|

هپی مپی الهه حصاری تو کافه با مادر و خواهر جوان تر از خودش / آینه رو قورت داد

elahe-hesari shayanews

الهه حصاری رو خیلی از افراد با سریال هشت و نیم دقیقه بودن که شناختن و در حال حاضر هم داره توی زخم کاری میدرخشه و دیده میشه.

لینک کوتاه کپی شد

الهه حصاری از اون دسته از بازیگراست که خانوم یهو شانس بهش رو آوورد و دیده شد و جالبه که حتی خودش هم به این موضوع توی برنامه ی دورهمی اشاره کرد و گفته که از این بابت خدا رو همیشه شکر میکنه چون ایشون یه مدت توی سینمای ایران بود ولی موفق نشده بود که اونطور که باید و شاید دیده بشه ولی با نقش یه دختر سرکش توی سریال "هشت و نیم دقیقه" یهو الهه حصاری به چشم اومد که البته نقش و فیلمنامه هم بود ولی خب همه ی این ها چاشنی بودن در حالی که سنگینی کار روی دوش استعداد الهه خانوم بوده که خب نشون داده حسابی با استعداد و توانا هست و از پس نقش های مختلف بر میاد.

ولی یه موضوع دیگه ای که در رابطه با الهه حصاری وجود داره اینه که الهه خانوم هنوز اونقدرا توی نقش هایی که بازی میکنه تنوع ایجاد نکرده و از نقطه ی امن بازیش خارج نشده که خب امیدواریم این موضوع خانوم رو تک بعدی نکنه البته که به طور کلی انگار الهه حصاری شخصیت تک بعدی نداره چرا که خانوم تا قبل از این که بازیگر بشه یه عالمه کار دیگه انجام داده و از این شاخه به اون شاخه پریده تا بالاخره لونه ی خودش رو ساخته مثلا ایشون قبلا مربی ورزشی بوده و این روزا هم در کنار بازیگری یه پیج اکسسوری فروشی هم داره و انگار دوست داره که تمرکزش رو پخش کنه. حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون صحبت میکنیم.

الهه حصاری

تولدی که توش به خواهر و مادر الهه حصاری بیشتر میخورد بازیگر باشن!

بازیگر بودن یه طوری هست که شاید شما توی رستوران در حال خوردن غذا باشی و قاشق توی دهنت یهو شکار بشی و ازت عکس بگیرن! یا توی پارک در حال پیاده روی و ورزش باشی و تو حال خودت یهو طرفدارهات بیان و ازت بخوان که عکس بندازی باهاشون که با این حساب باید در بیشتر مواقع یه حالت شسته و رفته ای داشته باشی و به خودت برسی تا یه موقع اینجوری برداشت نشه که تو اندازه ی فیلمات قشنگ و خوشگل نیستی!

ولی موضوع راجبه الهه حصاری کاملا متفاوت هست و فرق داره چرا که خانوم بازیگر چه توی مراسم ها و چه توی دنیای بیرون انتخاب اول و آخرش سادگی هست و اصلا اهل این که صورتش رو زیر چندین لایه لوازم آرایش پنهون کنه نیست و حتی توی مراسم هایی هم که گرفته میشه خیلی آرایش ساده ای داره و عکس های زیادی هم از ایشون هست که با طرفدارهاش گرفته و توی اون ها هم در عین سادگی و بی آرایشی حضور داشته ولی حالا آخرین ایشون و خونواده اش یعنی دوتا خواهراش و مادرش یه تولد گرفتن که توی اون مادر و خواهرش به قدری به خودشون رسیدن که هر کسی ندونه فکر میکنه اونا بازیگرن!

الهه حصاری

وقتی الهه حصاری سلفی آینه ای میندازه ولی آینه هوتوتو شده!

این روزا خیلی ها رو آووردن به تکنیک های عکاسی و ژست های درست گرفتن و این حرفا که چیکار کنیم قدمون بلند تر شه تو عکسا؟ چیکار کنیم لاغرتر دیده شیم تو عکس و یا چاق تر و... برای همین این روزا دیگه مثل قدیم نیست که ژست ها همه تکراری باشه و یه چند تا مدل برای عکس انداختن باشه چون این روزا همه ماشالا یه پا مدل شدن برای خودشون و میتونن عکس های خفنی داشته باشن و البته که در این وسط بازار عکاس ها هم رونق میگیره و میتونن از این راه یه تکونی به اوضاع مالیشون بدن.

حالا در این بین یکی از ژست هایی که خیلی ها ازش خوششون میاد سلفی آینه ای هست که خیلی ها دوسش دارن و خدا نیاره اون روز رو که این افراد سوار یه آسانسور بشن که از قضا آینه اش هم حسابی تمیز باشه و برق بزنه اونوقت تا پدر عکس رو درنیارن رضایت نمیدن که پیاده شن! بگذریم برسیم به الهه حصاری که ایشون هم از سلفی های آینه ای خیلی خوشش میاد ولی تو یه حرکت عجیب ایشون ادای سلفی آینه ای درآوورده یعنی گوشی دستتشه و خیلی ها فکر میکنن که خودش داره عکس میندازه در حالی که با توجه به کیفیت تصویر کاملا مشخصه که یه نفر دیگه از روبه رو از خانوم عکس انداخته!

الهه حصاری

گویا کتک خور ملسی داره الهه حصاری

شاید براتون جالب باشه که بدونید در مواقعی که توی فیلم یکی یکی رو میزنه صحنه واقعیه و یا الکی که خب مسلما توی فیم های هندی الکیه چون با یه لگد طرف صدتا دور میزنه توی هوا ولی در برخی از موارد این کتک ها واقعی هستن مثلا الهه حصاری میگه که توی سریال "هشت و نیم دقیقه" واقعا از شبنم قلی خانی سیلی خورده بود و حتی توی فیلم های دیگه هم از بازیگرای دیگه کتک خورده که اصلا باورکردنی نیست چون در صورتی که واقعی باشه این کتک ها واقعا بازیگر بودن میارزه یا نمیارزه؟ مثلا شما حاضرید در ازای بازیگر شدن کتک بخورید؟ نظرتون رو برامون کامنت کنید.

الهه حصاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی