|

فنچول به نظر رسیدن الهه حصاری پیش طرفدارش که یه پا آرتیسته / خودشو پرده پیچ کرد

elahe-hesari shayanews

الهه حصاری با سریال هشت و نیم دقیقه دیده شد و در حال حاضر هم در زخم کاری در حال هنرنمایی هست و تا به اینجا نشون داده که میتونه خفن باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهه حصاری از اون بازیگراست که یه جورایی خدا بهش نظر کرده میگید چرا؟ چون خانوم یهو و با یه سریال ترکوند و رفت بالا بالاها که احتمالا سریالش رو یادتون باشه، "هشت و نیم دقیقه". البته که بعد از این سریال همه منتظر بودن که یهو ایشون کل سینما رو دستش بگیره ولی موضوعی که وجود داشت این بود که الهه حصاری از اون بازیگرای بی حاشیه بود و به همین دلیل اونطور که باید و شاید دیگه بهش توجهی نشد ولی خب یه خوبی که در خصوص این بازیگر وجود داره این هست که ایشون گزیده کار هست و برای دیده شدن حاضر نیست که توی هر فیلم و سریالی بازی کنه و باید یه جورایی سر فیلم به تنش بیارزه.

مثلا این روزا الهه حصاری رو توی سریال زخم کاری داریم میبینیم که جزء پر طرفدارترین سریال های این روزاست و البته که فصل دومش هم هست بنابراین میشه گفت که خانوم میدونه کجا باید بازی کنه و هنرش و استعدادش رو به رخ بکشه البته که واضحه یکی دیگه از دلایلی که باعث شد الهه حصاری در ابتدای کار هم دیده بشه زیبایی بی حد و حصر این بازیگر بود ه حسابی همه رو محو مات و مبهوت کرده بود و این سوال رو پیش آوورده بود که چطور یه ادم میتونه اینهمه زیبا باشه اون هم خدادادی البته که ایشون بینیش رو عمل کرده ولی حتی آرایش آنچنانی هم نمیکنه. حالا در ادامه میخواهیم بیشتر راجبه این بازیگر براتون صحبت کنیم.

الهه حصاری

وقتی الهه حصاری پیش طرفدارش مثله فنچه!

تا به حال براتون پیش اومده که یه بازیگر رو بیرون ببینید، عکس العملتون چی بوده؟ رفتید جلو و ازش خواستید که باهاتون عکس بندازه یا بهتون مضا بده و یا خیلی بی سر و صدا به خاطره این که خجالت میکشیدید به نگاه کردن بهش ادامه دادید و یا حتی مثل بعضی ها بی اعتنا رد شدید و رفتید! با این حساب میشه گفت که هر کسی در این شرایط یه ری اکشن داره که میتونه با ما متفاوت باشه که خب این موضوع طبیعیه.

حالا در رابطه با الهه حصاری هم یه عکسی از ایشون منتشر شده توی فضای مجازی اون هم با یه طرفدار که برای خیلی ها جالب بوده چرا که توی این عکس الهه خانوم در کنار این طرفدار بسیار بچه سال دیده میشه و انگار که جاشون عوض شده و خانومی که کنارش هست بازیگره و الهه بانو طرفدار! بنابراین میشه گفت که بیبی فیس بودن هم یکی از ویژگی های خاص چهره ی الهه حصاری هست که با استایل و سبکی که داره هم حتی این موضوع رو بیشتر به چشم میاره و بچه تر از سنش دیده میشه.

الهه حصاری

عجیب بودن دمپایی پوشیدن الهه حصاری برای بیننده ها

دنیای بازیگرا طوری هست که شاید هرگز نشه خود واقعی اون ها رو دید چه از لحاظ شخصیت و چه از لحاظ استایل چون بالاخره یه عالمه چشم روی این افراد هست و کوچکترین کارهاشون میتونه براشون جنجال و حواشی به وجود بیاره بنابراین در حالت کلی مجبور هستن طوری رفتار کنن که عموم مردم جامعه و عرف جامعه اون ها رو قبول و به رسمیت بشناسن و شاید به خاطره همین هرگز نبینیم که اون ها عصبانی میشن، گریه میکنن و.....

حتی در خصوص پوشش این دسته از افراد ما شاید هرگز استایل واقعی اون ها رو که باهاش بیرون میرن و رو نبینیم و توی فیلم ها که طراح لباس براشون انتخاب میکنه و توی مراسم ها و جشنواره های عمومی هم ممکن هست که استایلیستشون براشون لباس انمتخاب کنه بنابراین در برخی از مواقع برای خیلی ها یه سری از پوشش ها از بازیگرا عجیب و غریب به نظر میرسه مثلا یه عکسی از الهه حصاری منتشر شده بود که ایشون دمپایی پاش بود و برای خیلی ها سوال پیش اومده که ااا ایشون هم مگه دمپایی میپوشه که خب شاید این حرف بیشتر فان بوده ولی برای افراد عجیب بوده که یه بازیگر رو با دمپایی ببیننن در حالی که اونم آدم عادیه!

الهه حصاری

عجیب ترین حرکتی که میشد از الهه حصاری دید وقتی پرده ها رو پیچید لایه سرش

بازیگرا و افراد هنرمند به کلی روحیه ی خاصی دارن که به همین دلیل برخی از اوقات از اون ها عکس ها و کارهایی میبینیم که شاید برامون عجیب به نظر برسه و نتونیم خیلی واضح و شفاف اون ها رو درک کنیم البته که شاید بعضی ها متوجه بشن ولی خب این یعنی اقلیت درک کردن علت کار اون افراد رو و اکثریت متعجب موندن مثل کاری که الهه حصاری کرد وقتی پرده هایی جایگاهی رو که احتمالا توی تالار هست پیچید دور سرش و عکس انداخت و حتی منتشرش هم کرد!

الهه حصاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی