|

طراحی و دیزاین ژلیش به سبک مرمر / آبی سیندرلایی رنگیه که با این مدل خیلی دلبر میشه

لاک ناخن در طراحی و رنگ های بسیار مختلفی هستند، که خب اینبار ما رفتیم به سراغ اون دست از طرح هایی که به شکل مرمری و با آبی شیک هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وارد فصل جدیدی خدا شدیم. پاییز پر از قشنگیه چرا که میرسه فصل لاله لایه پوشی. دورس و هودی و پافر با نیم بوت های که میتونن استایلمون رو جذاب تر از همیشه کنند. اما در این بین طراحی های لاک ناخن هم جایگاه خاص خودشون رو دارند. خیلی از خانوما هستن که به ناخناشون رسیدگی دارند و حالا یا خودشون لاک میزنن و بلدن که راحی کنند، و یا اینکه میرن سالن آرایشگاه و توسط ناخن کار این کار رو انجام میدن. کاشت ناخن و طراحی ژلیش چیزیه که هر کسی بلدش نیست به خصوص که اگه نقش و نگار خاصی رو هم برای ناخنتون انتخاب کنید. از طرفی هم انتخاب طرح واسه ناخن کار دشواریه چرا که دیگه این روزا ناخن کار ها اونقدری مهارت پیدا کردن و خفن شدن که هر طرحی که بهشون بدی واست میزنن و اینجاست که خانوم میمونه چی بزنه خوشگلتره. تا به حال در بخش لاک ناخن، ما طرح و نقش های فراوونی با انواع و اقسام رنگ ها داشته ایم، اما اینبار رفتیم سراغ رنگ دلربای سیندرلایی، یعنی رنگ آبی. ناخن هایی که با طراحی های مرمری به رنگ آبی دراومده اند و زیبایی قابل توجه و بی نظیری به دستان شما می بخشند. پس اگر دلتون یه تنوع خوشگل و ظریف میخواد، حتما با این مطلب همراه باشید.

لاک ناخن مرمری آبی شیک

طراحی ناخن به سبک مرمری با رنگ آبی سیندرلایی

طراحی ناخن به شکل مرمری شیک آبی در واقع یکی از محبوب ترین سبک ها آرایش ناخن محسوب میشه که جلوه و نمایی بسیار یونیک و زیبا داره. این مدل از طراحی ناخن با الهام گیری از نقش و نگارهای طبیعی سنگ مرمر، رگه ها و خطوط نامنظم و خوشگلی ایجاد میکنه که شبی به سنگ مرمر است و با ترکیب رنگ سرد آبی، نمایی فوق العاده به دستان شما میبخشه. اینجور طراحی برای اون دست از خانوم هایی که به دنبال زیبایی ساده اما چشمگیر هستن بسیار مناسبه و میتونه ایده ای جذاب باشه.

لاک ناخن مرمری آبی شیک

با قلمو و این رنگ ها طراحیتو شروع کن

برای داشتن این سبک ابتدا شما باید یک پایه یکدست و صاف بر روی ناخن داشته باشید. حالا اینکه چه رنگی رو به عنوان غالب و پایه در نظر بگیریم بستگی داره به سلیقه شما. رنگ های ملایم و طیف های روشن که در زمینه آبی باشند میتونن هماهنگ سازی مناسبی با طراحی مرمری شما داشته باشند. برای اجرای این طرح، ابتدا یک پایه صاف و یکدست روی ناخن‌ها زده می‌شود. بعد میتونید با استفاده از ابزار های مخصوص و یا قلم ها بسیار نوک ظرف، اون خطوط نامنظم و مرمری و بر روی ناخن ها شکل بدید. البته که شما نیاز به دیگر رنگ ها هم دارید که خب میتونید با انتخاب یک رنگ سفید و یا آبی تیره تر جلوه ای مرمر تر به ناخن های خود ببخشید.

لاک ناخن مرمری آبی شیک

خصوصیت ست سازی لاک ناخن مرمری آبی

یکی از مهمترین خصوصیات این سبک اینه که خیلی راحت به هر مهمونی و محیطی میاد و ست میشه. این طرح میتونه هم واسه مراسمات رسمی و هم در موقعیت های روزمره استفاده بشه و خیلی هم دلبر باشه. اگر دلتون یه دیزاین ساده اما خوش رنگ و لعاب برای ناخن های خود هستید، پس طرح مرمر رو انتخاب کنید. این مدل با رنگ آبی شیک میتونه برای هر مناسبتی ایده ال باشه.

لاک ناخن مرمری آبی شیک

طراحی لاکتون رو با تزیینات شخصی سازی کنید

به علاوه همه موارد گفته شده، شما میتونید با استفاده از دیگر محصولات مثل لاک های مات، براق و یا اکلیلی و همچنین نگین های ریز و درشت به طراحی لاک مرمری تون جلوه ای یونیک تر هم ببخشید. برخی از خانوم ها هم ممکنه ترجیح بدن زیبایی طراحی مرمر آبیشون رو با استفاده از یکسری اکسسوری ها مثل استیکرهای ریز تزیینی و یا نگین تغییر بدن و شخصی سازیش کنند. همین کار های کوچیک میتونه ناخن های شما رو به اون شکلی که دلتون میخواد در بیاره.

لاک ناخن مرمری آبی شیک

لاک ناخن مرمری آبی شیک

روش موندگاری و دوام بیشتر لاک ناخن 

در نهایت نیز جهت موندگاری بیشتر و دوام بالاتر این سبک از لاک ناخن بهتره که از تاپ کوت ها استفاده کرده و یا لایه محافظ بزنید. این لایه میتونه علاوه بر این یه براقیت خاصی به ناخن ها میده، از آسیب های فیزیکی هم جلوگیری کنه و لاک سالم تر بمونه. یادتون نره واسه مراقبت بیشتر هم باید کمتر دست به مواد شیمیایی بزنید و از دستکش استفاده نمایید.

لاک ناخن مرمری آبی شیک

طراحی لاک ناخن مرمری با آبی شیک

در آخر هم بگیم که طراحی ناخن مرمری آبی به دلیل زیبایی و سادگی که داره، همواره مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. این سبک و طراحی نه تنها میتونه جلوه‌ ای طبیعی و آرامش‌ بخش داشته باشه، بلکه به سادگی قابل اجرا بوده و با هر نوع سبک و سلیقه‌ ای هم سازگاره.

لاک ناخن مرمری آبی شیک

لاک ناخن مرمری آبی شیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها