|

مبلمان مدرن سبکی رایق و دلبرانه / این مبل جوری طراحی شده که هر جا میشینه ست میشه

مبلمان انواع بسیار مختلفی دارند که مبل سبک مدرن یکی از محبوب ترین اونهاست و در این مطلب میخوایم با مبل مدرن آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تا به حال بار ها در رابطه با انواع سبک "مبلمان" صحبت داشته ایم. مبلمان از دست لوازمی محسوب میشن که میتونن زیبایی و کاربرد رو به خونه بیارن. اینکه شما هیچ گونه مبلمانی داخل خونه نچیده باشید و بعد هم انتظار این رو داشته باشید که پذیرایی و نشیمن منزل شما تکمیل و جذاب باشه، خب اصلا درست نشست. مبلمان از دست وسایلی محسوب می شوند که علاوه بر زیبایی بصیری که به فضا هدیه میدن، میتونن برای نشستن هم به کار بیان. نشستن و استراحت کردن بر روی مبلمان وظیفه اصلی مبلمان می باشد که بسته به مدلی که دارند، این مسئله قابلیت تغییر داره. چرا که یک مبل بیشتر سعی داره تا شما بر روی احساس راحتی کنید و مبل دیگر بیشتر به ظاهر و استایل خود رسیده و نمایی شیک اما با درجه راحتی کم داره. مبل ها همونطور که در ابتدا هم اشاره شد انواع بسیار مختلفی دارند که بسته به سلیقه و خواسته شما، و البته میزان بودجه و متراز فضایی که دارید انتخاب میشه. اینکه شما دلتون میخواد یک دست مبل داشته باشید یا چند دست، کامل بستگی به موارد ذکر شده داره. اما خیلی از خانوم ها هستند مبلمان مدرن رو می پسندن. یعنی یا قطعا یکی از مبل ها میون چند دست مبل تو خونشونه. و یا اینکه تنها مبل تو خونشونه! در ادامه با مبلمان مدرن بیشتر آشنا خواهیم شد.

مبلمان مدرن

مبلمان مدرن دقیقا به چه سبکی گفته میشه؟ چه شکلین؟

واژه لاتین مدرن به معنای نو و جدید یم شاد. اصلا به همین دلیل که ما به هر چیزی که تازه خلق شده باشه میگیم مدرنه. هر سبک مبلی برای خود ویژگیهای خاصی دارد که خب خصوصیات ظاهری مبلمان مدرن خطوط صاف و مینیمالیستی است که تابع الگوهای سرد هستند. انتخاب رنگ در این سبک اغلب به شکل تک رنگ است و چندان علاقه ای به چند رنگ بودن و نقوش ندارد. اکثرا از چوب کمتری برای خوشگلاسیون این سبک مبلمان استفاده میشه به جز مواقعی که بتونیم چوبی متناسب با طرح مبل و دکوراسیون منزلمون انتخاب کنیم. 

در واقع سادگی و تیپ مدرنی که این سبک مبل داره، باعث شده از زیبایی جذاب و چشمگیری برخوردار باشه. با توجه به اینکه این سبک از مبلمان خب معیار های مختص به خودشون رو دارند و از یک الگوی خاص پیروی می کند، اما این نوع مبل تنوع بسیار بالایی دارد.

مبلمان مدرن

ویژگی های مبلمان مدرن که خیلی ها جذبش شدند

سلیقه ها متفاوت اند و اگر بانویی شیفته چیدمان سلطنتی و سنتی هستش، خب ممکه بانویی هم عاشق دیزاین مدرن و ساده باشه. به همین دلیل طراحی این نوع مبلمان غالبا ساده هستش اما به شکلی شیک و زیبا. مبلمان مدرن در مقایسه با دیگر مبلمان موجود در بازار همچون کلاسیک و استیل، خب از وزن کمتری برخوردار است و حملی راحت تر دارد. استفاده از خطوط ساده و هندسی جذابیت اصلی این مبلمان محسوب میشه که با زندگی خیلی از خونواده ها ایرانی همخونی خوبی داره.

مبلمان مدرن

دلیل محبوبیت مبل مدرن

در واقع سادگی دلیل اصلی این سبک مبل است که خب در این چند سال اخیر با وجود تغییراتی که داشته، اما همچنان محبوبیت فراوونی دارد. مبلمان مدرن مورد پسند عموم می باشد و طرفدار زیادی داره چرا که سادگی مبل مدرن به ما اجازه میده تا به راحتی با هر سبک دکوراسیونی که دلمون خواست ستش کنیم و اینکه برای زمانی که دلمون میخواد دائما سبک دکوراسیون خونمون رو تغییر بدیم با کوچیک ترین مشکلی از نظر ظاهر مواجه نشیم.

مبلمان مدرن

مبلمان مدرن واسه چه فضاهایی به کار میاد

کاربردی بودن این سبک مبلمان از آیتم هاییست که نمیشه اون رو نادیده گرفت، به خصوص واسه خونه های کوچیک. در حقیقت مبل مدرن به دلیل چیدمان کم انتخاب بسیار ایده آل برای منازل آپارتمانی امروزه به شمار می رود. البته که قانونی نوشته نشده مبنی بر اینکه از مبلمان حتما باید ریا پذیرایی و نشیمن استفاده کرد، بلکه با توجه به ظاهر مناسب این سبک مبل، ما میتونین از اون برای آشپزخانه، اتاق خواب و کتابخانه و یا هر کجای دیگر هم استفاده کنید.

مبلمان مدرن

به این مبل ها مبلمان مدرن میگن

بهتره مبل مدرن رو اینگونه بشناسید که هرچی کاربردی تر باشه مدرن تر به نظر میاد. مثلا یک مبل تختخواب شو که هم میتونه مبل باشه و هم زیرش کشو بخوره و هم باز بشه و تبدیل به تختخواب بشه، بی شک مبلی مدرن محسوب میشه.

1

پارچه و کیفیت مبلمان مدرن

مبلمان مدرن اغلب از جنس های میکرو فایبر، چرم، جیر و نخی می باشند. 

از طرفی هم اگر دلتون میخواد تا مبلمان مدرن شما تک رنگ نباشند، میتونید مبلمان بزرگ رو تک رنگ و مبل های تکی رو گلدار و با پارچه طرح دار انتخاب نمایید. اینجوری از یکدستی و تکراری بودن هم در میاد.

مبلمان مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها