|

یه خانوم باکلاس چطوری صحبت میکنه؟ / جوری نباش که خوش استایل باشی ولی از زبون هیچ

اگر شما هم بانویی هستید که دلتون میخواد تا در نگاه افراد با کلاس و فول شخصیت به نظر برسید، پس این گونه صحبت کردن رو یاد بگیرید که عالیه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما یکسری خلقیات داریم با شخصیت های مختلف که خب میتونه هم برامون خوب باشه و هم بد. چرا که بی شک همه اخلاقامون خوب نیستن که، و همه ما رفتار و نوع گویش هایی منفی هم داریم که شاید حتی واسه خودمون هم بد بشه و به ضرر باشه. خانوم ها اغلب اینجورین که دلشون میخواد با اعتماد به نفس باشن و با ادب، اما گاهی مدلشون باعث میشه تا برعکس دیده بشن و حتی گاهی افراد مقابل ازشون سواستفاده کنند. 

ولی خب همه ما شده که یهو با یک بانوی بسیار باکلاس و با شخصیت روبرو شدیم و دلمون خواسته تا مثل اون باشیم اما نمیدونستیم دقیقا اون بانو چجور جزئیاتی داره که به این میزان کلاس جذاب رسیده. اما نگران نباشید چرا که در علم روانشناسی و فن بیان یکسری اصولیات وجود داره که اگه همه ما بتونیم کمی تا قسمتی از اونهارو یاد بگیریم و در خود اجرا کنیم، بی شک ما هم به اون کلاس و شخصیت جالب خواهیم رسید. مثلا در این مطلب میخوایم با چند مدل صحبت آشنا بشیم که باعث میشن در دید افراد بانویی باکلاس دیده بشم. البته که این موضوع کم کم در ذات و درونیت ما نفوذ میکنه و یهو بعد از یکی دو ماه می بیند واقعا تغییر کردین، اما اونچه که مهمه اینه که بتونیم در مقابل با افراد ازشون به خوبی استفاده کرده و خودمون رو باهاش وفق بدیم.

لبخند-محبت-آمیز-بر-لب-دارد

نگو شرمنده بگو بزرگواری کردی

برای مثال وقتی یکی برات کاری انجام میده و در واقع برات مهربونی به خرج میده، بهتره که اصلا از واژه هایی که بار منفی دارند استفاده نکنید. مثلا اینکه نگید شرمنده ام و شرمندم کردی ممنون. بلکه بهتره از کلماتی جذبه دار و همراه با بار مثبت استفاده نمایید تا هم تشکر لازمه انجام شده باشه و هم اینکه خودتون رو دسته بالا بگیرید. مثلا به جاش بگید بزرگواری کردی، ممنون از لطفت. 

صحبت-با-دیگران

نگو نمیدونم، بگو اطلاعی ندارم

یک بانوی دلبر و جذاب در پاسخ به سوالی که ازش میشه و جوابش رو نمیدونه، نمیگه نمیدونم. بلکه بهتره به جاش از جمله اطلاعی ندارم کمک بگیرید تا هم منظور خودتون رو برسونید و هم اینکه ذره ای از جذابیت دونسته های خودتون کم نکنید. اینجوری خیلی شیک به شخص رسوندین که خبر ندارید و یا بلد نیستید.

word-image-57

نگو ارزون میخوام بگو مقرون به صرفه میخوام

معمولا خانوما خیلی خرید میکنن و خب همه ما دوست داریم تا محصول یا جنسی رو بخریم که کیفیت خوبی داشته باشه همراه با قیمتی مناسب و حتی رو به پایین. در اینجا اگر قرار بر اینه که به دنبال محصول یا جنسی ارزان تر باشید، بهتره که نگید دنبال یه مورد ارزون تر می گردم، بلکه بهتره بگید دنبال موردی هتسم که مقرون به صرفه باشه.

talking

نگو فهمیدی، بگو تونستم منظورمو برسونم؟

شاید شما در حال صحبت و یا یاد دادن مطلبی به دیگری باشید. در انتها به جهت اینکه مطمئن بشید صحبت شما رو به خوبی متوجه شده یا نه، بهتره که نگید فهمیدی؟ چرا که این کلمه میتونه تمام نکات مثبت حرکت شما رو محو کنه و به شخص یه حس خنگی دست بده. در عوض میتونید بگید تونستم منظورمو برسونم؟ اینچنین به شکل مساوی ارزش خود و فرد مقابل رو بالا برده اید.

87585

وقتی بعد از مدتی فردی رو میبینی اینارو نگو

وقتی یه مدت طولانی دوست و یا آشنا و همکار و خانواده و هرکی که می شناسید رو می بینید بهتره که یکسری جملات رو براش به کار نبرید. مثلا اینکه به هیچ عنوان نگید چقدر پیر شدی، و یا اینکه مثلا بهش یادآوری کنید چقدر چاق یا لاغر شدی! همه اینها جملاتی با بار منفی هستند و میتونن تاثیرات بدی هم بر وی فرد داشته باشند.

68746

نگو ببخشید وقتتو گرفتم به جاش بگو …

و باز هم جملاتی که باعث میشن نشون بدن شما ضعف دارید. اگر با کسی در حال وقت گذروندن هستید و یا اینکه باهاش صحبت می کنید، بهتره که در نهایت بهش نگید ببخشید که وقتتو گرفتم! در عوض بهتره که بگین مرسی که وقتتو بهم دادی. اینجوری ظاهر بسیار جذابتری خواهد داشت.

656

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها