|

الهه حصاری با این تیپ سرتاپا سفید زد رو دست هر چی شیک پوشه / عینک بزنید برقش نگیرتتون

elahe-hesari shayanews

الهه حصاری از بازیگرهایی هست که یهو دیده شد معروف و این روزا داره با زخم کاری بیشتر از هر زمانی میدرخشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهه حصاری رو میشه جزء اون دسته از بازیگرا دونست که شانس بهش رو کرد و یهویی مورد استقبال مردم قرار گرفت و البته که خودش هم این موضوع رو وقتی در دورهمی شرکت کرده بود تائید کرد و گفت که بابت این موضوع خدا رو شاکر هست. البته که درسته الهه حصاری با شانس خوبش توی زمان خوب و فیلم خوب بازی کرد یعنی سریال "هشت و نیم دقیقه" که از شبکه ی دو تلویزیون پخش میشد ولی خب شانسش تا همینجا بود و بقیه ی موفقیتش رو مدیون استعداد بینظیر و خوبش در حرفه ی بازیگری هست.

چون الهه حصاری از اون دسته از افرادی هست که برای بودن در این جایگاه زحمت کشیده و البته کارهای دیگه ای رو هم تست کرده مثلا ایشون یه زمانی مربی ورزشی هم بوده و همینجوری بیکار ننشسته بود که بالاخره این شانس نصیبش بشه و بهش رو بیاره در حال حاضر هم میدونید که ایشون در حال هنرنمایی در سریال پرطرفداره این روزا که حسابی کشته و مرده داره یعنی "زخم کاری" هستش که تا اینجای کار بازی زیباش مورد توجه بیننده ها قرار گرفته، حالا در ادامه میخواهیم بیشتر راجبه این بازیگر براتون بگیم.

الهه حصاری

وقتی الهه حصاری زیبایی رو در سادگی میبینه و تائید هم میشه

مفهوم زیبایی در زمان های مختلف متفاوت بوده و هست مثلا شاید براتون جالب باشه که بدونید در کشور ژاپن داشتن دندون های بزرگ و نامرتب یه زیبایی محسوب میشه یا مثلا در یه سری از قبایل در آفریقا داشتن گردن بلند یه زیبایی محسوب میشده و خیلی از زن ها برای این که به این زیبایی دست پیدا کنن و گردنشون رو دراز کنن هر سال یه حلقه به دور گردنشون مینداختن و تعدادش که زیاد میشد گردن هم کش پیدا میکرد و بلند میشه! 

یا مثلا یکی از چیزهایی که این روزا دغدغه ی خیلی ها هست چاقیه در حالی که در بعضی از کشورها چاق بودن معیاری برای زیبایی هست، بنابراین همه زیبا هستن فقط شاید در مکان درست قرار ندارن! بگذریم برسیم به الهه حصاری که خانوم بازیگر از اون دسته از افراد هست که زیبایی و استعداد رو باهم و یکجا داره ولی نکته ای که خیلی اون رو خاص میکنه این هست که ایشون در ساده ترین حالت ممکن هم بدون سرخاب و سفیدآب هم زیباست مثل عکس زیر که به تازگی منتشر کرده در حالی شاید خیلی ها اعتماد به نفس گذاشتن عکس های اینجوری رو نداشته باشن!

الهه حصاری

بیبی فیس بودن الهه حصاری پیش کسایی که ازش کوچیکترن حتی!

یه خوبی که بازیگر بودن داره این هست که در اکثر مواقع خبری از پیری نیست یعنی شاید شما در حال حاضر چهل سال داشته باشید و خودتون رو با یه بازیگر چهل ساله مقایسه کنید و تعجب کنید که چرا اون فرد از شما جوون تر دیده میشه! البته که این موضوع تا حد زیادی به ژن بستگی داره و بعد از به رسیدگی؛ حالا یعنی چی؟ یعنی بازیگرها به دلیل شغلی که دارن مجبور هستن که انواع مراقبت های پوستی رو انجام بدن که همین موضوع باعث میشه جوون تر بمونن و فرآیند پیر شدن پوستشون خیلی کند تر بگذره.

اما در این بین یه سری از بازیگرها رو هم داریم که بهشون میگیم بیبی فیس یعنی چهره شون طوری هست که خیلی کوچیک تر از سنشون دیده میشن مثلا پردیس احمدیه بازیگر "پوست شیر" یکی از این افراده که با وجوده سی سال انگار 18 سالشه البته که موضوع بحث ما الهه حصاری هست که ایشون هم همچین شرایطی داره و کسی باورش نمیشه که 33 سال داره و جالبه که ایشون برای کوچیکتر دیده شدن از لباس هاش هم کمک میگیره مثلا توی اکران عمومی زخم کاری با استایل زیر بین همه بچه سال تر دیده میشد.

الهه حصاری

الهه حصاری

الهه حصاری مجلسی پوش رو همه پسندیدن

تیپ و استایل بازیگر همیشه و هر کجا مورد توجه مردم بوده و هست چرا که بالاخره در هر جامعه ای بازیگرها میتونن جزء قشری باشن که با مد گره خوردن و به روز بودن از واجبات کاره شون هست و در برخی از مواقع میشه خیلی از مدها رو که اون ها میارن روی کار رو دید مثلا روسری های توری و حریر از اون دسته از مدهایی بود که در این اواخر توسط بازیگرها اومد رو ی کار و دیده شد و البته که برای بعضی ها مورد پسند بود و برای بعضی ها هم نبود که این دیگه سلیقه ی فردیه.

ولی خیلی کم پیش میاد که سلیقه ی این همه آدم با هم مشترک باشه و یه چیزی رو هماهنگ باهم قبول داشته باشن که الهه حصاری در این مورد هم ترکوند و تونست یه سلیقه ی واحد از دل طرفدارهاش بیرون بکشه و این موضوع مربوط میشه به یکی از استایل های خانوم بازیگر که برای جشن حافظ پوشیده بود و یه جورایی مجلسی طوری بود و خب خیلی از بیننده ها تیپ و استایل این بازیگر رو در این مراسم پسندیدن و بابتش بهش تبریک گفتن که عکسش رو براتون گذاشتیم.

الهه حصاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی