|

دانشگاه چی بپوشیم؟

استایل دانشجویی با بارونی یه چیز دیگه است؛ ترم پاییزی استایل پاییزی هم میطلبه!

بارونی

معرفی جدیدترین مدل های بارونی و ترنج کت و انواع مانتو پاییزی زنانه در شایانیوز، بهترین مدل های استایل دانشجویی پاییزه با مانتو بافت و بارونی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل دانشجویی هم مانند هر استایل دیگری دارای قواعد و اصول خاص خود است، به طور کلی شما برای رفتن به دانشگاه باید لباس های خود را در چهارچوب قوانین پوششی یک محیط آموزشی انتخاب نمایید. البته حال که در فصل پاییز هستیم شاید برایتان سوال پیش بیاید که استایل دانشجویی پاییزه شامل چه آیتم هایی می شود، که اگر به دنبال جواب این سوال هستید باید بگوییم که دقیقا جای درستی آمده اید. چون در فصل پاییز هستیم شما می توانید از پارچه های مخمل و گلدار برای مانتو استفاده کنید ولی نباید اغراق شود؛ زیرا زرق و برق زیاد برای محیط دانشگاه مناسب نیست. مانتوهای بلند، بارونی، ترنچ کت، سوییشرت و کتانی سفید همه و همه یک استایل دانشجویی دخترانه را در فصل پاییز بسیار فوق العاده می کنند. آنچه باید در نظر داشته باشید این است که استفاده از پارچه های ابریشم، حریر و نخ برای پاییز جایز نیست.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مناسب ترین مانتو برای استایل دانشجویی پاییزه می تواند ترنچ کت باشد، زیرا این کت‌ ها اغلب از پارچه‌ های ضد آب دوخته می‌ شوند و معمولا هم دارای یک لایه آستری هستند. البته در برخی مدل‌ ها این آستری را می‌ توان جدا کرد و ترنچ کت را به تنهایی استفاده نمود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو دانشجویی به سبک پاییز آشنا شوید.

استایل دانشجویی با ترنچ کت

استایل دانشجویی با ترنچ کت

ترنچ کت چیست؟

قبل از هر چیری خوب است که بدانید ترنچ کت چیست و چه تفاوتی با بارونی دارد، زیرا آگاهی بیشتر شما از این مدل مانتو باعث خواهد شد تا در ست کردن آن کمتر دچار سردرگمی شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تاریخچه ترنچ کت به بریتانیا بر می‌ گردد. سبکی، طراحی راحت و کاربردی و امکان استفاده از جزئیات نظامی مانند سر دوش‌ ها دلیلی بر استفاده از این نوع پوشش توسط ارتش بریتانیا بود. لباس ارتشیان از پارچه پنبه‌ای گاباردین تولید شده بود. گاباردین پارچه‌ ای ضد آب است که استحکام بالایی دارد و می‌تواند افراد را در برابر سرما و بارش باران محافظت کند. حال اگر برایتان سوال است که چرا امروزه خانم ها این مدل مانتو را بسیار استفاده می کنند باید بگوییم که پس از جنگ جهانی دوم زنان از لباس‌ های نظامی مازاد استفاده کردند و همین امر باعث شد امروزه پوشیدن ترنچ کت برای زنان هم رایج به نظر برسد.

استایل دانشجویی با ترنچ کت

استایل دانشجویی با ترنچ کت

استایل دانشجویی با ترنچ کت بلند

یکی از شرایط حضور در دانشگاه استفاده از لباس های بلند و آزاد برای خانم ها است، پس شما نمی توانید از لباس و یا مانتوهای جذب و چسبان به دانشگاه یا هر محیط آموزشی دیگری بروید. به همین خاطر انتخاب یک ترنج کت بلند، می تواند برای ترم مهر گزینه مناسب باشد. اگر می خواهید ترنچ کت خود را جلوباز استفاده کنید بهتر است برای زیر آن از یک پلیور بلند و یا یک شومیز پشمی استفاده کنید که هر موقع که دلتان خواست هم بتوانید ترنچ کت خود را دربیاورید و با لباس زیری به روز خود ادامه دهید. بای تکمیل استایل خود با یک بارانی بلند بهتر است که از یک شلوار جذب و اسکینی کمک بگیرید، زیرا شلوارهای بگ و آزاد با این مدل مانتو هماهنگ نیستند.

استایل دانشجویی با ترنچ کت

استایل دانشجویی با ترنچ کت

چرا که نه! استایل دانشجویی با ترنچ کت کوتاه

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم دانشگاه جای لباس های کوتاه و جذب نیست ول این به این معنا نیست که شما نمی توانید یک ترنچ کت کوتاه و تا زانو را بپوشید. پس اگر از مانتوهای بلند خوشتان نمی آید  یا حس می کنید مانتوهای بلند برای فرم اندام و قد شما مناسب نیستند می توانید یک ترنچ کت نسبتا کوتاه را انتخاب کنید. ترنچ کتی که قدش تا میانه های ران باشد می تواند گزینه مناسبی محسوب شود. برای ست کردن این مدل بارونی بهتر است تا از شلوار بوت کات و یا بگ کمک بگیرید.

استایل دانشجویی با ترنچ کت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی