|

باید و نباید های رژ لب قرمز / اگه این چیزارو بلد نیستی همون نود بزنی سنگین تری

اگر از دست بانوان علاقمند به رژ لب قرمز هستید، پس بهتره که حتما با نکاتی آشنا بشید که باید ها و نباید های رژ لب قرمز هستند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آرایش برای هر بانویی از ضروریات است. البته بهتره که منظورمون رو بهتر برسونیم و بگیم میکاپ کردن به شکل مناسب برای هر بانویی دارای اهمیته و ضروری. چرا که در جمله دوم منظور از میکاپ مناسب این بود که بانوی محترمه بدون دقیقا پوست صورتشون چه رنگیه و یا اینکه چه مدل میکاپی بهشون میاد. اینجوریه که زیباییشون چند برابر میشه و چیزی از نقاشی عسل پنج ساله از تهران و یا تغییر چهره ای بسیار شدید نیم بینید. اخه میدونید که خیلی از خانوما هستن که نقاشی رو با میکاپ اشتباه میگیرن و هیچ موقع بدون آرایش کامل جایی دیده نمیشن که خب این خیلی بده و نشون دهنده کمبود اعتماد به نفس هستش. اما برخی از بانوان هم هستن که نمیدونن چه سبک آرایشی براشون بهتره و بهشون میاد. به همین علت از دیتیل های اشتباه برای میکاپ شون استفاده می کنن و در نهایت از خود چهره ای می بینند که چندان راضی کننده نیست و تعجب میکنن چرا با آرایش بدتر شدن!

یکی از زیباترین و مهمترین قسمت های هر میکاپ رژ لب هستش. رژ لب میتونه رنگ و رخساری بی نظیر و زیبا به افراد بده و میکاپ رو تمام و کمال کنه. رژ لب ها رنگهای مختلف و متفاوتی دارند که میتونن مکمل هر میکاپی بشن. اما رنگ رژ لب قرمز ازدست رنگ هاییست که کمتر بانویی انتخابش میکنه. به نظر میاد این رنگ جسارت خاصی رو نیاز داره و برای هر فضایی هم مناسب نباشه. اما یه موقع می بینیم رژ لب قرمز یک خانوم بسیار زیبا شده و رژ لب قرمز خانومی دیگر چندان چنگی به دل نمیزنه. دلیلش چیه؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال بهتره که با ادامه مطلب ما همراه باشید.

رژ لب قرمز

رنگ طیف رژ لب قرمز باید بر اساس رنگ پوست انتخاب بشه

بی شک رنگ پوست انتخاب کننده رنگ لوازم آرایش شما و همچنین لاکی که میزنید هست! بانوانی که پوستی روشن مایل به صورتی دارند، بهترین رنگ رژ لب قرمز براشون طیف های نزدیک قرمز تمشکی می باشد. اما اگر رنگ پوست شما گرم تره و مایل به طلایی، پس بهتره که از رنگ های طیف قرمز، نارنجی بهره ببرید. 

رژ لب قرمز

رنگ های مختلف رژ لب قرمز رو مخلوط کنید

خب از اونجایی که قرمز طیف بسیار گسترده ای داره، از نارنجی گرفته تا شرابی، اگر دلتون یه رنگ رژ لب قرمز منحصر به فرد میخواد، می تونید کمی تا قسمتی خلاق باشید و همون رنگ رژ لب های قرمزی که از قبل داشتید رو مخلوط کرده و رنگی جدید بیافرینید.

رژ لب قرمز

رژ لب مایع؟ نه اصلا

البته که رژ لب مایع قرمز زیبایی خاص خودش رو داره، اما اگر موندگاری بیشتر میخواین، بهتره که به جای استفاده از رژ لب های مایع، از رژ لب های قرمز مات استفاده نمایید. چرا که سبک مایع خیلی راحت پخش میشه و موندگاری بالایی هم نداره.

رژ لب قرمز

لب هاتون رو لایه برداری کنید که بهترین کاره

لب ها قسمت های مهمی از چهره هستند که توجه زیادی رو از آن خود می کنند، پس بهترین کار اینه که مراقب پوست لبامون هم باشیم. به این شکل که از یه لایه بردار طبیعی مناسب کمک بگیرید. اینجوری مطمئن میشید که پیش از زدن رژ لب، لب های شما خشک و پوسته پوسته نشده! در اینجا میتونید از ترکیب شکر و عسل و یا شکر و روغن زیتون استفاده نمایید و بعد ک با هم مخلوطشو کردید، با حرکات مدور و با استفاده از نوک انگشتای خود بر روی لب ها ماساژ دهید. در نهایت نیز لب ها رو با آب شسته و بهشون مرطوب کننده بزنید.

رژ لب قرمز

حتما ابتدا محدود لب رو با مداد لب مشخص کنید 

کشیدن خط لب یکی از مراحل خیلی مهمه که بسیاری از خانوما انجامش نمیدن. ابتدا باید زیر فرورفتگی پایین بینی رو با مداد یه ضربدر بکشید و سپس باقی مونده دور لب رو با مداد خط بکشید و در نهایت نیز با همون مداد داخل لب ها رو پُر کنید. این کار به موندگاری بیشتر رژ لب کمک نیز کم خواهد داشت.

رژ لب قرمز

گرفتن اضافه رژ لب فراموش نشه

اونچه که مشخصه اینه که رژ لب مال لبه، نه اینکه بر روی دندون و یا لیوانی که از آن مینوشید بمونه! برای گرفتن اضافه رژ لب در نهایت که زدین تموم شد یه دستمال بزارین روش تا اضافات رژ لب گرفته بشه. خوشگلترم میشه.

رژ لب قرمز

میزان مناسب خط چشم و ریمل با رژ لب قرمز

یکی از مهم ترین نکته ها اینه که اگر قصد زدن رژ لب قرمز رو دارید، بهتره که آرایش باقی صورتت مخصوصا چشم ها ساده باشن. تنها از ریمل و یک خط چشم نازک استفاده کنید که تا جای ممکن توجه کمتری بهشون جلب بشه. اجازه ندهید آرایش اونها رژ لب رو تحت الشعاع خود قرار بده.

رژ لب قرمز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی