|

بهترین کرم پودرهای 24 ساعته/ اینا تو گرما نمیماسن صبح امروز بزن فردا بشور جوشم نمیزنی

در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودر های 24 رو بهتون معرفی کردیم که با وجود اون ها نگرانی از ماسیدن کرم روی پوستتون نخواهید داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا برای همه داشتن چهره ی زیبا و بی نقص از اولویت ها بشمار میاد ولی خب هر کسی با روش خودش برای رسیدن به این موضوع وارد عمل میشه مثلا یکی برای این که زیبایی پوستشو تضمین کنی میره سراغ استفاد از خواص سفید آب برای پوست در حالی که یکی دیگه میره سراغ پاکسازی پوست و فشیال و امثالهم ولی در کل هر دو نفر سرانجام به اون هدفی که دارن میرسن پس میش گفت که دست افراد برای انتخاب راه های زیبایی نسبت به گذشته خیلی بازتره مثلا الان که ابروهای پهن مده خیلی ها به روش سنتی و با استفاده از قوانین رشد ابرو در یک هفته ابروهاشون رو پر میکنن در حالی که یه عده میرن سراغ کاشت و میکرو بلیدینگ و غیره.

پس در وهله ی اول کفایت میکنه شما مشخص کنید که چه قسمتی از صورتتون رو میخواهید زیباتر به نظر بیارید و بعد یه عالمه گزینه پیش روتون قرار خواهد داشت برای بولد کردن زیبایی اون بخش حالا در این بین برخی از اوقات پیش میاد که شما با استفاده از آرایش میتونید زیبایی چهره تون رو افزایش بدید پس چرا این موضوع رو از خودتون دریغ کنید؟! ولی یه مسئله ای که در این بین وجود داره این هست که شما باید از لوازم آرایشیه مرغوب برای این منظور استفاده کنید تا بهترین نتیجه رو براتون به ارمغان بیاره چرا که در صوت داشتن مهارت بالا در میکاپ ولی لوازم بی کیفیت کارتون خراب میشه به همین منظور در این مقاله میخواهیم برای اونایی که میخوان زیبایی پوستشون رو تضمین کنن چندتا از بهترین کرم پودرهای 24 ساعته رو معرفی کنیم که میتونن برای ساعات طولانی روشون حساب باز کنن و مطمئن باشن که کرمشون نمیماسه، پس در ادامه برای شناخت این محصولات با ما همراه باشید.

بهترین کرم پودرهای 24 ساعته

کرم پودر مات فور اور دیور

برند دیور رو میشه یکی از بهترین ها در کل دنیا بشمار آوورد که یکی از بهترین محصولات اون کرم پودر فور اور هست که بیشتر فرمولاسیون اون گیاهی هست و از این رو میتونه نیاز شما رو حتی به محصولات مراقبت پوستی هم کاور کنه و در این حالت یه پوست فوق العاده رو براتون بسازه. شما میتونید بدون نگران از ماسیدگی  یا پخش شدنه کرم به سراغ این محصول برید.

از خوبی هایی که این کرم داره میشه به این که برای پوست های حساس هم مناسبه اشاره کرد پس دیگه نگرانی از بابت این که آیا به پوستتون میفته یا نه نخواهید داشت چون با این کرم با هر پوستی سازگاره. همچنین فور اور میتونه منافذ پوستیه شما رو جمع کنه که این موضوع میتونه روی زیبایی پوستتون تاثیر بسزایی داشته باشه. دونستن این موضوع هم خالی از لطف نیست که این کرم ترکیبات ضد آفتاب هم داره از این رو از پوستتون در برابر خورشید هم محافظت میکنه.

بهترین کرم پودرهای 24 ساعته

کرم پودر توچ اکله ایوسن لورن

بریم سراغ دومین محصول که در لیست این مقاله میخواهیم بهتون مرفی کنیم یعنی کرم پودر توچ اکله ایوسن لورن که یکی از بهترین هاست و برای انواع پوست مناسبه و باهاشون سازگاره. از خوبی هایی که این کرم داره میشه به بافت سبک و جلوه ی طبیعی که روی پوست ایجاد میکنه اشاره کرد که به همین دلیل شما هرگز ماسیدگیه اون رو نخواهید دید.

از دیگر ویژگی های مثبتی که این کرم داره مرطوب کنندگی و آبرسانیه بالاش هست که به همین دلیل برای اون دسته از افرادی که پوستشون خشکه یه محصول عالی بشمار میره که هم پوستشون رو صاف جلوه میده و هم رطوبت اون رو تامین میکنه. این محصول به دلیل دارا بودن عصاره ی Rusus و ویتامین E میتونه خستگی و کدریه پوست رو هم از بین ببره.

بهترین کرم پودرهای 24 ساعته

کرم پودر اولترا شنل

برند CHANEL تونسته یکی از بهترین کرم پودر 24 ساعته ای رو که توی بازار موجود هست رو تولید کنه که نظر خیلی از متخصص های پوست و کارشناسان رو به خودش جلب کرده. این محصول با انواع پوست ها سازگاره و پوشش دهیه عالی ارائه میده طوری که تمام نواقص پوستتون باهاش کاور میشه.

همچنین این کرم خاصیت ضد تعریق و ضد آب داشته از این رو شما میتونید به موندگاری طولانی مدت اون اعتماد کنید. همچنین با وجود SPF 15 در این محصول شما یه ضد آفتاب هم خواهید داشت که از پوستتون رد برابر اشعه ی مضر خورشید محافظت میکنه.

بهترین کرم پودرهای 24 ساعته

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها