|

شال و روسری رو همه سر میکنن / با مینی اسکارف متفاوت شو تازه مدلای بستنشم گفتم

اگه دلت میخواد واسه تابستون یه ظاهر متفاوت از بقیه خترا داشته باشی پس از مینی اسکارف غافل نشو که خیلی گوگولیه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد و فشن واقعا دنیای بزرگیه. این صنعت که از ابتدا وجود داشت، حتی در هر زمان دارای سبک های مختص به خودش هم بوده. احتمالا فقط آدم و حوا بودند که سبکی در استایل نداشتند چرا که بعد از اینکه لباس طراحی شد هر ساله تغییرات رخ داد و جالبه که عرصه مد و فشن اینجوریه که امسال یه آیتمی رو مد میکنه و افراد رو به ذوق میاره، یهو می بینی سال دیگه همون آیتم جوری کله پا شده و دیگه مورد توجه نیست که گویی از ابتدا این مورد ترند نبوده! اما قسمت عجیب ترش اینجاست که ممکنه یه چند سال بعدش ببینین ای وای همون مورد دوباره اومده رو بورس و شده شاخ هرچی لباسه! نمونه بارزش هم شلوار مام استایل و مام فیت هستش که در دهه پنجاه ترند بود و بعد دیگه از مد افتاد و حالا چند سالی میشه دوباره به شدت مورد توجه قرار گرفته.

اما از جهان مد بیایم بیرون و کمی ریز بین تر بشیم. مثلا بریم سراغ شال و روسری که خب انواع بسیار مختلفی دارند. الان تو فصل رنگیه و شارپ گرما هستیم پس بی شک یکی از جذاب ترین مدل های روسری مینی اسکارف ها هستند که با استایل های مختلف میتونن ست بشن. مینی اسکارف ها روسری های فسقلی هستند که قواره های کوچیکی دارن و میتونن در رنگ و جنس های مختلف زیبایی رو به ظاهر شما هدیه بدن. جالبه که این مینی اسکارف ها با وجود اینکه کوچیک هستن و شاید چندان قابل تغییر نباشن، اما میتونن به مدل های مختلفی بسته بشن و شیک بودن رو جوری دیگر در شما ایجاد کنند. میگید نه؟ پس در ادامه با ما همراه باشید تا هم با سبکهای مختلف مینی اسکارف آشنا بشیم و هم مدلالی مختلف بستن‌شون رو یاد بگیریم.

مینی اسکارف

مینی اسکارف نخی واسه روزگی

در واقع این جنس از روسری ها به دلیل خنکی که دارند و نازکن، میتونن یکی از مناسب ترین جنس های مورد استفاده در فصلهای گرم سال باشند که خب به راحتی هم با استایل های زیبای دخترانه ست خواهند شد.

مینی اسکارف

مینی اسکارف توری واسه مهمونیای شیک

این مدل از نیمی اسکارف های جذاب بیشتر میتونن مناسب مجالس و مهمونی ها استفاده بشن و چندان واسه سر کردن روزانه و خانم هایی که محجبه می باشند مناسب نیستند. اگر دلتون یه مینی اسکارف خوشگل توری میخواد، میتونید تو بازار طرحها و رنگهای مختلفش رو پیدا کرده و حتی مدل های گلدوزی شدش رو هم بیابید و با تیپتون ست نمایید.

مینی اسکارف

مینی اسکارف

مینی اسکارف ابریشم یکمی گرون ترن

در واقع این مینی اسکارف ها به دلیل جنسی که دارند از دیگر روسری ها گرون تر هستند و با استایل های مجلسی و رسمی خیلی مناسب‌اند. این رو بدونی که اگر اهل مهمونی هستید این مینی اسکارف ها یه خوشگلیه یونیک بهتون هدیه میدن.

مینی اسکارف

مینی اسکارف ساتن با رنگ های شاد و درخشان

ساتن ها واسه روسری میتونن خیلی جذاب باشن و به دلیل براقیت جالبشون چهرتون رو زیباتر کنند. اگر انتخاب شما یک مینی اسکارف ساتنه، بهتره که  بین رنگ های شاد و درخشان انتخاب کنید. اینجوری با استایل ماکسیمال تابستونه، یه تیپ فوق العاده و کامل بهتون تحویل میده.

مینی اسکارف

مینی اسکارف

مینی اسکارف

مینی اسکارف پلی‌استر ارزونه ولی پر طرفدار، چون خوشگله!

این مینی اسکارف یکی از ارزان قیمت ترین ها محسوب میش که از الیاف مصنوعی تولید شده. به همین دلیل یه جنس زبر داره ولی خب به دلیل ظاهر خوشگلی که به افراد میده خیلی پر فروشه. 

مینی اسکارف

مینی اسکارف‌های پنبه‌ ای

مینی اسکارف های پنبه ای به دلیل بافت پنبه شده ای که دارند، و البته طراحی و رنگهای جذاب شون، میتونن انتخابی بی نظیر به عنوان اسکارف روزمره باشند. از طرفی روسری های کم قواره پنبه ای به عنوان یه اکسسوری روزمره عالیه و با توجه به رنگ و نقشاش این امکان رو به شما میده تا استایلی متنوع داشته باشید.

مینی اسکارف

مینی اسکارف

مینی اسکارف‌های پشمی واس زمستون عالین

اما میرسیم به یه جنس ضخیم تر که خب مناسب فصول سرد سال می باشد. این سبک مینی اسکارف ها یه جنس پشمی طور دارند که میتونن همراه با لباس های زمستونی و پالتویی عالی باشند و یه اکسسوری گرم محسوب بشن. به واسطه‌ طرح‌ها و رنگ های متنوع این سبک از اسکارف‌ها، می‌تونید اونها رو با لباس زمستونی هاتون ترکیب کنید و ظاهری مدرن و منحصربه‌فرد داشته باشید.

مینی اسکارف

مینی اسکارف

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها