|

ایده های طراحی ناخن و ژلیش نود / مدل های دخترانه ای که از عروسی تا عزا همه جا شیکی

ناخن ها بخشی بسیار تاثیرگذار در زیبایی استایل خانوم هاست که وقتی به شکل نود و ملایم طراحی بشه میتونه برای هر فضایی مناسب باشه.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- کلا انسان زیبایی رو دوست داره، خانوم ها بیشتر! البته که خانوم ها زیباتر دیده شدن رو هم همتراز زیبا بودن دست دارند و به همین دلیل تلاش برای شیک و خوشگل بودن رو در اولویت های زندگیشون قرار میدن. اینکه شما بخوایم از زیبا به فوق العاده تبدیل بشین، بی شک باید طراحی ناخن کنید. ناخن بخشی جذاب در استایل هر بانو محسوب میشه که میتونه نمایی بسیار منحصر به فرد برای فرد بسازه و شخصیت و سلیقه افراد رو نشون بده. از طرفی هم طراحی ناخن به سبک دخترانه این روزها یکی از ترند ترین مدل ها محسوب میشه که میتونه به شدت شیک و باکلاس باشه. در واقع طراحی های دخترانه باعث میشه تا شما هم مرکز توجهات باشید و هم هر لباسی که پوشیدین بهش بیاد. اما جدا از اینها اونچه که این سبک رو جذاب تر میکنه تنوع فراوونی هستش که داره شما میتونید در بین بی نهایت ها انتخاب کنید. مثلا طرحی مطابق با طرح لباستون و یا حتی ساده تر از لباسی که در نظر دارید و برعکسش. مهم نیست که به دنبال طرحی ساده هستید و یا دیزاین دار و مناسبتی، در هر صورت طرح های جذابی برای شما وجود داره که میتونه ظاهرتون رو از یک نمای عادی، به تیپی بسیار لوکس و شیک تبدیل کنه. 

لاک ناخن شیک نود

طراحی ناخن همراه با شیک بودن همگام با تابستان

بازی با رنگ ها ویژگی خاص طراحی ناخن هستش که خب طرح های تابستانی میتونن پر از رنگ های شاد و پر انرژی باشند. از رنگ های نئونی گرفته تا پاستلی های نر و ملایم که با هر سبک و سلیقه ای و البته هر ظاهری که داری ست سازی می شوند. از طرفی هم تابستون یکی از بهترین تایم ها برای خرج کردن جسارت و خلاقانه هاست. شما میتونید از طرح های میوه ای انانای و یا هندوانه و هرچیز دیگری که دل تنگتون خواست استفاده کرده و به ناخن های خود حس تازگی ببخشید. از طرفی انتخاب رنگ هایی مثل زرد، نارنجی، صورتی و آبی، می‌تونه همگام با ظاهری شیک، همراه با تابستان باشه. استفاده از خطوط صاف و مینیمال نیز از خصوصیات ناخن های ظریف است که بسته به سلیقه شما انتخاب می شود.

لاک ناخن شیک نود

اگر شیفته استایل های کژوال و راحتید

وقتی در رابطه با طراحی ناخن اسپرت حرف میزنیم اولین مدلی که به ذهنمون میاد مدل های راحت هستش. این سبک از طراحی ها بیشتر برای مواقعی خوبه که به شکل روزمره دلتون میخواد تا ظاهر راحت داشته باشید نه مجلسی و کلاسیک. پس میتونید از طرح های ساده و مینیمال همراه با رنگ های ملایم و یا تیره استفاده کنید که همواره راحتی رو حفظ کرده اند. طرح های هندسی و حتی خطوط موازی میتون برای شما ظاهری جوان پسندانه و مدرن بسازند. طرح های جوان پسندانه که با انواع و اقسام لباس های اسپرت و کژوال به شدت ایده آل خواهد شد. از طرف هم میتونید از رنگ های مات و متالیک کمک بگیرید ناخن هایی زیبا برای خود تدارک ببینید.

لاک ناخن شیک نود

ناخن های کوتاه با طراحی های دلبرانه

خیلی از خانوما هستن که از ناخن های کوتاه خوششون میاد، اما حس میکنن با این ابعاد ناخن خیلی نمیتونن شیک و جذاب باشن، در حالی که سخت در اشتباهند. طراحی یک ناخن کوتاه نه تنها خیلی هم میتونه خوشگل و لوکس باشه، بلکه به راحتی جلب توجه میکنه و تو چشمه. ناخن هایی کوتاه داشه باشید همراه با طراحی های مینیمال و ظریف، اونوقته که می بینید چطور شیک و کارآمد هستند. مثلا یکی از مزایایی که این سبک ناخن ها دارند اینه که ظاهری تمیز و مرتب تر به شما میبخشند. میتونید فرم ناخناتون رو کوتاه در نظر بگیرید و بعد با طرح های ملایم و رنگ هایی همچون رنگ های نود، پاستل یا حتی مشکی مات زیبایی رو به چند برابر برسونید. استفاده از نقطه و خطوط صاف هم این امکان رو به شما میده تا همیشه استایلی شکیل و دلبرانه داشته باشید، برای هرکجا از عروسی تا عزا. تازه اینجوری از شکستن ناخن هم هراسی نداشته چرا که بلند نیست که تو خطر شکستگی باشه.

لاک ناخن شیک نود

استایل لاک ناخن واسه مهمونیای مهم

همه ما وقتی میخوایم بریم مجلس و مهمونی ، دلمون میخواد تا بهترین ظاهر درخشان خودمون رو داشته باشیم. یکی از آیتم های مهم تو این راستا ناخن های شماست که وقتی دیزاینی ایده آل داشته باشه، بی شک تاثیر فراوونی در استایل کلی شما خواهد داشت. طرح‌ های ناخن مجلسی اغلب با استفاده از رنگ‌ های براق، نگین‌ ها و حتی گلیترهای درخشان انجام می‌شن تا دستان شما رو توی هر نوری درخشان نشون بدن. البته که اگر ساده تر بخواین طرح هایی مثل فرنچ هم میتونه عالی باشه نمای ظاهری شکا رو به شدت جذاب تر نشون بده.

لاک ناخن شیک نود

لاک ناخن شیک نود

لاک ناخن شیک نود

لاک ناخن شیک نود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها