|

معرفی بهترین رستوران ‌های آستارا / بعد از خرید و تفریح صرف یه غذای عالی رو از دست نده

اگه توی این تابستون قصد سفر به آستارا رو داری، باید بهترین رستوراناش رو بشناسی تا بعد از خرید و تفریح، یه وعده غذای خوشمزه و عالی بخوری.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- استان گیلان با طبیعت سرسبز و منحصربه فردش، مورد توجه خیلی از اهالی سفر در تمام ایرانه. میشه گفت غذاهای گیلانی هم یکی از جذابیت های این استان به حساب میاد. احتمالا کسی توی ایران نباشه که حداقل طرفدار یکی دو غذای گیلانی نباشه؟ غذاهای خوشمزه‌ای که با شیوه‌ای خاص طبخ می‌شن و طعم و مزه بی‌نظیری دارن.

شهر آستارا با آب و هوای عالی، در شمالی ‌ترین نقطه گیلان و نزدیکی مرز ایران و جمهوری آذربایجان مقصد خیلی از گردشگرا برای تفریح و خریده. اگه توی این تابستون قصد سفر به این شهر رو داری، باید بهترین رستورانای آستارا رو بشناسی تا وقتی خسته و گرسنه از خرید برگشتی، یه وعده غذای خوشمزه در محیطی زیبا و آروم بخوری. توی این مطلب بهترین رستوران های آستارا رو معرفی می کنم. تا پایان همراهم باش.

resturan

رستوران رومی

اگه دلت میخواد همزمان با صرف یه غذای خوشمزه و باکیفیت، موسیقی زنده هم بشنوی رستوران رومی در آستارا بهترین گزینه ست.

این رستوران بزرگ دو طبقه داره که طبقه همکفش رستوران و طبقه بالاش کافی شاپه. توی رستوران رومی انواع غذاهای ایرانی و سنتی شمالی رو با کیفیت عالی و مزه فوق ‌العاده میتونی سفارش بدی.

rumi

رستوران افرا

اگه غذاهای دریایی و محلی شمالی رو دوست داری، رستوران افرا رو توی لیستت در سفر به شهر آستارا قرار بده. رستوران افرا در مجتمع نظرنیا و کنار هتل افرا قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی رو با کیفیت بالا ارائه میده.

ماهی اوزون برون و جوجه محلی لونگی دو تا از غذاهای معروف و محبوب این رستورانه که طرفدارای زیادی بین مردم محلی و توریستا داره.

afra

رستوران روحی

اگه دلت میخواد توی یکی از بهترین رستوران‌ های آستارا غذا بخوری، رستوران روحی رو بهت پیشنهاد می کنم. انواع غذاهای ایرانی و سنتی توی منوی این رستوران وجود داره و میتونی با خیال راحت هر کدوم رو که میخوای سفارش بدی و از خوردنش لذت ببری. این رو هم باید بگم که هر شب در رستوران روحی موسیقی زنده اجرا میشه که غذا خوردن در این رستوران رو جذاب تر و دلنشین تر میکنه.

ruhi

رستوران اکبر جوجه

اگر تو هم چلو مرغ به سبک اکبر جوجه رو دوست داری و همیشه یکی از برنامه های سفرهات، صرف غذا توی یکی از شعبه های اصلی این رستورانه، باید بگم که در شهر آستارا هم یکی از شعبه های اصلی این رستوران قرار داره که می تونی بهش سر بزنی.

akbarjuje

رستوران سلطان

اگه جزو کسانی هستی که برای صرف غذا دنبال محیط لاکچری و دکوراسیون خاص نیستن، پیشنهاد من به تو رستوران سلطان در شهر آستاراست! توی این رستوران که یکی از بهترین رستوران‌های آستارا محسوب میشه، میتونی انواع غذاهای ایرانی و دریایی رو با طعم و مزه خوب امتحان کنی. جوجه شکم پر از غذاهای معروف این رستورانه که مزه خیلی خوب محلی داره.

soltan

رستوران زیتون

یه رستوران باکیفیت دیگه در شهر آستارا، رستوران زیتون هست که مورد توجه خیلی از اهالی این شهر و مسافرانیه که به آستارا سفر میکنن. توی این رستوران، انواع غذاهای ایرانی و سنتی رو با کیفیت خوب و حجم نسبتا زیاد میتونی سفارش بدی. از غذاهای معروف رستوران زیتون، میشه به باسترما تنوری و سبزی پلو با ماهی اشاره کرد.

zeytn

رستوران هتل اسپیناس

رستوران هتل اسپیناس با یه محیط شیک و قشنگ با غذاهای خوشمزه و خوش طعم در لیست بهترین رستوران های شهر آستارا قرار داره.

نکته جالب در مورد هتل اسپیناس آستارا اینه که این هتل در کنار تالاب استیل قرار داره و تو حین میل کردن یک غذای عالی، منظره‌ ای فوق ‌العاده از این دریاچه رو هم می بینی.

espinas

توی رستوران خیام هتل اسپیناس میتونی انواع غذاهای ایرانی و محلی رو برای ناهار و یا شام سفارش بدی و توی رستوران شقایق این هتل هم میشه یه صبحونه مفصل بخوری.

رستوران مجید

نظرت چیه که یه غذای ایرانی خوش آب و رنگ رو توی یه سینی با دورچین و کره برات بیارن؟ اگه از این توصیف دهنت آب افتاد، توی سفرت به شهر آستارا، حتما سری به رستوران مجید بزن.

این رستوران جزو بهترین رستوران‌های آستارا قرار داره و انواع غذاهای کبابی و محلی شمالی رو ارائه میکنه. میتونی بعد از خرید یا گشت و گذارت در این شهر، به یکی از شعبه‌ های رستوران مجید بری و یه وعده غذای خوشمزه ایرونی بخوری.

majid

اگه اهل سفر و رستوران گردی هستی، لیست بهترین رستوران های رامسر رو اینجا ببین.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها