|

انواع مدل جذاب دستبند آویز زنجیری؛ ظرافت دست زن به زیورآلاته اینجوری دلبر میشی بی شک

اگر شما هم در انتخاب دستبند کمی سخت پسند هستید، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا با سبک های ترند و زنجیر ساده آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی برای یک بانو اهمیت فراوونی داره که البته تنها در یک دست لباس خلاصه نمیشه و در واقع اونچه که مشخصه اینه که افراد بنا به سلیقه و میزان حساسیتی که دارند آیتم های تیپشون رو انتخاب می کنند. مثلا یه خانومی دلش میخواد تا تمام و کمال استایل کنه و در این صورت باید به فکر سر تا پای ظاهرش باشه، از کلیات گرفته تا جزئیات. کیف و کفش، مانتو و شلوار، شال یا روسری و حتی آرایش و اکسسوری و لاکی که میخواد داشته باشه هم براش قابل اهمیته و سعی میکنه تا ستشون کنه. اما خب برخی هم تنها بخش های اصلی تیپشون واسشون مهمه که خب کارشون راحت تره. اما بانوانی که ریز جزئیات رو هندل می کنند کمی با دشواری انتخاب ها همراه میشن که خب یکی از سخت ترین کارها اینه که اکسسوری مناسبت رو انتخاب کنی. اکسسوری ها عناصر مختلفی دارند که برای یک خانوم دستبند یکی از زیباترین و سخت ترین هاست. اینکه بتونید در بین اینهمه مدل دستبند بهترین انتخاب رو داشته باشید و یا اینکه اصلا بدونید ترند روز دستبند ها چه سبکیه، شاید کمی سخت باشه که خب در این مطلب ما اومدیم و مدل هایی به روز شده از دستبند زنجیری رو براتون گذاشتیم. اگر شما هم علاقمند به این اکسسوری ظریف و زیبا هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

368746873

دستبند آویز دار با مدل های جذاب مختلف

دستبند های آویز زنجیری یکی از محبوب ترین زیورآلات میون بانوان محسوب میشه که افراد علاقمند به جواهرات این مدلا رو خیلی می پسندند. این سبک از دستبند ها اغلب اینجورین که یه زنجیر نازک دارن همراه با چند آویز متصل شده که دیزاینش رو تشکیل میدن. آویز ها میتونن شکل و مدل های مختلفی داشته باشند مثل قلب و ستاره و غیره، و یا حتی از حروف اسم افراد تشکیل شده باشن که همه اینها برمیگرده به سلیقه شما که دلتون بخواد دستبند تون رو شخصی سازی کنید یا خیر. 

6847756

684654

368746

ترکیب دستبند آویز دار با اکسسوری های دیگه

از جذابیت و خصوصیات این سبک دستبند ها اینه که به راحتی میتونید اونها رو با دیگر زیورآلاتی که دارید ست کرده و هماهنگ سازی خوبی با استایلتون ایجاد کنید. دستبند های آویز چون زنجیر ساده ای دارند به عنوان استفاده روزانه نیز عالی هستند و میشه که ازشون واسه مناسبت های مختلف مثل مهمونی یا مراسمات رسمی و دانشگاه و غیره بهره برد و استفاده کرد. خیلی از خانوم ها هستند که این مدل دستبند رو با ساعتشون ترکیب میکنن تا یه ظاهر امروزی تر و شلوغ تر داشته باشند.

5775

جنس زنجیر های دستبند آویزی

زنجیری که این مدل دستبند ها دارن میتونن از جنس هی مختلفی باشند. طلا، نقره و یا حتی استیل های با کیفیت متریالی هستن که میتونن برای این نوع اکسسوری بسیار ایده آل باشند. البته که انتخاب هر کدوم از اینها کاملا بستگی به سلیقه و بودجه شما داره. اما خب در نهایت با هر جنسی که باشند به دلیل سبکی در طراحی سادشون، استفاده ازشون خیلی راحته.

85485

دستبند داخل جعبه جواهرات

اما نکته ای که در رابطه با این سبک دستبند باید بهش دقت کرد اینه که به مرور زمان ممکنه آویزاش دچارساییدگی و یا حتی گم شدگی بشن که خب برای جلوگیری از این موارد توصیه می کنیم تا در مواقعی که از دستبند نمیخواین استفاده کنین، اون رو داخل جعبه جواهرات نگهداری کنید تا طول عمر بیشتری داشته باشند.

56456

دستبند آویز دار جذاب

در نهایت این سبک از دستبند ها گزینه ای شیک و جذاب هستند برای اون دست از خانوم هایی که به دنبال جواهراتی ساده و مینیمال میگردند همراه با کمی شیطنت در مدل. از طرفی هم چون میشه اونها رو شخصی سازی کرد و به راحتی با دیگر زیورآلات ست میشن، خیلی محبوب شده و مورد استفاده قرار میگیرند.

56454

8678

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها