|

استایل پاییز با کراپ

ترنچ کت کراپ را چگونه ست کنیم؟ ترند جذاب 1402 چه بهار باشه چه پاییز ازت ملکه میسازه!

کراپ پاییزی

معرفی جدیدترین مدل های ترنچ کت کراپ و انواع مانتو پاییزه در شایانیوز؛ بهترین مدل کراپ دخترانه، کت جین کوتاه و ترنچ کت کراپ به همراه عکس

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با تغییر فصل و شروع پاییز همه می دانند که نه تنها مانتو بلکه همه آیتم های استایل خود را باید متناسب با فصل انتخاب کنند، حال شاید برایتان جالب باشد که بدانید راز داشتن یک استایل متفاوت و جذاب می تواند در انتخاب آیتم های ترند و جدید فصل تازه شروع شده باشد. البته فراموش نکنید که این یک اصل نیست بلکه در زمانی باید به آن پایبند باشید که بدانید ترندهای موجود برای استایل و فرم اندام شما مناسب هستند. برای مثال اگر دارای استایل کلاسیک و یا پاهای کوتاه و پُر هستید اصلا به دنبال پوشیدن شلوار مام استایل نباشد هر چقدر هم که ترند و جذاب باشد. اگر بخواهیم به چند آیتم ترندی و جذاب برای پاییز 1402 اشاره کنیم باید بگوییم که کت جین کوتاه و یا ترنچ کت کراپ هر دو از ترندهای جذاب سال هستند که البته دارای استایل های سختی هم می باشند.

بارانی، یکی از آیتم‌ های استایل پاییزی است که جنسی مقاوم در برابر آب دارد و از نفوذ آن به لایه‌های زیرین جلوگیری می‌ کند. ترنچ کت را می‌توان در روزهای خنک پاییز و زمستان به‌ جای مانتو و کاپشن پوشید و استایل متفاوتی را تجربه کرد، البته اگر نوع کراپ و ترندی آن را انتخاب نمودید بهتر است تا با ترفندهای ست کردن و استفاده از آن در استایل هم آشنا باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو و کراپ پاییزی آشنا شوید.

کت جین کوتاه

کت جین کوتاه

ترنچ کت کراپ؛ پاییز را متفاوت و جذاب تجربه کنید

همانطور که می دانید یکی از جذاب‌ ترین استایل‌ ها با بارانی بلند، پوشیدن شلوار جین اسکینی و نیم بوت به همراه او است ولی برای ترنچ کت کوتاه و یا همان کراپ انتخاب این مدل از آیتم ها مناسب نیست، مگر اینکه ترفندهای ست کردن آن ها را به خوبی بدانید. برای مثال استفاده از کمربند روی بارانی و بستن آن جلوه‌ ای کلاسیک به شما می‌ دهد ولی در این مدل از ترنچ کت بهتر است این کار را انجام ندهید. برای ست کردن ترنچ کت کراپ بهتر است از بافت های ظریف و جذب با رنگ‌ های خنثی مانند سفید و شلوار بگ که با بارانی در یک طیف رنگی قرار دارند کمک بگیرید، زیرا این آیتم ها می‌توانند استایل‌تان را شیک کنند و از شما یک تصویر به یادماندنی نشان دهند.

کت جین کوتاه

کت جین کوتاه

کت جین کوتاه؛ پاییز هم مثل تابستون کراپ میطلبه!

یکی از لباس های جذاب پاییز کت جین کوتاه است که می توان به عنوان یک آیتم ترندی و جذاب در سال 1402 آن را نام برد. شما برای داشتن استایلی جذاب و ترندی با این مدل کت باید از یک شکت بلند و یا یک پلیور بافت کمک بگیرید، که البته انتخاب هر کدام از این ها را می توان بسته به سلیقه و سبک استایل متفاوت دانست. یکی از نکته های مهم در مورد این استایل این است که شما باید دارای سبک کژوال باشید، زیرا تمام آیتم های جین برای این سبک و یا سبک های غیر رسمی استفاده می شوند و برای استایل های کلاسیک و رسمی برای مثال کت جین و یا شلوار جین معمولا پیشنهاد نمی شود.

کت جین کوتاه

کت جین کوتاه

چند ترفندهای ساده برای ست کردن لباس های کراپ

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در زمان جنگ جهانی دوم که با بحران و کمبود تولید پارچه روبرو بودند، لباس های نیم تنه یا قد کوتاه وارد عرصه مد آن دوره از تاریخ شدند، که غالبا به عنوان لباس ساحلی و یا شنا پوشیده می‌ شدند. پس همانطور که حدس زدید کراپ ها لباس های کوتاه و دارای قد نیم تنه هستند، که برای ست کردن آن ها پیشنهاد می شود به صورت کلی از شلوار و یا دامن های فاق بلند استفاده شود. یکی دیگر از دانستنی های جذاب در مورد این لباس های این است که نباید جذب باشند، برای مثال کراپ های اورسایز و آزاد گزینه های بهتری هستند.

کت جین کوتاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی