|

بهترین رستوران های اردبیل / تجربه کباب های فوق العاده در طبیعت سرسبز و زیبا

در این مطلب بهترین رستوران های اردبیل بهت معرفی میشه تا وقتی خسته و گرسنه از گشت و گذار برمی گردی، خودت رو به یه وعده غذای عالی مهمون کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شهر اردبیل در شمال غربی ایران، با طبیعت زیبا، آثار تاریخی ارزشمند و آب و هوای مطبوع، مقصد گردشگران زیادی از سراسر کشوره. با گرم شدن هوا، این شهر به خاطر آب و هوای کوهستانی و نسبتا خنکش، مورد توجه خیلی ها قرار می گیره. اکثر توریست ها به ییلاقات اطراف شهر اردبیل مثل سرعین هم سری می زنن و از آب و هوای خوب اون مناطق لذت می برن و احتمالا تعداد زیادی شون آش دوغ خوشمزه هم میل می کنن!

به عقیده خیلی از اهالی سفر، بخش مهمی از هر سفر، شکم گردی و امتحان کردن خوراکی ها و غذاهای محلی مقصد هست. اینکه بدونی وقتی خسته و گرسنه از گشت و گذار برمی گردی، کجا چی بخوری نکته مهمیه! توی این مطلب بهترین رستوران های اردبیل رو بهتون معرفی می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

best-restaurants-in-ardebil9

کبابی حاج قربان

چطوره که کباب کوبیده فرد اعلا رو همراه با گوجه و فلفل کبابی توی کاسه چینی گل سرخی جلوت بذارن؟ این سرو خاص از غذا رو توی رستوران و کبابی حاج قربان شهر اردبیل می بینی که احتمالا نظیرش هیچ جای دیگه وجود نداره.

اگه توی اردبیل سراغ یه کبابی خوب رو بگیری احتمالا اکثر اردبیلی ها حاج قربان رو بهت معرفی میکنن؛ یه کبابی قدیمی که غذای خوشمزه و با کیفیتی ارائه میکنه.

best-restaurants-in-ardebil8

رستوران خانه تاریخی صادقی

اقامت در یه خونه تاریخی که فضایی دلنشین و زیبا داره قطعا خاطره انگیز و به یاد موندنیه. خونه تاریخی صادقی یه هتل زیبا در شهر اردبیله که قدمت اون به دوران قاجار برمی گرده. رستوران این هتل هم غذاهای خوشمزه و با کیفیتی ارائه میکنه و یکی از بهترین رستوران های شهر اردبیل به حساب میاد.

باید بگیم که رستوران خونه تاریخی صادقی، پیچاق قیمه خیلی خوشمزه ای داره که یکی از معروف ترین غذاهای ترکی هست.

best-restaurants-in-ardebil5

رستوران شیخ صفی ‌الدین

غذا خوردن در رستوران هایی با فضای سنتی واسه خیلی ها جذابه و هر جا که میرن دنبال همچین رستوران هایی می گردن. رستوران شیخ صفی ‌الدین اردبیل یه رستوران سنتی با فضای جذابه که غذاهای خوشمزه ای ارائه می کنه.

دیزی سنتی سنگی، خورش پیچاق قیمه، بادمجان شکم ‌پر با فیله مرغ، خورش عربی، کوفته محلی و میرزا قاسمی از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران به حساب میاد.

best-restaurants-in-ardebil1

کبابی حاج مالک

یکی دیگه از بهترین رستوران های شهر اردبیل، کبابی حاج مالک نام داره. سفارش کباب در این رستوران، شکل خاص و جالبی داره؛ به این صورت که شما ابتدا گوشت، مرغ، دل و جگر و هرچیزی که دوست دارید، رو به صورت خام و وزنی سفارش می دید و می خرید و سپس همون گوشت برای شما کباب میشه.

این ایده برای خیلی ها جذابه و تازه بودن گوشت و غذایی که به شما تحویل داده میشه رو تضمین میکنه. اگه شما هم این شیوه سفارش غذا رو می پسندید، کبابی حاج مالک رو از دست ندید.

best-restaurants-in-ardebil6

رستوران ضیافت

رستوران ضیافت از دیگر رستوران های شهر اردبیله که در فضای ساده و صمیمی خودش، غذاهای خوشمزه محلی ترکی و دیگر غذاهای متنوع و پر طرفدار رو با کیفیت بالا ارائه میده.

پیچاق قیمه با خلال بادام و تخم ‌مرغ، شیشلیک، چلو کباب، باسترما پلو با ماهیچه تنها چند مورد از منوی متنوع و جذاب رستوران ضیافت اردبیله که می تونید در سفر خودتون به شهر اردبیل امتحانشون کنید.

best-restaurants-in-ardebil7

باغ رستوران ساوالان

اگه به اطراف اردبیل سری بزنید، با ییلاقات و مناطق بسیار زیبا با آب و هوای عالی برمی خورید که طبیعت بی نظیری دارن. روستای آلوارس یکی از همین مناطق فوق العاده ست که در نزدیکی شهر اردبیل قرار گرفته. در این روستای توریستی و زیبا، باغ رستوران ساوالان قرار داره که در فضایی بسیار جذاب و سرسبز، غذاهای خوشمزه و عالی سرو می کنه.

دیزی سنگی، کوبیده کاسه اردبیلی، کباب میکس کاسه‌ ای، چلو میکس، چلو چنجه کباب و چلو کوبیده از معروف ترین غذاهای این رستوران زیباست.

best-restaurants-in-ardebil4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها