|

معرفی لباس های ترند جین

جذاب ترین لباس های جین را بشناسید؛ از کت جین گرفته تا دامن جین البته به سبک پاییز 1402

کت جین

معرفی جدیدترین مدل های کت جین و دامن جین برای استایل پاییز در شایانیوز؛ استایل با کت جین کوتاه در ایران و استایل با کت جین کوتاه را یاد بگی…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کلمه جین یکی از شناخته شده ترین کلمات در دنیای مد امروز است و بر همه ما پوشیده نیست که چه سهم زیادی را در تکمیل استایل ما در همه فصل ها دارد. کت جین که یکی از محبوب ترین آیتم های جین در پاییز است، از دهه 80 میلادی مد شد و در دهه‌ های بعد نیز بازگشتی به پوشاک مردانه داشت. البته شاید کمی به نظرتان عجیب باشد ولی امروزه استایل با کت جین توسط خانم ها هم به اندازه استایل های مردانه مرسوم شده است و یا حتی می توان گفت به نوعی پر رنگ تر ظاهر شده است. دومین لباس محبوب و جین که درهمه فصل ها و موقعیت ها قابل استفاده است را می توان شلوار جین نامید. شلوارهای جین، از راحت ترین و ضخیم ترین مدل های شلوار است که افراد در طول روز به مناسبت های مختلف بر تن می کنند در اصل می توان پای ثابت استایل کژوال آن را نامید. شلواری که معمولا زود کثیف نمی شود، رنگ بندی خوبی دارد و از همه مهم تر، نیاز به اتو کشیدن مکرر نداشته و بر خلاف مدل های نخی، به دلیل جنس پارچه زود پاره نشود.

پس اگر می خواهید پاییز امسال را جذاب و در عین حال ترندی بگذرانید می توانید از یک کت جین به همراه یک شلوار جین کمک بگیرید. البته اگر یک کت جین در کمد خود دارید ولی از ترس اینکه نمی دانید آن را چگونه ست کنید از آن استفاده نمی کنید باید بگوییم که دقیقا جای درستی آمده اید زیرا ما در این مقاله به شما تمام ترفندهای ست کردن کت جین و یا دامن جین را خواهیم گفت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کت جین کوتاه آشنا شوید.

کت جین کوتاه

کت جین کوتاه

استایل با کت جین کوتاه در ایران چگونه است؟

اگر می خواهید پاییز امسال را با یک کت جین جذاب و در عین حال ترندی بگذرانید ولی نمی دانید به خاطر قد کوتاهی که دارد آن را باید چگونه ست کنید باید بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست. درست است که کار شما برای داشتن استایل جذاب با کت جین کمی سخت تر از مانتوهای عادی و یا شکت ها است ولی به نظرم ارزششو داره چون در نهایت استایلی متفاوت و خاص تر را تجربه خواهید کرد. شما برای زیر این کت ها می توانید از شومیز های سفید استفاده کنید، البته دقت کنید که شومیز انتخابی شما دارای قد بلند تری نسبت به کت شما باشد و از زیر کت بیرون بیاید زیرا این مدلی جذاب تر خواهد بود. فراموش نکنید که اگر در زمستان تصمیم به پوشیدن کت جین گرفتید می توانید به جای شومیز از بافت های بلند استفاده کنید تا استایل گرم تری داشته باشید.

کت جین کوتاه

کت جین کوتاه

کت جین چیه، دامن جین استایلتو از این رو به اون رو میکنه

اگر به دنبال استایلی خاص هستید که شما را از دیگر خانم ها و یا افراد در جامعه متمایز کند بهتر است به جای شلوار و یا کت جین یک دامن جین را برای استایل پاییزی خود انتخاب نمایید. البته فراموش نکنید که انتخاب کفش و آیتم بالاتنه ممکن است برایتان کمی سخت باشد که ما در این قسمت دو تا از آیتم های مناسب را برایتان مثال می زنیم. کت جین خود یکی از بهترین لباس هایی  است که به جای مانتو به دامن جین پیشنهاد می شود. این کت ها معمولا کراپ هستند و قد کوتاهی دارند به همین خاطر می توان از آن ها به همراه دامن یا شلوارهای فاق بلند استفاده کرد.

کت جین کوتاه

کت جین کوتاه

کت جین با شلوار جین؛ مونوکروم جین یه چیز دیگه است

هرگز فراموش نکنید که ست کردن لباس های هم جنس و یا هم رنگ می تواند گزینه سریع و مناسبی برای استایل شما باشد، پس هرگاه حس کردید نمی توانید وقت زیادی را صرف انتخاب رنگ و یا نوع آیتم برای استایل نمایید کافی است که تنها هم رنگ یا هم سبک بپوشید. پس شلوار جین می تواند گزینه مناسبی برای کت جین و داشتن استایلی کژوال باشد. اما باید در نظر داشته باشید که کت جین تان همرنگ شلوار جین تان نباشد، مثلا اگر کت جین شما کمرنگ است، باید شلوار جینی که انتخاب می کنید بهتر است تیره تر باشد.

کت جین کوتاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی