|

جدید ترین ظواهر مبلمان راحتی رنگی / یه دست از اینا تو خونه داشتن می‌ارزه به کل استیلا

مبلمان انواع بسیار مختلفی داره که رنگی بودنشون هم اهمیت فراوونی داره و در اینجا میخواین با چند سبک کاربردی و خوشگل آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مبلمان انواع بسیار مختلفی دارند. اینکه شما تو منزلتون مبل داشته باشید خیلی میتون در زیبایی و جذابیت فضای نشیمن و پذیرایی تاثیر بزاره و از طرفی هم مبل وسیله ای محسوب میشه که به شدت کاربردیه و حتی اگر شما اندامی کاملا سالم هم داشته باشید باز براتون واجبه بر روی مبل راحت و مناسب نشستن، چه برسه به یکسری از افراد که مشکلات مختلفی در ناحیه کمر و پا و لگن و دیگر اعضا دارند. مبلمان طرح و سبک ها بسیار مخالف دارند همراه با رنگ های بسیار متنوع که خب بیشتر مطالب در رابطه با مدل مبلمان هستش در حالی که رنگ مبل نیز اهمیت بسیار فراوونی داره و در این مطلب ما میخوایم با رنگ های خاص در مبلمان آشنا بشیم. مبلمان یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون محسوب می شوند که تو هر خونه ای وجودشون لازمه. انتخاب درست یک دست مبل نه تنها میتونه بر زیبایی و جذابیت دیزاین خونه اضافه کنه، بلکه به دلیلی استفاده روزمره و حتی طولانی مدت از این وسیله، از اهمیت بسیار بالایی برخورداره. در این بین خب مبلمانی که به سبک راحت هستند میتونن تطبیق پذیری بسیار بیشتری هم با انواع و اقسام دکوراسیون ها داشته باشند و به همین دلیل از محبوبیت قابل توجهی برخوردار هستند. در ادامه با نمونه هایی از مبلمان راحتی با رنگ های جذاب آشنا میشیم تا بتونیم راحت تر برای خونمون انتخاب کنیم.

65463

آشنایی با مبلمان مختلف

مبلی که به سبک راحتی کلاسیک هستش با طراحی های زیبا و دیتیل دقیقی که داره میتونه حس اصالت و شکوه رو به فضا القا کنه. در واقع این مدل ها اغلب چون از چوب های مرغوب ،پارچه های باکیفیت و رنگای گرمک تولید میشن، خب میتونن جذابین بسیار یونیکی داشته باشند. از طرفی هم استفاده از منبت کاری هایی که دستی هستند ، دسته های منحنی و البته پایه های چوبی باعث شده تا این سبک از مبلمان بیشتر شخصیت دار شوند و ویژگی بارزشون باشه. اگر دلتون یه دست مبل با ظاهری مجلل میخواد که در عین حال راحتی بسیار مناسبی هم داشته باشه، خب میتونید با خیال راحت برید سراغ مبلمان سبک کلاسیک که تلفیقی از راحتی و ظاهری مدرن و نیمه استیل است.

987

مبلمان مدرن، طراحی مینیمالیستی

در اینجا با مبلمانی آشنا میشیم که دارای خطوط ساده و طراحی های مینیمال هستند که رنگ خنثایی هم دارند. این سبک مدرنه و اغلب از مواد صنعتی مثل فلز و پارچه‌ های ساده تشکیل شده‌ که بیشتر هم به دنبال ایجاد فضایی ساده و کاربردی می باشد. اگر شما منزلی با دکوراسیون مدرن دارید، خب باید به دنبال مبلمانی هم باشید که طراحی مینیمالیستی داره ، به علاوه راحتی که ایده آل شما باشه.

6563

مبلمان ال، جذابی که اصلا پرتی نداره

یکی از پرکاربردترین مبلمان، سبک مبل های ال هستند که محبوبیت بسیار بالایی هم دارند. این سبک به دلیل ظاهر ال شکلی که دارند، مناسب فضاهای بزرگ و خونواده هایی که خیلی زیاد هستند می باشد چرا که افراد زاید رو میتونه رو خودش بنشونه. البته که از طرفی هم مبلمان ال به دلیل اینکه ظاهر جمع و جوری دارند میتونن برای محیط های کوچیک و خونه های با متراز پایین نیز مناسب باشند. این سبک اکثرا در گوشه اتاق قرار میگیره و میتونه فضای نشیمن بیشتری رو در اختیار شما قرار بده و هیچگونه پرتی نداره. مبلمان ال به شکل معمول جزو مبلمان چند منظوره قرار میگیره و در سبک های خاصش میتونه به عنوان تخت خواب هم استفاده بشه و محلی جهت استراحت طولانی است. 

545

رفتم بازار چجوری بین کلی مبل انتخاب درست داشته باشم؟

انتخاب و داشتن یک مبل راحتی بستگی به عوامل مختلفی همچون میزان فضای موجود، سبک دکوراسیون، نیازهای خانواده و حتی بودجه شما بستگی داره. هر سبک از مبلمان در واقع ویژگی های خاص خودش رو داره که مناسب با اونها مورد استفاده قرار میگیره. مثلا مبلمان کلاسیک مناسب فضاهای لوکس و رسمی هستند. مبل هایی که مدرنن برای دکوراسیون های مینیمال و مدل ال و تختخواب شو هم برای خونه های کوچیک و جمعیتی های زیاید مناسبه. تا به اینجا با انواع مبلمان راحتی آشنا شدیم که خب حالا شما میتونید با خیالی راحت امتخاب داشته باشید. رنگ روشن و رنگی رو فراموش نکنید که میتونه محیطی شاداب در منزل برای شما فراهم کنه.

9876

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها