|

مشهد رفتی چه غذایی رو توی کدوم رستوران بخوری بهترینه؟ / همراه با آدرس و اطلاعات تماس

توی این مطلب، بهتون می گیم هر غذایی رو توی کدوم رستوران مشهد بخورید که بهترین باشه. آدرس و اطلاعات تماس هر رستوران رو هم خواهید داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه احتمالا همه می دونن مشهد که یه شهر توریستی تمام عیاره، قطب رستوران های ایران هم هست و غذاهای خیلی خوشمزه ای رو میشه توی این شهر امتحان کرد. به جرات می تونیم بگیم خوشمزه ترین غذاها مثل انواع کباب ها، آش و غذاهای سنتی مثل کشک بادمجون، میرزا قاسمی و... غذاهای خورشتی و فست فودی رو می تونید توی مشهد پیدا کنید و مزه هایی رو بچشید که هیچ جای ایران امتحان نکردید.

شاید با یه جستجوی کوچیک لیست زیادی از بهترین رستوران های مشهد رو پیدا کنید اما ما توی این مطلب، بهتون می گیم هر غذایی رو توی کدوم رستوران مشهد بخورید که بهترین باشه. آدرس و اطلاعات تماس هر رستوران رو هم خواهید داشت تا اگه ساکن مشهد هستید و تا حالا به این رستوران ها نرفتید، سر فرصت امتحانشون کنید و اگه به این شهر سفر کردید هم لیست کاملی داشته باشید تا بدونید کدوم غذای خاص رو توی کدوم رستوران سفارش بدید. تا پایان همراه ما باشید.

resturan

خورش های «خورش باشی» رو فراموش نکن

رستوران خورش باشی در بلوار وکیل آباد مشهد، انواع خورشت های خوشمزه رو با طعم و مزه غذاهای خونگی در محیطی جذاب ارائه می کنه که باید حتما امتحان کنید.

خیلی ها معتقدن خورش فسنجون این رستوران طعم ویژه و منحصربه ‌فردی داره ولی خب ما میگیم که انواع دیگه خورش های این رستوران هم حتما ارزش امتحان کردن دارن.

آدرس: بلوار وکیل‎ آباد، بین وکیل آباد 35 و 37

شماره تلفن: 05191009292

صفحه اینستاگرام: slowfoodkhoreshbashi

khoreshbashi

چلو مرغ خواستی برو رستوران مجید

چلو مرغ یه غذای مجلسی و اصیل ایرونیه که درست کردنش شاید ساده به نظر برسه اما کلی فوت و فن داره. گرفتن بوی زهم مرغ و طعم دار کردنش مراحل خاصی داره که همه بلدش نیستن. رستوران مجید در مشهد یکی از بهترین چلومرغ ها رو ارائه میکنه که خیلی معروف و پرطرفداره.

آدرس: بولوار فرودگاه، نبش پروین اعتصامی ۶

شماره تلفن: 05133444799

صفحه اینستاگرام: morghe_majid

majid

چلو گوشت خوشمزه در رستوران پلاو

رستوران پلاو یکی از رستوران های نسبتا جدید در مشهده که فقط سه غذا شامل چلو ماهیچه، چلو گوشت و چلو مرغ رو با کیفیت و مزه خیلی خوب ارائه میکنه. چلو گوشت این رستوران طعم و مزه خیلی خوبی داره و می تونید در فضای بزرگ و خاص این رستوران یکی از بهترین چلو گوشت های ممکن رو میل کنید.

آدرس: ابتدای جاده طرقبه، ویلاشهر، نبش امام رضا 25

شماره تلفن: 0513637

نشانی سایت:  pelavrestaurant.com

Pelav-Restaurant

کتلت های عالی در فضای خاص کافه حوالی

کافه حوالی یکی از بهترین کافه های مرکز شهر مشهد با فضای خاص و دلنشینه. یه خونه قدیمی که اصالت خودش رو حفظ کرده و منوی جذابی هم داره. توی این کافه می تونید کتلت های خیلی خوشمزه ای رو سفارش بدید و همراه با صدای آرامش بخش فواره حوض آبیش نوش جان کنید.

آدرس: محله ده دی، خیابان شهید دیالمه، دیالمه 3، درختی، پلاک 43

صفحه اینستاگرام: havalicafe

havaali

بهترین شله و حلیم در رستوران چهار فصل

شله و حلیم جزو محبوب ترین غذاها بین تموم ایرونی ها هستن و توی مشهد میتونید بهترین هاش رو توی رستوران چهار فصل پیدا کنید.

آدرس: کوشش، زیر‌گذر حرم، بلوار امام رضا(ع)

شماره تماس: 05138544703

صفحه اینستاگرام: halim4fasl

4fasl

غذاهای ایتالیایی فوق العاده در رستوران ویولانژ

یکی دیگه از بهترین کافه رستوران های مشهد، ویولانژ هست که فضای عالی و چشم انداز خیلی خوبی داره. این رستوران در طبقه ششم مجتمع مهر و رو به پارک بزرگ کوهسنگی مشهد قرار گرفته و خوردن غذاهای ایتالیایی در ویولانژ می تونه تجربه فوق العاده ای برای شما باشه.

آدرس: مجتمع مهر کوهسنگی، طبقه 6

شماره تماس: ۰۹۰۳۱۹۶۷۶۹۱

صفحه اینستاگرام: the.viewlounge

view-lounge

بهترین جگر و دل و قلوه در رستوران ناصرخان

لازم به گفتن نیست که جگر و دل و قلوه کبابی یکی از محبوب ترین غذاهای ایرونیه. اگه به مشهد سفر کردید و دلتون این غذای خوشمزه رو خواست مسیرتون رو به سمت رستوران ناصرخان کج کنید و بهترین جگر و دل و قلوه کبابی رو امتحان کنید.

آدرس: طرقبه، بلوار امام خمینی

شماره تماس: 09356487416

صفحه اینستاگرام: jigar_naserkhan

naserkhan

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها