|

الهه حصاری/ کیمیای زخم کاری در استایل تلفیقی کت پدربزرگ و رومیزی مادربزرگش

الهه حصاری بازیگر جذاب ایرانیست که حالا در زخم کاری ایفای نقش دارد و به تازگی هم در یکی از مراسمات سینمایی با مدل لباس پوشیدنش بولد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه سریال های نمایش خانگی اونقدری پیش رفتن که جای صدا و سیما که هیچ، جای سینما رو هم دارن میگیرن. البته که این مسئله رابطه مستقیم داره با اینکه اون سریال چه سناریو و چه بازیگرانی داشته باشه. مثلا مدتی میشه که با سریال "زخم کاری" همراه هستیم. سریالی که در فصل سومش به سر میبره و اونقدری جذاب و مخاطب گیر داشته که تا به اینجا رسیده، وگرنه اگر بیننده این سریال از فصل اول بوده باشید میدونید که زخم کاری در همون فصل یکمش جوری داستان بندی شده بود که به پایان برسه، اما زمانی که با استقبال بیننده ها همراه شد، به ادامه ساختش پرداختند. در این سریال حضور هنرمندانی همچون جواد عزتی و کامبیز دیرباز و رعنا آزادی ور و الهه حصاری و مهران غفوریان و دیگر چهرهای مشهور و کاربلد سینما، تاثیر بسیار فراوونی در محبوبیت زخم کاری داشت. الهه حصاری در فصل پیش بیشتر حضور داشت و اینبار نقشی کمرنگ تر دارد، اما همچنان از دست هنرمندان دوست داشتنی و بسیار پرطرفدار در این عرصه است. الهه حصاری اولین بار در سریال "هشت و نیم دقیقه" و بعد هم سریال "ممنوعه" در نقش برکه بود که دیده و مشهور شد. الهه بانو این روزها تبدیل به بازیگری اسم و رسم دار شده که خود را از حواشی به دور نگه داشته و حالا هم به دور از هرگونه گفتمان های منفی، زندگی و فعالیت داره.

الهه-حصاری

استایل تلفیقی الهه حصاری

الهه حصاری از دست چهره هایی به حساب میاد که تو اینستاگرام فعالیت داره و تصاویر بسیار منحصر به فرد و رنگی هم به اشتراک میذاره. البته که خانم بازیگر از طرفداران استایل های هنرمندانه و امروزی و البته متفاوت هم هست که به همین دلیل گاهی مورد توجه قرار میگیره. بازیگران در سرتاسر دنیا از مشاغل و حرفه هایی هستند که خاص پوشی رو به شدت دوست دارند و یکی از ویژگی های بارزشونه. جالبه که حتی اگر این مدلی هم نباشند باز وقتی بازیگر میشن به چنین راستا و سبک هایی علاقمند میشن. الهه حصاری نیز از این موضوع مستثنی نیست و تیپ های خاص و جلب توجه کننده بسیاری داره. مثلا در ادامه مشاهده می کنید جدید ترین استایل خانوم بازیگر رو در حالی که یکی از کاربران نظر جالبی در رابطه با وی نوشته بود. کاربری در مورد لباس خانوم بازیگر نوشت : تلفیقی از کت پدربزرگم و رومیزی مادربزرگم)

IMG_20240825_014804

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری از متولدین 18 مرداد 1369 است که در تهران چشم به جهان گشوده. این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی می باشد که البته به جز بازیگری حالا مربی یوگا هم هست و یه عطر باز حرفه ای نیز می باشد. خانوم بازیگر دو خواهر به نام های المیرا و ملیکا هم دارد و همچنین مادری که چهره ای بسیار جوان است.

الهه-حصاری-در-گالری

علاقه شدید به یوگا

الهه حصاری در رابطه با یوگا میگه رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و هیچ ربطی به بازیگری نداشت. چرا که از همون بچگیم هم عاشق ورزش کردن بودم دنبالش هم کردم تا اینکه از یه جایی به بعد برام جدی تر شد. خانوم بازیگر در ادامه گفت رفتم دنبال مدرک فیتنس و بدنسازی. اون زمان که ورزش یوگا تو کشور ما مطرح شد، خیلی بهش علاقمند شدم و بعدا فهمیدم ورزش آسونی هم نیست. 

من استاد خیلی خوبی تو این راه داشتم و دوره های این رشته رو به شکل کامل گذروندم و مدرکم رو هم تو همین زمینه گرفتم.

الهه حصاری به شدت علاقمند به یوگا است و در این رابطه میگه واسه اینکه بتونی تو یوگا مربیگری بکنی، باید حتما دوره های آمادگی جسمانی رو بگذرونی که البته برای مربیگری تو هر ورزشی باید این دوره هارو گذرند و من هم مدرکش رو گرفتم. بعدش رفتم و ایروبیک رو انتخاب کردم و بعد از اونهم بدنسازی و فیتنس و در نهایت یوگا رو انتخاب کردم و حالا مربی هستم.

IMG_20240825_014419

علاقه به غذاهای دریایی و شیفته مزه هاشون

الهه حصاری از دست هنرمندان شیفته غذاهای دریاییه که خب کمتر کسی پیدا میشه انقر دریایی دوست باشه. الهه بانو میگه عاشق غذاهایی مثل میگو و ماهی و غیره هستش که میگه همشون رو تو رژیم غذاییش قرار داده. وی در ادامه میگه جدا از اینکه این غذاها مزشون رو دوست دارم، سالم و مغذی بودنشونه که جذبم میکنه.

IMG_20240825_014449

عطر باز حرفه ای

همونطور که بالاتر هم اشاره شد الهه حصاری یک عطر باز حرفه ای هستش که برند مورد علاش هم لانکوم و چی وان چی هستش. او میگوید دیور رو هم خیلی دوست دارم که داشته باشم و انقدر عطر دوست دارم که یه جورایی میشه گفت عطر باز هستم. 

IMG_20240825_014433

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها