|

معرفی بهترین رستوران های مشهد / طعم اصیل انواع کباب رو تجربه کن

در این مطلب بهترین رستوران های مشهد بهتون معرفی میشه تا اگه قصد سفر به این شهر رو دارید، رستوران گردی رو هم جزو برنامه هاتون قرار بدید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- رستوران گردی توی همه جای دنیا یه تفریح جذاب برای خیلی از آدماست. این تفریح وقتی هیجان انگیزتر میشه که توی سفر باشی و بخوای لذت غذاهای محلی رو توی بهترین رستوران های اون مکان تجربه کنی. خیلی از ایرونیا هم به رستوران گردی به عنوان یه تفریح بزرگ نگاه می کنن مخصوصا که در زمینه تفریحات و سرگرمی محدودیت های زیادی دارن!

خیلی از شهرها توی ایران هستن که به غذاهای خاصی معروفن و با اون غذاها شناخته میشن. مثلا اصفهان با بریونی و خورشت ماست، شیراز با کلم پلو، اردبیل با آش دوغ و... مشهد هم با تعداد بالای گردشگرانی که به این شهر میان، شهر رستوران های درجه یک و کباب های خوشمزه ست! توی این مطلب می خوام بهترین رستوران های مشهد رو بهتون معرفی کنم تا اگه قصد سفر به این شهر رو دارید، در کنار جاذبه های دیگه، رستوران گردی رو هم جزو برنامه هاتون قرار بدید.

mashad-restaurants

شیشلیک مشهد رو امتحان نکنی، باختی

شاید بشه گفت شیشلیک معروفترین غذای مشهد به حساب میاد که خیلی از رستوران های مشهد و اطرافش، بهترین نوعش رو ارائه میدن. این غذا از دنده بره گوسفند تهیه میشه و در کنار یه پلوی زعفرونی بسیار خوشمزه ست.

shishlik-gosfandi

اگه به مشهد سفر کردی باید بدونی که رستوران هایی مثل پسران کریم که سه شعبه داره، رستوران ارم شاندیز، رستوران معین درباری، رستوران شایان شاندیز و... شیشلیک های با کیفیتی می پزن که مزه ش تا همیشه زیر دندونت می مونه.

این رستوران ها آخر هفته ها خیلی شلوغن و بهتره روزهای اول و وسط هفته رو بهشون اختصاص بدی تا خیلی برای غذا خوردن معطل نشی.

shishlik-gosfandi1

شله مشهدی؛ یه آش همه چی تموم!

احتمالا شله مشهدی بعد از شیشلیک، رتبه دوم معروف ترین غذای مشهد رو به خودش اختصاص بده. این غذا از حبوبات، گوشت و دنبه گوسفندی و ادویه فراوون طبخ و همراه قیمه سرو میشه  و مزه خیلی خوبی داره. خیلی از مشهدی ها شله رو به صورت نذری توی مراسم محرم می پزن و بین مردم تقسیم می کنن اما این غذا در تمام مدت سال توی خیلی از رستوران ها طبخ و ارائه می شه.

یکی از بهترین شله مشهدی ها رو می تونی توی رستوران رضا در انتهای روستای جاغرق سفارش بدی و نوش جان کنی. روستای جاغرق یه منطقه ییلای خوش آب و هوا در نزدیکی طرقبه ست که رستوران های با کیفیت زیادی داره. رفتن به این ییلاقات در چهار فصل سال زیبایی های خاص خودش رو داره و خاطره خوبی برات به یادگار می ذاره.

shole

مشهد رفتی چلوکباب امید رو دریاب!

یکی دیگه از غذاهایی که میشه نمونه خیلی خوشمزه و با کیفیتش رو توی رستوران های شهر مشهد میل کرد، چلو کبابه! اگر از مشهدی‌ هایی که کباب‎ خور حرفه ‎ای هستن بپرسی بهترین چلوکباب مشهد رو کجا میشه خورد؟ جوابشون بی ‌معطلی رستوران امید هست.

یک رستوران قدیمی در خیابون فدائیان اسلام مشهد که با مواد اولیه تازه و باکیفیت، کباب کوبیده‌ های درجه یک طبخ می ‎کنه و غذایی رو جلوی شما می ‎ذاره که طعمش به این زودی‌ ها از زیر دندون تون نمیره. شاید خیلی از رستوران های مشهد کباب کوبیده باکیفیت و خوشمزه درست کنن اما رستوران امید که تازگی ها یه شعبه دیگه هم در بلوار وکیل آباد افتتاح کرده، چلو کباب فوق العاده ای بهتون ارائه میده.

chelo-kabab

خورش باشی؛ طعم خونگی خورشت های خوشمزه

شاید خیلی اهل کباب و شیشلیک نباشی و خورشت های سنتی رو ترجیح بدی! درسته که رستوران های شهر مشهد کباب های خوبی آماده میکنن اما در زمینه طبخ انواع خورشت ها هم تبحر خاصی دارن. رستوران خورش باشی در بلوار وکیل آباد مشهد، انواع خورشت های خوشمزه رو با طعم و مزه غذاهای خونگی در محیطی جذاب ارائه می کنه که باید حتما امتحان کنی.

خیلی ها معتقدن خورش فسنجون این رستوران طعم ویژه و منحصربه ‌فردی داره که مزه اون تا مدت‎ ها زیر دندون‎ تون خواهد موند. سینی‌ های فوق‌ العاده و هیجان‌ انگیزی هم دارن که برای خیلی‌ ها بسیار جذابه!

fesenjun

دیگر رستوران های معروف مشهد

همونطور که گفتیم شهر مشهد رستوران های خوب زیادی داره که معرفی همشون در این مطلب نمی گنجه. رستوران راستگو، رستوران رضایی، رستوران سدروس، رستوران یادبود، رستوران مهستان، رستوران ریخته گرزاده، رستوران پدیده، رستوران بابا قدرت، رستوران ملک شاهان و... صدها رستوران دیگه در این شهر و ییلاقات طرقبه و شاندیز، غذاهای خوشمزه ای به ساکنان مشهد و مسافران و گردشگران ارائه می کنن که امتحان کردن هر کدوم از اونها حتما براتون خاطره انگیزه و به یاد موندنی میشه.

mashad-restaurants1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مصطفی طوسی ارسالی در

    رستوران هایی که نام بردید همه درسته از آن دسته رستوران‌های معروف مشهد هستند که بعضاً قیمتهای نجومی هم بخاطر این معروف بودنشان می دهند اما واقعیتش اینه که خیلی از رستورانها از شهرت کمتری برخوردار هستند و کیفیت عالی یا حتی بهتر از اینها دارند.
    حاج حسن و حاج حسین شاندیز
    مثلاً عابدین زاده بلوار راه آهن
    رضایی دریادل
    امیرکبیر خ امام خمینی
    رفاه خ دارایی
    ...
    پیتزا در...
    پیتزا خونه
    کندوز
    دیزی... در
    سنت سرای جوانان خ سراب
    ... کله پاچه و طباخی در...
    ... خ معلم
    خ دریادل
    خ پیروزی
    حلیم
    دوباره چهارفصل چ لشگر
    بامداد خ پیروزی
    البته برخی ها افت کیفیت کردند که اسمشان را آورده بودید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها