراحی ها  یا حتی رنگ های جسورانه تری هستند و شما باید با احتیاط بیشتری مدل مناسب خود را انتخاب نمایید. فراموش نکنید که انتخاب لباس رنگی به عنوان لباس عقد به همان اندازه که می تواند جذاب و خاص باشد به همان اندازه هم می تواند بر روی استایل شما تاثیر منفی بگذارد، در نتیجه به تناسب و هماهنگی رنگ با پوست و یا استایل آقا داماد نیز دقت نمایید.

لباس مجلسی و لباس عقد

لباس مجلسی و لباس عقد

لباس عقد به سبک کلاسیک و رایج؛ ترند دائمی دنیای مد

یکی از ترندهای دائمی در زمینه لباس عقد، لباس و پیراهن سفید است این مدل لباس عقد از زمان مادربزرگ های ما تا به امروز ترند بوده است و می توان گفت تا نسل های آینده ما هم نیز این لباس برای مراسم عقد گزینه مناسبی خواهد بود. پس اگر می خواهید لباسی انتخاب نمایید که نوه هایتان وقتی عکس های عقدتان را می بینند تعجب نکنند این گزینه می توان برایتان گزینه مناسبی محسوب شود. البته دقت نمایید که رنگ سفید به همان اندازه که زیبا و جذاب است برای این مراسم به همان اندازه هم می تواند چالش برانگیز باشد، برای مثال شما وقتی لباس عقد خود را سفید انتخاب می کنید به بدن نما بودن و یا ست کردن آن با دسته گل و اکسسوری های دیگرتان بیشتر باید دقت کنید.

لباس مجلسی و لباس عقد

لباس مجلسی و لباس عقد

لباس عقد مدل ماهی؛ به اندازه ترند اول دوست داشتنی

اگر سبک لباس های ترند و پیشنهادی دنیای مد در 2024 را نمی پسندید و یا در کل اهل استایل های پر ریسک نیستید می توانید لباس عقد خود را مدل ماهی انتخاب کنید. این مدل یکی از مدل های جذاب لباس مجلسی است که فرم اندام شما را ایده آل و بسیار جذاب نشان می دهد. البته به این نکته دقت نمایید که اگر دارای اندام درشت و دارای اضافه وزن در قسمت های کمر و پهلو هستید این مدل پیراهن برایتان گزینه مناسبی نخواهد بود.

لباس مجلسی و لباس عقد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Niki👑 ارسالی در

    مزون گرون و تك سايز اجاره كرايه اش گرونه بازاركوچه برلن متنوع ارزون كرايه و اجاره اش ارزون لباس عروس و شب و مجلسي

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی