|

تمیز کردن گارد سیلیکونی گوشی / بینوا انقد چرک شده رنگ عوض کرده مثل روز اول نو میشه

در این مقاله در باره ی تمیز کردن گارد سیلیکونی گوشی صحبت کرده و یه سری ترفند کاری و به درد بخور در این زمینه بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده از ترفندها این روزا بین مردم بسیار رواج داره و افراد به دنبال این هستن که با کمک این ترفندها کارهاشون رو خیلی سریع تر از زمان ممکن راست و ریس کنن طوری که براشون تایم اضافه بمونه و در این زمان اضافه کارهای مورد علاقشون رو انجام بدن که خب این موضوع بسیار لذتبخشه خصوصا در صورتی که ترفندهای خونه داری باشه چون کارهای خونه برای خودشون بسیار زمانگیر هستن و بعضی از اوقات آدم نمیدونه که از کجا کار رو شروع کنه مثلا در مورد تمیز کردن میله و چدن های روی گاز خیلی از افراد به دلیل کثیفی و چربیه بسیار بالا روی این میله ها نمیدونن که از کجا باید انجام این کار رو شروع کنن که خب با کمک ترفندها میتونن قدم به قدم این مسئله رو پیش ببرن.

پس ترفندها میتونن یه جورایی چراغ راه شما باشن و بهتون در انجام هر چه بهتر و راحت تر کارها کمک کنن و در این بین اصلا فرقی نمیکنه که کار موردنظرتون راحت باشه و یا سخت چرا که در هر زمینه ای به فکرتون هم نمیرسه ترفند وجود داره مثلا شما حتی میتونید برای جا انداختن زیپ در رفته هم تو خونه راهکار پیدا کنید اون هم فقط و فقط با یه چنگال که خب در مورد این موضوع تو مقاله ی های قلبیمون صحبت کردیم که میتونید مطالعه اش کنید حالا در این مقاله هم میخواهیم یه سری ترفند تازه ی دیگه بهتون در خصوص تمیز کردن گارد سیلیکونی گوشی یاد بدیم، پس در ادامه برای آشنایی با این راهکارها با ما همراه باشید.

تمیز کردن گارد سیلیکونی گوشی

تمیز کردن گارد سیلیکونی با محلول ضد عفونی

برای تمیز موندن قاب های سیلیکونی در ابتدای کار باید یه دستمال مناسب تهیه کنید و اون رو به الکل طبی 70 درصد آغشته کرده و بعد خیلی آروم دستمال رو روی قاب بکشید تا آلودگی ها از بین بره و بعد برای تمیز شدن هر چه بیشتر جای لکه ها باید قاب رو با استفاده از یه دستمال که جنس میکروفایبر داره خشک کنید.

در آخر هم برای این که قابتون تمیز بمونه و در اثر خوردن دست بهش لکه نندازه بهتره که اون رو برای یک ساعت تو هوای آزاد قرارش بدید که با این کار شما میتونید بوی الکل رو هم به کلی از روی اون محو کنید. شما با این محلول علاوه برای این که میتونید از شر لکه های روی قاب خلاص بشید بلکه میتونید همه ی آلودگی ها و میکروب ها رو هم از روی اون پاک کنید.

تمیز کردن گارد سیلیکونی گوشی

تمیز کردن گارد سیلیکونی با مایع ظرفشویی

برای استفاده از این روش جهت تمیز کردن گارد سیلیوکنی باید در وهله ی اول چندین قطره از مایع ظرفشویی رو داخل یه ظرف بریزید و بعد اون رو با یه مقدار آب مخلوط کنید بعد از اون توسط یه مسواک که به مواد آغشته اش میکنید شروع به تمیز کردن قاب کنید و در در این حین توجه داشته باشید که سطوح داخلی و بیرونی قاب رو به طور کامل تمیز کنید و بعد با استفاده از یه دستمال فایبر خشک و تمیز سرح اون رو خشک کنید. در آخر هم برای خشک شدن هر بیشتر و کامل تر قاب اون رو برای خشک شدن یه ساعت تو هوای آزاد قرار بدید چرا که در صورت مرطوب موندن اون میتونه به گوشیتون آسیب برسونه.

تمیز کردن گارد سیلیکونی گوشی

تمیز کردن گارد سیلیکونی با جوش شیرین

در صورتی که روی قاب گوشی شما پر از لک و اثرات چربی هست این موضوع که لکه های اون سخت تر از بین بره وجود داره که خب در این حالت باید از جوش شیرین استفاده کنید که برای نظافت با این ماده باید در ابتدا جوش شیرین رو با یه مقدار آب مخلوط کنید تا یه حالت خمیری بگیره و روی لکه ی موردنظر بزنید و بعد برای چند دقیقه قاب رو در همون حال رها کنید.

بعد از اون برای تمیز نگهداشتن قاب سیلیکونی باید با کمک یه مسواک خمیر جوش شیرین رو بسابید و بعد که لکه ها خیلی خوب تمیز شدن اون رو با استفاده از یه دستمال مرطووب به خوبی پاک کنید تا هیچ اثری از از لکه و جوش شیرین روی قاب باقی نمونه. در آخر هم گارد رو به حال خودش و در هوای آزاد رها کنید تا به خوبی خشک بشه و نم و رطوبت چه در قسمت داخلی و چه در قسمت بیرونی اون باقی نمونه.

تمیز کردن گارد سیلیکونی گوشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها